Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä aion kokeilla tota nyt ainaki ton kolme kuukautta. Eli tarkotus on ollut jo jonkin aikaa kokeilla yksjakosta niin aattelin sitten tän ottaa. Tosin penkin korvaan dipillä koska en pysty tekemään penkkiä olkapäävamman takia. Nyt kolme treeniä takana ja viimisimmässä ei edes jumittanut mitenkään erityisesti. Ensimmäisen treenin jälkeen oli paikat aivan paskana mutta nyt kolmannessa treenissä sujui ihan hyvin vaikka tekiki samoilla liikkeillä. Kirjailen tonne treenipäiväkirjaan kehitystä ja sarjapainoja. Tuleepa muuten "vähän" ykstoikkosta treenien merkkailua ku aina samat liikkeet:D .

Jos leuanvetoa ei tehdä, niin yleisesti se kait korvataan ylätaljalla.

voishan tuota periaatteessa joskus testatakkin.kulmasoudun voisin kyllä ehkä vielä nakata mukaan...ja vois myös kokeilla,että ottas pelkästään nuo liikkeet,mutta tekis HST-tyylillä...tai...tai....mahdollisuuksia on rajattomasti :D

Onko järkeä lisätä kiloja leuanvedossa, esim 10-15kg, tuntuu vähän turhalt jynssätä noita joku 25-20-14. No kaipa The- Arnold tietää minua paremmin.:rock:

Onko järkeä lisätä kiloja leuanvedossa, esim 10-15kg, tuntuu vähän turhalt jynssätä noita joku 25-20-14. No kaipa The- Arnold tietää minua paremmin.:rock:

No totta vitussa se on järkevää, ainakin voiman kannalta. Massasta en sitten tiedä kun toistot vähenevät.

Meikämandolino on nyt sitten 5 viikkoa tehnyt Arskan ohjelmaa ( tosin 2 kertaa viikossa, kun on aivan puhki muuten) ja mitäs tässä nyt voi sitten todeta : voimat hauiksessa kasvaneet aivan totaalisesti ja penkki kulkee ( pikkasen on olkapäät tupannu olemaan kipeät):rock: joten rispektit vaan Arskalle!

Olisiko massanhankinnan kannalta parempi pitää lyhyemmät palautukset kuin tuon 2 minuuttia, joka joissakin liikkeissä on? Ja hauiskäännössäkin 90 sekuntia, aika paljon!?

2 kk takana ja pientä kehitystä on ollut nähtävissä. Parhaimmillaan olen ehtinyt tehdä ohjelma kahdesti viikossa. Usein kuitenkin niin, että koko ohjelma kerran viikossa ja toisessa treenissä kyykky, penkki & leuat.

kyykkyyn 20kg lisää
penkkiin 10kg
leuat 6 toistoa
niskan takaa punn 5kg
hauiskääntöön 5kg

Kehitys voisi olla isompaa ja nopeampaakin, jos ehtisi tekee sen 3xviikossa.:wanha:

Eikö tuo ole jo aika hyvä kehitys kahdessa kuukaudessa, ainakin kyykky 20 kg ja penkki 10 kg? Vai paljonko tuossa ajassa pitäisi sitten kehittyä. Itse teen tällä hetkellä myös tuota ohjelmaa, vähän eri liikkeillä vaan.

Kyllä sitä melkein samaksi ohjelmaksi voi sanoa, pystypunnerruksen vaan teen edestä ja leukojen tilalla kulmasoudun.
IMO aika turhaa tollasia kommentteja kirjoitella jos ei ole mitään sanottavaa.

Kyllä sitä melkein samaksi ohjelmaksi voi sanoa, pystypunnerruksen vaan teen edestä ja leukojen tilalla kulmasoudun.

No kun ei se ole enään sama ohjelma jos vaihdat liikkeitä. Eihän mersukaan ole enään mersu ku vaihat siihen ladan osat.

Ja IMO sinun on turha kirjoitella,että treenaat samalla ohjelmalla jos treenaat kuitenkin eri ohjelmalla.Siis IMO.

:D

Eikö tuo ole jo aika hyvä kehitys kahdessa kuukaudessa, ainakin kyykky 20 kg ja penkki 10 kg? Vai paljonko tuossa ajassa pitäisi sitten kehittyä. Itse teen tällä hetkellä myös tuota ohjelmaa, vähän eri liikkeillä vaan.

Onhan se, mutta kun kattelee treenipäiväkirjaa vuosien takaa niin matkaa on vielä takaisin niihin lukemiin. Lähtöpainot eivät ole olleet mitään isoja, mutta tiukkoja sarjoja niilläkin joutui vetämään. Lihasmuistilla on varmaan jotain osuutta siihen, että "palautuminen" on ollut tätä luokkaa vähillä treenikerroilla.

te ja teidän ylikuntonne, 9/10 ylikunto tapauksista johtuu liian vähästä syönnistä ja levosta. voi huhuh arska bodas aikoinaa 30vuotta varmaa ja te ootte bodannu kymmenes osan siitä ja kauheet kiistat toho, kokeelkaa tolla jossei toimi sitte ei toimi ehkä just sulla huoh ääh huoh

Suositut

Back
Ylös Bottom