Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

no höpö höpö. Tuokin on niin yksilöllistä. Itse laskin aina ihan alas asti ja lähes maksimi painoilla eikä yhtään tuntunu kipua. Kunhan ton liikkeen tekee rauhallisesti ja tekniikkaan keskittyen niin kyllä sen tangon voi laskee aika alas.
Juu kyllähän sen voi laskea alas asti, niinkuin koulukaveri teki sillä seurauksella että kummatkin olkapäät lähtivät sijoiltaan.

Juu kyllähän sen voi laskea alas asti, niinkuin koulukaveri teki sillä seurauksella että kummatkin olkapäät lähtivät sijoiltaan.

no luitko mun tekstiä ollenkaan. Kyllä itekin laskin sen joka kerta ihan alas eikä ollu minkäänlaista ongelmaa. Toisilla on vaan heikommat olkapäät kun toisilla. Mutta parempi varmaan olis jos ei sitä tankoo ihan alas asti laske ihan turvallisuus-syistä.

no luitko mun tekstiä ollenkaan. Kyllä itekin laskin sen joka kerta ihan alas eikä ollu minkäänlaista ongelmaa. Toisilla on vaan heikommat olkapäät kun toisilla. Mutta parempi varmaan olis jos ei sitä tankoo ihan alas asti laske ihan turvallisuus-syistä.
Luin kyllä. Kerroin vain esimerkin.

Missäs järjestyksessä porukka on tätä tehny? Tossa miten se on alotuspostissa laitettu, vai mielenmukaan? Ajattelin vaan, ettei esim. leuanvedossa lopu voimat kesken.

Toi mainittu järjestyshän menee melkolailla raskaimmasta kevyimpään. Se on aika ideaali, mutta tuskin se maata kaataa jos sitä vähän muuttaa oman maun mukaan.

Kannattaa kuitenki muistaa että tekee esim. kyykyn ennen istumaannousuja, nimittäin jos tekee toisin päin nii syö melko lailla voimaa kyykystä..

Itse tein tämmöisessä järjestyksessä silloin kun tätä arskaa tein sen pari kuukautta. Jakso noi treenit vähän paremmin.

1. penkki (Sisäinen RHP meissä kaikissa kuitenkin on.)
2. leuanveto, mulle raskas liike tehdä, joten toisena vielä riittää virtaa.
3. niskantakaapunnerrus, ei ihan heti penkin perään niin ojentajat sai vähän latailua.
4. kyykky, kaikki raskaimmat tehty, joten voi surutta painaa täysillä, itellä jos olisin kyykyllä aloittanu, ei olis lopputreenistä tullu enää yhtään mitään.
5.hauiskääntö
6.istumaannousut

Noniin, ~2vk tullut nyt vedettyä tätä ohjelmaa ja tätyy sanoa että hyvä fiilis tästä jää. Treenipäivät on ollut ma, ke, pe/la. Leukoja menee vielä niin vähän, että oon tehnyt myös ylätaljan 3x10. Syömiset on kutakuinkin kunnossa, mutta nukkumiseen pitäis vielä panostaa.. Alotin myös kreatiinin käytön samaan aikaan ohjelman kanssa. Tulokset on noussut ihan mukavasti jo tuossa ajassa:

Kyykky: 60kg x4x10 -> 70kg x4x10
Penkki: 32,5kg x3x10 -> 37,5kg x3x10
Leuat: 2,3,2 -> 4,3,3
Ylätalja: 47,3kg x3x10 -> 54,3kg x3x10
Niskantakaapunnerrus: 7,5kg+tanko x4x10 ->17,5+tanko x4x10
Hauiskääntö: 10kg + tanko x3x10 -> 15kg + tanko x3x10
Istumaannousut: 20, 3x10+10 (pieni tauko 10:n toiston jälkeen) -> 3x20, 10+10

Elopaino noussut 72,2kg -> ~74kg, pituus 177cm, ikää 17v.

Vielä kun saisi herkut pois ruokavaliosta + vähän enemmän proteiinia aterioille ja unet kuntoon niin olisin tyytyväinen.

E: Salilla olen käynyt tosiaan ennen G6:n aloittamista ~5kk, ja voin sanoa että aika tyhjästä aloitettiin aikoinaan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Harmittaa vähän kun tätä ensimmäisenä ohjelmana tein eikä ollut ravintopuoli kunnossa ja joidenkin liikkeiden tekniikat oli vähän hakusessa joten olisin varmasti saanut paljon enemmän tästä irti jos nuo olis ollu kunnossa. Taidanpa alottaa tätä tekeen varmaan lähiaikoina uudestaan kun oli niin mainio ohjelma.

Tänään tein ekaa kertaa. :) tuntu kyllä ihan

Penkki: 62,5kg (keskiviikkona lisää, aika helposti meni)
Leuat: 15,8,6
Niskantakaapunnerrus: 2x30kg, 2x25kg
Kyykky: 70kg (keskiviikkona 5kg lisää)
Hauis: 30kg

Pituus: 180
Paino: 72

Reeniä takana about. 1½v 4-jakosella. Kunnolla nyt tullu reenattua viimeset 6-7kk

ite tehny tätä ohjelmaa nyt kunnolla varmaan 3 viikkoa, tätä ennen ei ole salilla käyty.

Sarjapainot seuraavat tällä hetkellä:

Penkki: 3x10, painot 47,5kg
Kyykky: 3x10, painot 80kg
Leuat: 10, 8, 6
Niskantakaapunnerrus: 3x10, painot 27,5kg
Hauiskääntö tangolla: 4 x 10, painot 27,5kg
Istumaannousu 25,20,20,20

Tykkään kyllä ohjelmasta, tulokset nousee ihan hyvin ainakin tälläsellä salialottelijalla :)

Syön ihan hyvin, nukkumiseen pitäs mullaki panostaa vielä.

Pituutta 179cm ja paino heittelee siinä 67-69 välillä. :)

Woouuh.. :O Jotain urheilutaustaa kyl oltava takana. Kova kyykky nimittäin. Muutkin kyl hyviä. :)

joo fudista 9v, ja säbää nyt 6v takana, ikää 18

Sarjapainot seuraavat tällä hetkellä:

Penkki: 3x10, painot 47,5kg
Kyykky: 3x10, painot 80kg

On kyllä todella hyvä kyykky, itse luulin että mulla on rinta paljon jäljessä mutta jollain on näköjään enemmän :D

Kuinka syvälle muuten teet kyykyn ja teetkö vyöllä?

On kyllä todella hyvä kyykky, itse luulin että mulla on rinta paljon jäljessä mutta jollain on näköjään enemmän :D

Kuinka syvälle muuten teet kyykyn ja teetkö vyöllä?

en käytä vyötä, ja siihen 90 asteen kulmaan teen, niinkuin kai tän ohjelman ohjeessa sanottii, jos tekis iha pakarat pohkeisiin-tyylillä niin ois vähän heikompi varmaa. Ja kyllä, siksihän aloin salilla käymään, kun ois kiva saada sitä lihaa tonne rintaankin :D. En tiiä vaa, teen melko leveellä otteella tota penkkiä mutta ei ota rintaan pahemmin, mitä teen väärin?

, teen melko leveellä otteella tota penkkiä mutta ei ota rintaan pahemmin, mitä teen väärin?

Mihin kohtaan merkit jää? Itselläkin on ollut ongelmia penkin tuntumassa mutta tässä ohjelmassa kun tulee vähän enemmän toistoja sarjassa niin ei ole tullut ks.ongelmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom