Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs täällä mitäs sanotte kumpi on parempi jos käy salilla ma ke ja pe ja käyttää golden sixiä vai vaan ma ja pe ja käyttää tämmöstä-->

1. päivä
# Vatsalihakset Vatsarutistukset 3 x 15-75
# Jalkojen nosto 2 x 15-50
# Vartalon kierrot 2 x 25
Rinta
# Penkkipunnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
# Vinopenkki käsipainoilla 3 x 8-10
# Vipunostot penkillä 2 x 10-12
# Pullover 2 x 12-15
Selkä
# Ylätaljaveto eteen 2 x 12, 3 x 8-10
# Alataljaveto 2 x 8-10
# Kulmasoutu käsipainoilla 2 x 10-12
# Selkäojennus 2 x 12-15
Olkapäät
# Pystypunnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
# Vipunostot sivuille 2 x 10-12
# Pystysoutu 2 x 12-15

2. päivä
# Lämmittely Kuntopyörä 5 min.
# Venyttely
Jalat
# Jalkakyykky 2 x 15, 3 x 10-12
# Reisiojennus 1 x 15, 3 x 10-12
# Reisikoukistus 1 x 15, 3 x 10-12
# Pohjenousu seisten 2 x 12-15
# Pohjenousu istuen 2 x 12-15
Kädet
# Hauiskääntö tangolla 2 x 12, 3 x 8-10
# Keskitetty hauiskääntö 2 x 12-15
# Ranskalainen punnerrus 2 x 12, 3 x 8-10
# Ojentajatalja 2 x 12-15
# Rannekääntö 2 x 12-15

Viimeksi muokattu:
Entäs täällä mitäs sanotte kumpi on parempi jos käy salilla ma ke ja pe ja käyttää golden sixiä vai vaan ma ja pe ja käyttää tämmöstä-->

1. päivä
# Vatsalihakset Vatsarutistukset 3 x 15-75....

....# Rannekääntö 2 x 12-15

IMO ihan liikaa settiä per päivä, tossahan menis joku 3h jos teet kaikki kunnolla ja tosissas. Kyl ehkä kannattais vähentää liikkeitä tai jakaa niitä enemmän. Kuinka kauan oot treenannu? Jos et oo kovin kauaa punttien kanssa treenannu tee tällä arskan kutosella vähän aikaa ennen ku rupeet kikkailee. Jos tän G6:sen tekee oikeesti tosissaan ja kovaa niin kyllä sillä tulosta saa ja koko kropan käsiteltyä.

onhan tuo tosi että leuka on todella hyvä liike ja eilen testailin sitä leukaa uusiksi ja tajusin vaan että olen vetänyt aivan liian leveällä otteella myötä otetta, eilen tein noin 10 cm molempia käsiä hartioista leviämmällä ja sain tuloksen 7,6,6 eli onnistuuhan nuo perkele.

sitten vielä ku temppuilee jotenki pirusti noi oikean käen pikkurilli, nimetön ja keskari niin tein liikettä ns. peukalolukolla eli siis on peukale kämmenen alla.

kyykky kävi edelleen niin pirusti, vaihdoin teknikkaa ja kaikkea mutta vituttaa ku vihloo.

joutu prässillä tekemään viimisen.

Nonii siirsin niskantakaapunnerruksen pystypunnerrukseen käsipainoilla, kun kevyin tanko on 22kg ja sillä ei saa sarjoja loppuun. Mikähän on ku salilla ei mene myötäotteella leuat, mutta ku illalla kokeilin ni meni monta myötäotteelle :D Ja päivällä olin tehny paljon vastaotteella

Nonii siirsin niskantakaapunnerruksen pystypunnerrukseen käsipainoilla, kun kevyin tanko on 22kg ja sillä ei saa sarjoja loppuun. Mikähän on ku salilla ei mene myötäotteella leuat, mutta ku illalla kokeilin ni meni monta myötäotteelle :D Ja päivällä olin tehny paljon vastaotteella

penkki väsyttää... sen takia leukoja menee hieman normaalia vähemmän.

joo eli oon vetäny punttia tässä muutamia vuosia ja mietin jos alottais ton ohjelman. Tuntuu vaa oudolle vaihtaa 5 jakosesta 1 jakoiseen. mite voisko toho ottaa neljänneks päiväks jotai kevyitä apuliikkeitä. esim ojentajia ja takaolkapäitä.

Tosiaan itse ainakin teen vähän samantapaista ohjelmaan ja Leuat on ennen penkkiä kannattaa kokeilla :)

joo eli oon vetäny punttia tässä muutamia vuosia ja mietin jos alottais ton ohjelman. Tuntuu vaa oudolle vaihtaa 5 jakosesta 1 jakoiseen. mite voisko toho ottaa neljänneks päiväks jotai kevyitä apuliikkeitä. esim ojentajia ja takaolkapäitä.

1-jakoseen siirtymine voi olla yllättävän rankkaa jos on jo muutamankin vuoden treenaillu 5-jakosella yhden lihaksen kerran viikossa kuolemaan asti. Suosittelen, että teet siirtymän pikkuhiljaa asteittain totuttamalla kroppaa ja lihaksia tiheämpään treenifrekvenssiin.

JA VOIN TAATA, että jos teet G6 kunnolla ja tosissaan kolme kertaa viikossa, niin et sä siihen paljoa apuliikkeitä enää tarvitse. Toki jos kroppa kestää, niin voihan sitä jotain apuliikkeitä tehdä jos siltä tuntuu.

kiitoksia vinkeistä. saakoha tolla ohjelmal millasia tuloksia jos tosissaa treenaa ohjeiden mukaan ja kovaa. pitää alottaa ens viikolla. Toivottavasti jaksaa tehä kyseistä ohjelmaa ku muutaman kerran viikossa vielä painia lisäks.

Jep, penkin tulos noussut mulla ainaki. 10x meni just ja just ennen ku alotin tän ohjelman, nyt menee se 15x.

millä aikavälillä?:)

En tiä täst on varmaa puhuttu mut ei jaksanu lukee oikee :P et käviskö jos vaihtaa leuanvetoon ylätaljan ?

Mitenkähän sä jaksat siellä salillakaan treenata mitään jos muutaman threadisivun läpikahlaaminen on jo noin ylivoimaista!? :david:

Luepa tästä threadista vaikkapa vaan tuosta sivulta 259 tähän asti, niin uskoisin sun saavan jo vastauksen kysymykseesi.

En tiä täst on varmaa puhuttu mut ei jaksanu lukee oikee :P et käviskö jos vaihtaa leuanvetoon ylätaljan ?
Jos lähtee ylätaljaa tekemään niin saa olla tekniikan kanssa tarkkana, että saa liikkeen käymään oikeaan paikkaan. Kauheeta katsottavaa, kun porukka riuhtoo kauheel heijarilla täyttä pakkaa liikkeelle. Leuanvedossa ei voi samalla tavalla kusettaa, mutta jos ei leukoja jostain syystä kykene tekemään, voi ylätaljaa tehdä pitäen tekniikan puhtaana.

Suositut

Back
Ylös Bottom