Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teikkö kokoajan samoilla sarja/toistomäärillä? Nousiko painot kokoajan? Paljo?9kk ite vedin tätä ja toimi erittin hyvin:thumbs:
Entäs täällä mitäs sanotte kumpi on parempi jos käy salilla ma ke ja pe ja käyttää golden sixiä vai vaan ma ja pe ja käyttää tämmöstä-->
1. päivä
# Vatsalihakset Vatsarutistukset 3 x 15-75....
....# Rannekääntö 2 x 12-15
Nonii siirsin niskantakaapunnerruksen pystypunnerrukseen käsipainoilla, kun kevyin tanko on 22kg ja sillä ei saa sarjoja loppuun. Mikähän on ku salilla ei mene myötäotteella leuat, mutta ku illalla kokeilin ni meni monta myötäotteelle :D Ja päivällä olin tehny paljon vastaotteella
Nonii siirsin niskantakaapunnerruksen pystypunnerrukseen käsipainoilla, kun kevyin tanko on 22kg ja sillä ei saa sarjoja loppuun. Mikähän on ku salilla ei mene myötäotteella leuat, mutta ku illalla kokeilin ni meni monta myötäotteelle :D Ja päivällä olin tehny paljon vastaotteella
joo eli oon vetäny punttia tässä muutamia vuosia ja mietin jos alottais ton ohjelman. Tuntuu vaa oudolle vaihtaa 5 jakosesta 1 jakoiseen. mite voisko toho ottaa neljänneks päiväks jotai kevyitä apuliikkeitä. esim ojentajia ja takaolkapäitä.
En muista tarkalleen milloin alotin. Oiskos kuukaus sitte? Nah, ei voi muistaa :(millä aikavälillä?
En tiä täst on varmaa puhuttu mut ei jaksanu lukee oikee :P et käviskö jos vaihtaa leuanvetoon ylätaljan ?
Jos lähtee ylätaljaa tekemään niin saa olla tekniikan kanssa tarkkana, että saa liikkeen käymään oikeaan paikkaan. Kauheeta katsottavaa, kun porukka riuhtoo kauheel heijarilla täyttä pakkaa liikkeelle. Leuanvedossa ei voi samalla tavalla kusettaa, mutta jos ei leukoja jostain syystä kykene tekemään, voi ylätaljaa tehdä pitäen tekniikan puhtaana.En tiä täst on varmaa puhuttu mut ei jaksanu lukee oikee :P et käviskö jos vaihtaa leuanvetoon ylätaljan ?