Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

sulla kuitenkin ikää vain 19 vuotta niin en lähtisi kyllä arvostelemaan arskan ohjelmaa tuolla kokemuksella. Ja muutenkin tätä ohjelmaa tehdään se kolme kuukautta joten ei ole paskankaan väliä vaikka joku lihasryhmä jäiskin vähän jälkeen.

Noh, noh, älkääs nyt lytätkö raejuustosen variaatiota. Arskan ohjelmaa voi kritisoida, mutta on se silti toimiva koska sitä ei ole tarkoitettu monen vuoden projektiksi. Minusta raejuustosen variaatio sopisi loistavasti vaikka aloittelijan kolmen kuukauden perus arskan kuusikon jyystämisen jatko-ohjelmaksi.

Ja mitä joku sanoi, että arskan ohjelma perustuisi nimenomaan samojen lihojen rasitukseen niin ei se siihen kaadu jos joka toisella kerralla vetelee leukoja ja toisella tekee kulmasoudun.

Nyt alan tekemää et 2x viikossa normi G6. Sitte 1x viikossa 2x6 G6. Katotaa what happens.

Eli olen nyt 1kk väsännyt tätä ja todennut etten totisesti voi kyykkyä tehdä. Alaselkään sattuu vaikka tekniikka kohdallaan ja on neuvvottukkin siinä. Haluaisin silti jatkaa tätä joten mihin kaikkeen tuo kyykky treenauttaa? Eikös se treenaa vaan reidet ja perus jalkalihakset? Minkä liikkeen voisin ottaa tuon tilalle?

Eli olen nyt 1kk väsännyt tätä ja todennut etten totisesti voi kyykkyä tehdä. Alaselkään sattuu vaikka tekniikka kohdallaan ja on neuvvottukkin siinä. Haluaisin silti jatkaa tätä joten mihin kaikkeen tuo kyykky treenauttaa? Eikös se treenaa vaan reidet ja perus jalkalihakset? Minkä liikkeen voisin ottaa tuon tilalle?

jalkaprässi mutta ei se ole yhtä tehokas kuin kyykky.

tuo mave on taas noita missä väärällä tekniikalla vääntää selkärangan mutkalle ja ei paljo huvittais pysäyttää kasvua ku oon nytki vaa 153cm:rock:

P.S. tarviiko jalka liikkeitä tehdä ollenkaan puntilla? Sehän on tavallaa ruumiin kokonaan eri osassa joten muut lihakset eivät vaikuta niihin millään tavoin.

Eipä niitä kukaan pakota tekemään, mutta kyllä se kannattaa. Kintut vaikuttavat myös yläkropan liikkeissä. Raskailla perusliikkeillä kuten kyykky ja mave tuodaan myös omat hyötynsä jumppiin.

P.S. tarviiko jalka liikkeitä tehdä ollenkaan puntilla? Sehän on tavallaa ruumiin kokonaan eri osassa joten muut lihakset eivät vaikuta niihin millään tavoin.

Haha, kiitos loistavasta sigusta. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kantsisko tehä vaan 2x/ viikko kyykyt, kun vetelen kuitenkin 3x viikossa hiitin?

Raskas kyykky nostaa testotasoja ja auttaa näin lihaskasvua ja on muutenkin erittäin hyvä liike, eikä hiit niin paljon rasita jalkoja että kannattais jättää tekemättä IMO

Raskas kyykky nostaa testotasoja ja auttaa näin lihaskasvua ja on muutenkin erittäin hyvä liike, eikä hiit niin paljon rasita jalkoja että kannattais jättää tekemättä IMO
Kyykky ftw, agreed

Itselläni lähti G6 käyntiin eile. Katotaa mite lähtee reenipainot nousuun 3kk.ssa ;)

Lähtötilanne:
Penkki 3x10 80kg
Leveä myötäleuka 3x7
Kyykky 3x10 120kg
Niskan takaa punnerrus 3x10 40kg
Hauis tangolla 3x10 40kg
Vatsat 3x10 5kg

Itselläni lähti G6 käyntiin eile. Katotaa mite lähtee reenipainot nousuun 3kk.ssa ;)

Lähtötilanne:
Penkki 3x10 80kg
Leveä myötäleuka 3x7
Kyykky 3x10 120kg
Niskan takaa punnerrus 3x10 40kg
Hauis tangolla 3x10 40kg
Vatsat 3x10 5kg

Kyykyssä ja niskantakaapunnerruksessa on neljä sarjaa.

Ittelläni vielä hetki jäljellä 5x5DF:ää, mutta ajattelin vaihtaa tähän..jotenkin vaikuttaa mukavammalta tämä. Mutta kannattaako vaihtaa? Siis kun olen kuitenkin vasta puolisen vuotta reenannut kuinka kannattavaa on vaihtaa tosta DF:stä? siis kun se on kuitenkin minulla ihan hyvin toiminut...? jos joku viittisi noobille hiukan ohjeistusta antaa :)

Ittelläni vielä hetki jäljellä 5x5DF:ää, mutta ajattelin vaihtaa tähän..jotenkin vaikuttaa mukavammalta tämä. Mutta kannattaako vaihtaa? Siis kun olen kuitenkin vasta puolisen vuotta reenannut kuinka kannattavaa on vaihtaa tosta DF:stä? siis kun se on kuitenkin minulla ihan hyvin toiminut...? jos joku viittisi noobille hiukan ohjeistusta antaa :)
Kyl tää G6 iha toimiva ohjelma on, vaihda jos haluat =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom