Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä pitäis tehä kun siitä asti kun oon tän g6 punttailun aloittanut (1kk) niin on ollut alaselkä kipeänä :( Sitä särkee kokoajan ja tälleen.
Olen helevetin lyhyt ja en haluaisi tällaiseksi jäädä 153cm ikää on kuitenkin 15v. ja kasvu ennuste tonne 167 pintaa et ei yhtään lyhempi kelpaa!
Kyykyt teen mielestäni oikein minuakin on opetettu ja harjoittelin aluksi kepillä selkä on suorana ja tälleen.
Jos vaihdan kyykyn jalka prässiin niin onko siitä mitään muuta haittaa kun se että se ei ole niin tehokas reisille/jaloille? Auttakaa.
Mitä pitäis tehä kun siitä asti kun oon tän g6 punttailun aloittanut (1kk) niin on ollut alaselkä kipeänä :( Sitä särkee kokoajan ja tälleen.
Olen helevetin lyhyt ja en haluaisi tällaiseksi jäädä 153cm ikää on kuitenkin 15v. ja kasvu ennuste tonne 167 pintaa et ei yhtään lyhempi kelpaa!
Kyykyt teen mielestäni oikein minuakin on opetettu ja harjoittelin aluksi kepillä selkä on suorana ja tälleen.
Jos vaihdan kyykyn jalka prässiin niin onko siitä mitään muuta haittaa kun se että se ei ole niin tehokas reisille/jaloille? Auttakaa.
Nyt olisi tarkoitus tuo golden six ottaa käyttöön ensiviikolla. Tässä vain mietin että voiko tuon niskan takaa punnerruksen sekä hauiskääntö tangolla tehdä sillä mutkatangolla / scott-tangolla? Eikai sillä niin suurta merkitystä voi olla (vai)?
Oli muuten eka post :dance:
Nyt olisi tarkoitus tuo golden six ottaa käyttöön ensiviikolla. Tässä vain mietin että voiko tuon niskan takaa punnerruksen sekä hauiskääntö tangolla tehdä sillä mutkatangolla / scott-tangolla? Eikai sillä niin suurta merkitystä voi olla (vai)?
Oli muuten eka post :dance:
Tekeekö porukat muuten leuanvetoa vasta vai myötäotteella? Ja kuinka leveällä kädet?
Eli kuten aikaisemminki todettu, jos et pysty sitä tekemään vaihda pystypunnerukseen rinnalle.Voiko tuon niskan takaa punnerruksen tehdä eteen? Onko sillä mitä vaikutusta?
Eli kuten aikaisemminki todettu, jos et pysty sitä tekemään vaihda pystypunnerukseen rinnalle.
Vedetäänkö leuat aina silleen et leuka tangonyli vai tehdäänkö sitä joskus niskantaakse?
Silloin kun asento on pysty niin liike menee juuri oikeaan paikkaan eli olkapään sivu ja takalohkoille.
Nämä lihakset antaa ylävartaloon ryhtiä ja leveyttä.
Etupunnerrus taas vie rasituksen enemmän etulohkoille.