Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Vaihda vaan sinne ylätaljaan aluksi kyllä se pikkuhiljaa siitä sitten paranee. Kyykyssäkin kannattaa tarkastuttaa vielä sitä tekniikkaa varmuuden vuoksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnistuiskohan jos vaihtais noi 4x10 ja 3x10 ni kaikki 2x6? =D . Tosin tosta istumaannoususta en oo varma mut noi muut.

Mut toistaiseksi viel treenaan noil normi toistoilla. Mut ois kyl hauska testata tollasta =D

Varmaan vedän yhden salipäivän tolla 2x6;lla. Tekee nii pahasti mieli kokeilla tuota =D

Varmaan vedän yhden salipäivän tolla 2x6;lla. Tekee nii pahasti mieli kokeilla tuota =D

Arnoldin ohjelma se ei todellakaan enää ole, kuten jo yllä mainittiin, mutta esim joka toinen viikko yhtenä päivänä tuon 2x6 voisi tehdä ilman että G6:n teho häviää. Mulle olisi voinut sopia myös aikoinaan joku tuon tyyppinen treeni johonkin väliin, sillä G6: volyymi alkoi tympimään joskus ihan tosissaan.

täsä nyt pari viikkoa tehny tätä ja voin jo nyt sanoa että hyvältä tuntuu. tuon leuan veto vaan kusee ku vasta otteella saaan hyvin sen 10, 9, ja 7 mutta sitte sillä myötäotteella millä pitäis kait tehä niin saan joku 5,3,3? en vaan saa aktivoitua niitä selänlihaksia, eli kannattaisko ottaa ylätaljaa kaveriksi ja tehä tuolla myötäotteella vai vastaotteella ois yhtä hyvä?

Kyykyssä pistää pirusti polveen, tosin nykyään melkein kuntopyörällä polkiessakin.

Jos saat kuitenkin vastaotteella vedettyä leukoja tonkin verran, niin suosittelisin, että vedä sit niitä leukoja vastaotteella. Kyllä ne menee selälle nekin. Sit voit pikkuhiljaa alkaa leventämään vataoteleukojen oteleveyttä ja siitä sit pikkuhiljaa siirtyä myötäotelukoihin esim. niin, että vedät ekasarjan myötäotteella ja kaksi vikaa vastaotteella jne... Kyllä leuanveto vaan on IMO NIIIIIN paljon parempi selkäliike kuin mikään ylätalja.

G6 on nimenomaan MASSAohjelma, josta syystä johtuen siinä nuo toistomäärät ovat nuo mitä ovat. Jos haluaa massan lisäksi kasvatella voimaakin, niin kerta viikossa 2X6 systeemillä toimii varmaan ihan ok:sti.

G6 on nimenomaan MASSAohjelma, josta syystä johtuen siinä nuo toistomäärät ovat nuo mitä ovat. Jos haluaa massan lisäksi kasvatella voimaakin, niin kerta viikossa 2X6 systeemillä toimii varmaan ihan ok:sti.
Roger.

Arnoldin ohjelma se ei todellakaan enää ole, kuten jo yllä mainittiin, mutta esim joka toinen viikko yhtenä päivänä tuon 2x6 voisi tehdä ilman että G6:n teho häviää. Mulle olisi voinut sopia myös aikoinaan joku tuon tyyppinen treeni johonkin väliin, sillä G6: volyymi alkoi tympimään joskus ihan tosissaan.
Mut en mä oo ees varma alanko tekemää tota 2x6;sta.

täsä nyt pari viikkoa tehny tätä ja voin jo nyt sanoa että hyvältä tuntuu. tuon leuan veto vaan kusee ku vasta otteella saaan hyvin sen 10, 9, ja 7 mutta sitte sillä myötäotteella millä pitäis kait tehä niin saan joku 5,3,3? en vaan saa aktivoitua niitä selänlihaksia, eli kannattaisko ottaa ylätaljaa kaveriksi ja tehä tuolla myötäotteella vai vastaotteella ois yhtä hyvä?

vedä vaan myötäotteella kyllä ne leuanveto tulokset kehittyy. Itse sain aluksi vastaotteella 2,1,1 leukaa ja reilu kuukausi myöhemmin 8,6,4

kun tossa on et ma ke ja pe ni mitä jos käyn vaan ma ja pe ni kannattaako sittenkäyttää tätä vai kannattaako muokata tätä jotenki vai ottaa kokokaan uus ohjelma?

kun tossa on et ma ke ja pe ni mitä jos käyn vaan ma ja pe ni kannattaako sittenkäyttää tätä vai kannattaako muokata tätä jotenki vai ottaa kokokaan uus ohjelma?

Mä ainaki käyttäisin sillo mielummi tätä ku jotai 2/3 jakost ku täs vedetää kuitenki koko kroppa läpi kerral.

joo mut oon vast alottanu käymää salil ni käyn aluks sen 2 kertaa sit sen viikon parin jälkee ma ke ja pe tai näi olin aatellu miltä kuulostaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom