Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M.U. sanoi:
Käsittääkseni therf puhui omista syömisistään? Vai oletko therfin tuttu ja tiedät miten hän söi ennen?

Ei, olen se poplariin pukeutuva setä, jolla on jatkuva tarve paljastaa sukupuolielimensä.

Anteeksipyyntöni väärinkäsityksestä, katsoin vain pikaisesti että taasko täällä ihmetellään, miten miehet kasvoivat ennen tribulusta ja tiedon valtatietä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lauri Perkele sanoi:
Ei, olen se poplariin pukeutuva setä, jolla on jatkuva tarve paljastaa sukupuolielimensä.

Anteeksipyyntöni väärinkäsityksestä, katsoin vain pikaisesti että taasko täällä ihmetellään, miten miehet kasvoivat ennen tribulusta ja tiedon valtatietä.
Juu no ei tuo minua ainakaan haitannut. :)

Nyt kuukausi jäljellä pakkikselta oettua perusohjelmaa. Mites kannattaako jatkaa tuolla vanhalla ohjelmalla vai otanko tämän testiin?

piidu sanoi:
Nyt kuukausi jäljellä pakkikselta oettua perusohjelmaa. Mites kannattaako jatkaa tuolla vanhalla ohjelmalla vai otanko tämän testiin?
Jatka loppuun, jos tuntuu että homma pelittää, miksi vaihtaa toimivaa? Vaikka eihän vaihtelu pahasta ole.

Silmukka sanoi:
Jatka loppuun, jos tuntuu että homma pelittää, miksi vaihtaa toimivaa? Vaikka eihän vaihtelu pahasta ole.

Vaihtelu ei tosiaan ole pahasta, ainakaan minulle. Tällä Arnoldin ohjelmalla (sovelletulla ja lyhytkestoisella) sain mukavan pienen boostin useimpien liikkeiden tuloksiin.

Ääriesimerkkinä sanottakoon että Manfred Höberl sanoo kirjassaan treenaavansa joka treenin eri tavalla.

vmv sanoi:
Vaihtelu ei tosiaan ole pahasta, ainakaan minulle. Tällä Arnoldin ohjelmalla (sovelletulla ja lyhytkestoisella) sain mukavan pienen boostin useimpien liikkeiden tuloksiin.

Ääriesimerkkinä sanottakoon että Manfred Höberl sanoo kirjassaan treenaavansa joka treenin eri tavalla.

ei höberl mikään ääriesim. ole ,niin tekee moni ammattikehonrakentaja/voimailija,siis että joka viikko on eri treenit/liikkeet/toistot,ei tuo mitään kummaa ole,niin on mullakin.

On muuten henkisesti melko rankka paikka aluksi tämä treeni kun pitää pudottaa sarjapainoja liikkeestä riippuen 5-15kg, mutta onneksi kesällä on saleilla melko tyhjää ;)

ens kuun alussa lähtee testiin. vois melkeen jatkaa sitten koko loppuvuoden, jos tuloksia tulee tarpeeksi

on kyllä dietti vielä tuossa vaiheessa menossa mutta ei kait se vissiin paljoa haittaa :D

toi leuanveto pitää vissiin vaihtaa ylätaljaan, koska ei jaksa tehdä leukoja tarpeeksi. vai vedetäänkö suoraan leukoja niin monta kuin menee? tällä hetkellä menee 6.

Silmukka sanoi:
Teen ton kuukauden vielä loppuun, kun ohjelma toiminut aika hyvin. Sitten otan testiin tän Arnoldin kultaisen kuusikon ja muutun Terminaattoriks :whip:

Juukeri sanoi:
ens kuun alussa lähtee testiin. vois melkeen jatkaa sitten koko loppuvuoden, jos tuloksia tulee tarpeeksi

on kyllä dietti vielä tuossa vaiheessa menossa mutta ei kait se vissiin paljoa haittaa :D

toi leuanveto pitää vissiin vaihtaa ylätaljaan, koska ei jaksa tehdä leukoja tarpeeksi. vai vedetäänkö suoraan leukoja niin monta kuin menee? tällä hetkellä menee 6.
Vedä kolme sarjaa niitä leukoja ja aina niin monta ku menee, kyllä niitä toistoja tulee lisää ku vaa vetelee. Ja jos aluksi ei tunnu selässä tarpeeks nii vedä päälle vaikka yks sarja ylätaljaa

zztop sanoi:
ei höberl mikään ääriesim. ole ,niin tekee moni ammattikehonrakentaja/voimailija,siis että joka viikko on eri treenit/liikkeet/toistot,ei tuo mitään kummaa ole,niin on mullakin.

Tarkoitin tuolla ääriesimerkillä sitä miten vaihteleva treenaus on toiminut esim. Höberlin kohdalla. Ja hän sanoo treenaavansa <u>joka</u> treenin eri tavalla.

ObelixXx sanoi:
Vedä kolme sarjaa niitä leukoja ja aina niin monta ku menee, kyllä niitä toistoja tulee lisää ku vaa vetelee. Ja jos aluksi ei tunnu selässä tarpeeks nii vedä päälle vaikka yks sarja ylätaljaa
Se on parempi vetää tiettyjä sarjoja, jos vetää maksimeita koko ajan et saa tehtyä niin paljoa niitä. Siitä oli juttua jossain leuanveto topicissa.Siis ku vetää eka maksit niin jälkimmäiset sarjat on paljon huonompia ku et vetäis numeroidun määrän vähän vajaa makseja.

Jos menee maksimissaan 6 leukaa, niin kokeile vaikka tehdä 3 kolmen leuan sarjaa. Lasket ne toistot yhteen, ja joka treenissä yrität parantaa yhdellä.

Minä alan testaamaan tätä vko:lla 28, kun salit menee kiinni ja joutuu kotona treenaamaan. Kotivehkeet sallii onneksi nuo kaikki liikkeet.

Paitsi yhtenä päivänä voisin vääntää pohkeita, ja niskantakaa punnerruksen sijasta pystypunnerrus rinnalta.

Ajattelin itse alkaa 3viikon päästä kokeilemaan tätä. Kannattaisiko ostaas palautusjuomaksi sitten American Mass Blastia, jos vaikka lihakset kasvaisivat paremmin :rolleyes:

Siis pelkästään tota Golden Sixin liikkeitä, eli ei muita apuliikkeitä? Joo no mielenkiintoisena haluan kuulla ihmisten tuloksia tuolla metodilla... Onhan Arskalla näyttäny toimivan eli ei ihan huuhaata ole:worship: . Itsellä nyt toimiva ohjelma joten en siirry vielä ainakaan koittamaan tuota kyseistä, mutta jossain vaiheessa vois tietenkin yrittää:rolleyes:

Tänään lähti toista kertaa testiin tämä kultainen kuusikko, niin hyvin toimi viimeksi että ajattelin kokeila nyt toisenkin kerran.

Dodii..

Suunnitelmissa ois lähteä vetämään tätä ohjelmaa heti ku saan tän miinuskaloreilla pelleilyn loppumaan. Leuat ajattelin tehdä samoin kuin muutkin eli vasta viimeinen sarja on "kova". Uskon että tää kyllä pelittää jos syö tarpeeks ja pitää ylimääräisiä välipäiviä jos tulokset meinaa laskea. Eikä mitään aerobisia sekaan. Oon lukennu koko threadin läpi ja näin oon todennut.

Tällä tuntuis saavan lisämotivaatiota treeniin ku tää on Arnoldin käyttämä ohjelma, jos on yhtäänkään kunnioitusta äijää kohtaan. :worship:

I'll be back..

Nyt vasta aloin tutkailemaan tätäkin ja vaikuttaa kiinnostavalta ja kesällä olis aikaa tätäkin koittaa.

Tehdäänkö tämä 2 vai 3 kert. viikossa (3 tuntuu aika hurjalta jos tehdään aina 110% lasissa ja koitetaan kasvattaa painoja) HIIT voi myös välipäivinä haitata palautumista, pitää siis alkaa taas syömään ihan pirusti jos ei haluta päätyä piippuun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom