Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

nojoo tosiaan aika tyhmää viisastelua, mutta olen edelleen sitä mieltä että ainakin sivuolkapäät ottaa hittiä ihan kunnolla niskantakaapunnerruksessa, teen sitten koko liikkeen luultavasti väärin tai jotain muuta, mutta koko etu-sivuolkapään alue on aivan liekeissä sarjojen jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nojoo tosiaan aika tyhmää viisastelua, mutta olen edelleen sitä mieltä että ainakin sivuolkapäät ottaa hittiä ihan kunnolla niskantakaapunnerruksessa, teen sitten koko liikkeen luultavasti väärin tai jotain muuta, mutta koko etu-sivuolkapään alue on aivan liekeissä sarjojen jälkeen.
No kyllähän se nyt helvetti sentään etu- JA sivuolkapäihin ottaa! Kysehän oli takaolkapäistä. Aika nätisti käännetty kelkka. :thumbs:

kyllä, siis tarkoituksenihan oli pelastaa naamani tässä häpeällisessä taistossa kunniasta ja kaukosäätimestä, elämäni on ehkä pilalla tästä surkeasta tappiosta johtuen. pyydän myös anteeksi sitä että ehkä aiheutin ärtymystä sekopäisillä väitteillä ja takinkäännöillä. olen pettänyt itseni ja minuun uskovat.

keskustelu arnoldin kuusikosta voi siis jatkua rauhassa ilman taistelua takaolkapäistä. :david:

Eihän tätä ohjelmaa nyt ole tarkoitus koko elämä tehdä! Jos teette sen 3kk tätä ohjelmaa, missä nyt ei satu olemaan kaikkia pikku lihaksia eriksee vemputettu, niin ei ne nyt herranjestas minneen sieltä surkastu tai heikkene.
Isojen perusliikkeiden lomassa vaan vahvistuvat ja sitten sen 3-X kuukauden jälkee kun ottaa taas monijakosemman käyttöön niin pääsee hinkkaamaan niitä takaolkapäitäkin ;)

Eihän tätä ohjelmaa nyt ole tarkoitus koko elämä tehdä! Jos teette sen 3kk tätä ohjelmaa, missä nyt ei satu olemaan kaikkia pikku lihaksia eriksee vemputettu, niin ei ne nyt herranjestas minneen sieltä surkastu tai heikkene.
Isojen perusliikkeiden lomassa vaan vahvistuvat ja sitten sen 3-X kuukauden jälkee kun ottaa taas monijakosemman käyttöön niin pääsee hinkkaamaan niitä takaolkapäitäkin ;)
Noinhan mä just sanoin jos yhtään niitä mun posteja luit. :D

Tuota tuota...tehny tällä ohjelmalla nyt kuukauden ja satuin lukemaa uusiks alkuviestin ja huomasin et penkki oliki 3x10. Ite tehny koko ajan 4x10 penkkiä :D 10kg saanu kyl kokonaisuudessaan lisätä tankoon kuukauden aikana joten ei tuo ihan persiillee oo menny, mut onko tuosta jotai vakavampaa haittaa et on 1 sarja "liikaa"?

Muutenkin tällä ohjelmalla tuntuu et penkki ja kyykky nousee kohisten, mut sit esim. haukkari ja niskan takaa kehittyy aika hitaasti (johtuuko sit lihasryhmien kokoeroista vai mistä, mut nii ainaski itel menny). Kuukaudes kyykky +15kg, penkki +10, niskan takaa +2,5kg, haukkari +5kg, vatsat 10,10,10->20,20,20 ja punnerrukset tehny loppuun 5,5,5->15,15,10 :D

Tuota tuota...tehny tällä ohjelmalla nyt kuukauden ja satuin lukemaa uusiks alkuviestin ja huomasin et penkki oliki 3x10. Ite tehny koko ajan 4x10 penkkiä :D 10kg saanu kyl kokonaisuudessaan lisätä tankoon kuukauden aikana joten ei tuo ihan persiillee oo menny, mut onko tuosta jotai vakavampaa haittaa et on 1 sarja "liikaa"?

Muutenkin tällä ohjelmalla tuntuu et penkki ja kyykky nousee kohisten, mut sit esim. haukkari ja niskan takaa kehittyy aika hitaasti (johtuuko sit lihasryhmien kokoeroista vai mistä, mut nii ainaski itel menny). Kuukaudes kyykky +15kg, penkki +10, niskan takaa +2,5kg, haukkari +5kg, vatsat 10,10,10->20,20,20 ja punnerrukset tehny loppuun 5,5,5->15,15,10 :D

No ei se mitään haittaa et oot tehny yhen sarjan enemmän. Ainoo vaan et pidemmän päälle voi alkaa paikat kulua ja olkapäät paukkua liiallisesta penkistä. Syy siihen miks sulla (tuntuu) ettei esim. niskantakaapunnerruksessa oo tullu paljon kehitystä voi johtuu kans just siitä kun teet sen 4 sarjaa penkkiä jollon ojentajien ja ( etuolkapäiden ) ruuti menee totaalisesti penkkiin.

Muuten minulla on alkanut olla alselkä kipuja siitä asti kun aloin tehdä tätä ja tehkniikat ovat kyllä nykyään mielestäni kohdallaa ja kyykky on opetettukkin:( mikä köhän voisi olla vikana

P.S. ekös juuri tuo kyykky hidasta/pysäytä pituus kasvua jos sen tekee vituilleen?

Onko ne lihakset jumissa? Eli osaatko sanoa onko se särky lihasjumia vai ihan rehtiä kipua mikä ei kuulu asiaan?

Ja eihän tuo nyt hyvää tee jos huonolla tekniikalla vääntää tosiaan.

Mutta eikö se ylimääräinen sarja kannattaisi laittaa ennemmin penkkiin? Onhan rinta kuitenkin vähän tärkeämpi kuin olkapäät, minusta.

Enkä ole rhp!
Vähän kaksipiippunen juttu, koska penkkiä taas liikaa hinkkaamalla saa todennäköisemmin hermoston tukkoon kuin niskantakaapunnerruksella.

Oon tehny tätä nyt ekan viikon tälläsinä päivinä ja kysysin, että haittaako jos lauantaina menee tekeen jotakin pieniä lihasryhmiä taikka jotakin salille vai pidänkö ihan vaan tässä kolmes kerras

ma: reeni
ti: lepo
ke: reeni
to: lepo
pe: reeni
la: ?
su: lepo

Mutta eikö se ylimääräinen sarja kannattaisi laittaa ennemmin penkkiin? Onhan rinta kuitenkin vähän tärkeämpi kuin olkapäät, minusta.

Enkä ole rhp!
Mielipide kysymys mutta jos nyt totta puhutaan niin kyllä suurimmalla osalla reenaajista yllätys yllätys rintaa on tullut reenattua enemmän kuin olkapäitä.

nyt lähtee 3.viikko kyseistä tsydemiä,paino nousuut 1,5kg.
viellä mennään "aika kevyillä"painoilla ku toi selkä meni duunissa alkuvuodesta sököks..

Suositut

Back
Ylös Bottom