Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
treeni noin 1h + lämmittely 20min + loppu aerobinen 5min + pukeutumiset 5min ja suihku 10min siinä on 1h 40min ja sit aina se 5min menee johonkin muuhun kuten juomat ja sekottelut.
2-3min, voishan sitä tahtia koventaa niin sais 10min pois tosta tunnista.
mutta ei se liikkeiden välisestä palautuksesta mitään sanoArska neuvoo pääliikkeille 2 minuuttia lepoja. Itse teen treenissäni jokaisessa liikkeessä kahden minuutin palautukset. Lämmittely n. 20 minuuttia ja varsinainen treeni n. 75 minuuttia.
Näytäs missä niin neuvotaan.:D Taisit nyt sekoittaa sarjat ja liikkeetArska neuvoo pääliikkeille 2 minuuttia lepoja. Itse teen treenissäni jokaisessa liikkeessä kahden minuutin palautukset. Lämmittely n. 20 minuuttia ja varsinainen treeni n. 75 minuuttia.
Mitenköhän suuri vaikutus sillä on jos vaihtaisi 3x10 penkin 3x8 penkkiin 1min tauoilla? Oon yleensä penkissä tehnyt tuolla, onko toi liian lyhyt tauko massan saannin saavuttamiseksi ollut?
Löysin tällaisen tekstin eräältä sivulta missä kerrotaan lihaskunto harjoittelusta
"LIHAKSIA kasvatetaan nostamalla keskiraskaita painoja noin 8-12 toistoa/sarjan ja lepäämällä sarjojen välillä 60-90 sekuntia. "
Ja eikös tässä g6:ses nostella just keskiraskaita painoja 10 toistoa niin pitäisikö tuota lepo aikaa mahdollisesti vähentää esim 30 sekunnilla?
Kuuluuko tuossa g6:n vatsoissa tehdä ne niin että noustaa ihan istimaan vai vain sillain et selkä nousee hieman maasta ja vatsalihakset kerkiää jännittyä? Toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan.;)
Istumaannousussa nostetaan alaselkäkin ylös, ja Arskahan käskee tehdä istumaannousuja, mutta Kuusikon vatsareeni on suorastaan perseestä. Ota voimapyörä tai taljarutistus käyttöön, että saat kunnon vastuksen.