Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Eihän sillä ole väliä teenkö hauiskäänön suoralla vai mutka tangolla koska eihän niissä käden asento muutu ja ei hauis tiedä että minkälaisella tangolla sitä rasitat.

Ei, mutta mutkatangolla ranteet ei välttämättä rasitu niin paljoa, kuin suoralla tangolla tehdessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikö tuo ole hieman aloittelu ohjelma vai käykö jo vähän pidempäänkin treenanneelle? itse kävin tänään kokeilemassa tuota ja vähän jäi mietityttään ku ei oikein tuntunu rintalihaksilla ja varsinkaan ojentajilla.. mut vaihtelu virkistää! jotain uutta pitäs treeniin keksiä!

eikö tuo ole hieman aloittelu ohjelma vai käykö jo vähän pidempäänkin treenanneelle? itse kävin tänään kokeilemassa tuota ja vähän jäi mietityttään ku ei oikein tuntunu rintalihaksilla ja varsinkaan ojentajilla.. mut vaihtelu virkistää! jotain uutta pitäs treeniin keksiä!

Käy jokaiselle. Kai sulla on penkissä oikea tekniikka hallussa? Teitkö sellaisilla painoilla ettei viimeseen sarjaan jäänyt toistoja "varastoon" ?

Ei tuossa ohjelmassa kuulukkaan tuntua ojentajissa, mutta kyllä ne silleen sivussa saa hittiä penkistä ja pystypunnerruksesta.

Käy jokaiselle. Kai sulla on penkissä oikea tekniikka hallussa? Teitkö sellaisilla painoilla ettei viimeseen sarjaan jäänyt toistoja "varastoon" ?

joo ei enää viimesessä sarjassa jääny varastoon mitään! ei kukaan ainakaan ikinä ole tekniikkaa moittinu.. jos kerta sopii kaikille tällanen ohjelma niin pitää tosissaan harkita jos rupeis tätä käyttämään. Nyt oon pari kuukautta tehny omalla 3 jakosella millä on kyllä tullut tulosta silläkin.

Mä olen pari viikkoa tuota nyt tehnyt ja tuntuu ihan hyvältä. Ohjelmaa jouduin hieman hienosäätää, johtuen juurikin huonosta kunnosta.

Nykysin menee kyykyt (+ prässi joskus)
Mave (suorin jaloin)
Ylätalja vastaotteella (hauikset ja vatsarutistus ohjaajan neuvomana samassa paketissa..)
Penkki
Vatsat + selät.

Nyt kun on tullu ehkä hieman ruista ranteeseen, lisään tuohon hauiskäännöt ja onko pystypunnerrus paha tuon ntp:n tilalle?

No sepä se. Eli ylätalja, kapea ote, vastaote. Siitä saa kuulemma kuulemma hauikset osansa. Vatsarutistus lopussa niin, että kun vedän tangon alas, n. kaulan korkeudelle, teen siinä vatsarutistuksen samaan. Vähän vaikea on liike selittää.

Tuosta ei tuu kyllä kun sanomista. Ylätalja ja selkä nyt yleensäkin on naisille vähän hankala treenata ainakin alkuun, niin kannattaisi kyllä ihan pyrkiä tekemään puhtaasti selällä. Vatsaa ja habaa sitten ihan omilla liikkeillään. Surullisen monta naista on tälläkin palstalla jotka vääntää habaa ja ylätaljaa samalla 30 kilon painolla ja ihmettelee miten selkä on niin ruipelo...

edit: Raivostuttaa tuollaiset ohjaajat jotka tuollaista älytöntä tuubaa työntää aloittelijoitten päähän... :jahas:

Käviskö silleen, että yrittäsit edes välillä tehdä ihan oikeaa ylätaljaa ja nimenomaan selällä? Oikeesti, kaikkia neuvoja ei tarvitse ja kannata ottaa vastaan, ei edes miehiltä saatuja.

Täytyy myöntää et tää ohjelma antoi ihan uutta potkua salihommiin. Aiemmin väsäilin jonkinmoisella kolmijakoisella ohjelmalla tulokset ja lihakset ~samoissa lukemissa junnaten. Kuukauden verran (poislukien kahen viikon jälkeen viikon tauko sairastelun takia) nyt reeniä takana päin ja edistystä on tullu vanhaan ohjelmaan nähden varmaan kolmen kuukauden edestä (=massaa). Koitin aloittaa rauhallisesti esim. penkissä maksimi ~95kg --> 3x10x60 aloitin ja tällä hetkellä menee 3x10x67,5 eli joka viikko nostanu painoa 2,5 kg sarjaan.. alkaa olemaan nyt tarpeeksi raskasta viimeisellä kolmosella.
Pystypunnerruksen joutuu tekemään edestä kun alkoi olkapäät oireileen mut se on varmaankin ok.
Mites suosittelisitte lepoviikkoa pidettävän?

Iso peukku Arnoldille *peukku*

Tää on kyllä kätsy ohjelma...Olen vasta 2 kertaa tehny mutta kaikki lepopäivät on kyllä tullu tarpeen...Olen nyt tämän ohjelman myötä aloittanut myös takakyykyn ( ennen prässi) ja nyt ymmärrän miksi kaikki puhuvat kyykkäyksen tehokkuudesta...

Kauanko teillä on mennyt yleensä tämän treenin tekemiseen? Ja entäs lämmittelyjen kanssa? Itsellä 2h sisään siitä kun tulen ovesta ja siitä kun lähden ovesta.

Kauanko teillä on mennyt yleensä tämän treenin tekemiseen? Ja entäs lämmittelyjen kanssa? Itsellä 2h sisään siitä kun tulen ovesta ja siitä kun lähden ovesta.

Alle 45min, ja mitä helvettiä, miten voi mennä 2h? Lämmittelet liian pitkään, tai lasket tohon tunnin suihkun mukaan? Tossahan on sulle suuntaa-antavat palautusajat. Ei siinä 2h voi sillon mennä. Lopetetaan se paskan jauhaminen ja rankastaan rautaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom