Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Onko toi g6 paras kehitys tapa, tai ainakin hyvä? Aattelin vaa ku menin tonne yhelle threadille missä kysyttiin just noita ohjelmia niin lähes jonkaisella on just joku tommonen perus 1 tai 2 jakoinen mihin kuuluu kaiken laista. Onko semmoinen parempi kuin g6?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tee vaan G6:sta ainakin se 3 kuukautta - hyvä ohjelma kuitenkin sekä massan että voiman hankkimiseen.
3 kuukauden päästä voit sitten miettiä kehityksen perusteella jatkaakko samalla ohjelmalla vai vaihtaa johonkin toiseen.

Onko toi g6 paras kehitys tapa, tai ainakin hyvä? Aattelin vaa ku menin tonne yhelle threadille missä kysyttiin just noita ohjelmia niin lähes jonkaisella on just joku tommonen perus 1 tai 2 jakoinen mihin kuuluu kaiken laista. Onko semmoinen parempi kuin g6?
Kultane kuusikko on just perus 1-jakoinen... siinä on kaikki tarvittavat liikkeet... sillä ittelleni tuli parhaat tulokset, ajattelin ottaa taas käyttöön kohta puolin ku saan nykysen ohjelman vedettyä läpi :D

tossahan ei ole ollenkaan pohkeita? Pitäiskö ne vaikka lisätä loppuun. Ja sit mites ton selän kanssa kasvaako selkä tota tehdessä?

tossahan ei ole ollenkaan pohkeita? Pitäiskö ne vaikka lisätä loppuun. Ja sit mites ton selän kanssa kasvaako selkä tota tehdessä?
Pohkeet vois ottaa mukaan, ja selkä kyssä kasvaa kun tekee niitä leukoja(tällähetkellä omasta mielestä paras selkäliike kun nyt opin kunnon tekniikan siihen :D)

Kyllä selkä leuanvedolla kasvaa, varsinkin leveyttä. Pohkeiden treenaaminen on aloittelijalle vähän hifistelyä, vaikka ne tosin kyllä kyykyssä ottaa hieman iskua. Voihan niitä pari sarjaa loppuun tehdä jos riittää puhtia.

Paljonko vois olla tossa leveässä leukojen vedossa noitten käsien etäisyys olkapäistä? Siis eli kuinka kauas kädet pitäisi sijoittaa omista olkapäistä?

Paljonko vois olla tossa leveässä leukojen vedossa noitten käsien etäisyys olkapäistä? Siis eli kuinka kauas kädet pitäisi sijoittaa omista olkapäistä?

http://www.youtube.com/watch?v=M0CV6EYMDbE tämä arskan aijeminkin mainostettu video on hyvä tyyli tähän treeniohjelmaan.

PS. Itse vedän nykysin selkäliikkeeks ylileveitä vastaotteita. Bisleyn tapaan. Helvetin hyvä selkäliike ja selkä kasvaa kyllä hetkessä.

Paljo ois semmonen suht hyvä leukojen veto tulos? Jos vetäis vaikka 10,9,8? Mitäs mieltä?

Vedä 10-10-10? Ei se 3xMAX välttämättä tarkota, että joka perkeleen leukasarja vedetään failureen. Vaikka suurin osa porukasta täällä niin luuleekin.

No jos siinä lukee maksimiin asti ni kyllä se nyt sitä tarkoittaa. Se kannattaako niin tehdä on sitten toinen juttu. Itse tuon vetelisin jotenki siten, että kun tulisi 12-12-12 niin lisäpainoja peliin.

No jos siinä lukee maksimiin asti ni kyllä se nyt sitä tarkoittaa. Se kannattaako niin tehdä on sitten toinen juttu. Itse tuon vetelisin jotenki siten, että kun tulisi 12-12-12 niin lisäpainoja peliin.

Onhan nuo muutkin tulkittavissa niin, että 3/4 x 10 x MAX. Koska se viiminen setti ompi sinne lähes failureen. Tästä on ennenkin kättä väännetty - ja pohdittu miksi tehtäisiin leukoja 3 kovaa ja muita 1 kova sarja? :) Sama kuin vatsoissa "tai niin monta kuin voit ilman taukoja" ei tarkota 3/4 x 250, kuten hyvin tiedät!

Tosin tossa 12-12-12 --> Lisäpainoa olen samoilla linjoilla.

Juu ei tietenkään mitään kuntojumppa settejä. Lähinnä sitä meinasin, että jos kaverilla menee joku 10-12 joka setissä niin turhaa himmailla sitä mihinkään kaseihin lopussa. Ymmärsin juttusi väärin aluksi, sisälukutaito ei ole mun juttu :D :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom