Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

jos teet arskaa niillä sun "maksimipainoillas" niin en kyllä usko että kannattaa lisäillä paljoa ylimääräistä salireeniä siihen. itekkin tuota samaa miettiny aika paljon mutta arskan idea onkin hankkia massaa massaa massaa.. kerkiää ne epäkkäät ja pensselit reenailla sitten ku tätä arskaa oot pari kuukautta vääntäny:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin, nyt olisi noin 4kk kuusikkoa takana.
Sarjapainot ja nostajan paino on noussut ihan kohtalaisesti lähtökohtaan verrattuna, joten ei ole mennyt treenit aivan hukkaan.

Nyt kuitenkin jouluisen puolentoistaviikon sikabulkin ja keskikehonrakentelun jälkeen olen alkanut miettimään miten tästä olisi järkevintä jatkaa?
Tarkoitus olisi, kuten epäilemättä kaikilla muillakin, tiputtaa läskit pois ja pitää vaivoin hankitut lihakset tallessa.
Kannattaisiko vielä jatkaa kuusikolla ja vähentää syömistä vai etsiä kokonaan uusi ohjelma?

Yksijakoinen tuntuu sopivan parhaiten minulle, joten voisiko sellaista käyttää vaikka tarkoitus on tiputtaa painoa? Aerobista kannattaa varmaan lisätä? Uintia? Mitä? Help!

No niin, nyt olisi noin 4kk kuusikkoa takana.
Sarjapainot ja nostajan paino on noussut ihan kohtalaisesti lähtökohtaan verrattuna, joten ei ole mennyt treenit aivan hukkaan.

Nyt kuitenkin jouluisen puolentoistaviikon sikabulkin ja keskikehonrakentelun jälkeen olen alkanut miettimään miten tästä olisi järkevintä jatkaa?
Tarkoitus olisi, kuten epäilemättä kaikilla muillakin, tiputtaa läskit pois ja pitää vaivoin hankitut lihakset tallessa.
Kannattaisiko vielä jatkaa kuusikolla ja vähentää syömistä vai etsiä kokonaan uusi ohjelma?

Yksijakoinen tuntuu sopivan parhaiten minulle, joten voisiko sellaista käyttää vaikka tarkoitus on tiputtaa painoa? Aerobista kannattaa varmaan lisätä? Uintia? Mitä? Help!

Paljonko max tulokset nousivat?pena,mave ja kyykky?

4kk jälkeen kannattaa vaihtaa ohjelmaa. mutta jos oot koukussa tuohon ohjelmaan ja tuntuu että sillä saa vielä lisää lihaa ja tuloksia, niin anna mennä tai tee jotain muuta ohjelmaa vaik 1kk ja hyppää takas arskaan.

nyt heitetään paha kysymys ja vastauksen jo arvaan mutta silti:

on semmoinen tilanne, että sali ois käytössä ilmaseksi mutta, siellä ei pääse tekemään kyykkyä vapailla painoilla, only in smith koneessa...onkohan tosta nyt miten haittaa vaikka siinä tekee? jotku sanoo että ei ja jotku vannoo vapaiden painojen vuoksi. Ensi viikolla olisi tarkoitus alkaa tätä tekemään, eka ohjelma ja alottelija olen mutta näyttää hyvältä.

[edittiä]

nyt heitetään paha kysymys ja vastauksen jo arvaan mutta silti:

on semmoinen tilanne, että sali ois käytössä ilmaseksi mutta, siellä ei pääse tekemään kyykkyä vapailla painoilla, only in smith koneessa...onkohan tosta nyt miten haittaa vaikka siinä tekee? jotku sanoo että ei ja jotku vannoo vapaiden painojen vuoksi. Ensi viikolla olisi tarkoitus alkaa tätä tekemään, eka ohjelma ja alottelija olen mutta näyttää hyvältä.

[edittiä]
No onhan se nyt parempi kuin ei mitään, mutta silti mielummin aina vapaalla tangolla jos siihen on mahdollisuus.

No onhan se nyt parempi kuin ei mitään, mutta silti mielummin aina vapaalla tangolla jos siihen on mahdollisuus.
No pakko tehä koneessa, kun kyseinen työpaikan sali ei omista telinettä mihin saisi tangon laitettua ja vapailla pelattua, vituttaa kun ei ole telinettä, pitäis ehdottaa että hankkis :rolleyes: Kaikki muut sit onnistuukii ihan vapailla painoilla.

No pakko tehä koneessa, kun kyseinen työpaikan sali ei omista telinettä mihin saisi tangon laitettua ja vapailla pelattua, vituttaa kun ei ole telinettä, pitäis ehdottaa että hankkis :rolleyes: Kaikki muut sit onnistuukii ihan vapailla painoilla.
Ilman telinettä onnistuu myös hack-kyykky tangolla tai askelkyykky käsipainoilla.

Jopa penkissäkin voi kyykätä jos tarpeeksi vain saa kikkailtua eikä ole kolme metriä pitkä.

EDIT: Tosimies vetää ne painot rinnalle, työntää ylös ja laskee niskaan ja aloittaa kyykkäämisen. ;)

Morjesta. Sori jätkät ei jaksa lukea kaikkea josta vastaus varmasti löytyisi. Muutama kysymys. Kuukauden verran oon reenaillut arskaa. On vähän epäselvää, että miten noi vatsat olis tarkotus tehä? Aina maksimit vai mitä? Onko lisäpainojen kanssa vatsat paras? Kannattasko ottaa lisäravinteita? Jos kyllä niin mitä suosittelisitte? Pääasiassa tarkotus olis kehittää lihasmassa ja tuloksia tietty siinä sivussa. Aloitteleva kaveri olen periaatteessa, vaikka jonkun verran kokemusta reenuusta kuiteski on. Ikää 16, painoa n.68, pituutta n.178- eli syytä olis reenata. Onko haittaa jos treenailis välipäivinäkin jotain, esim tekis moodoota kympistä nollaan tai vatsoja, punnerruksia tai jtn muutasellaista lisäksi? Vai pitääkö olla niin sanotusti lepoa? Motivaatiota ja aikaa kyllä löytys treeniin. Lisäksi tulee liikuttua aika paljon aerobista, mm 2x sähly viikossa, luistelua varmaan kanssa 2x. Vaikuttaako tuloksiin? Kiitos jo etukäteen vastauksista, toivottavasti ei ollut liikaa kysymyksiä.

No tämä ei onnistu kuin tosi RHP:ltä;)
Minä taas väittäisin, että ei onnistu kuin painonnostajilta joilla on sen verta kova työntö, että työntää hyvin ykkösen sellasilla painoilla millä voi pumppailla kympin sarjoja takakyykyssä. Mutta tämä menee nyt sen verta ohi aiheen, että ei siitä sen enempää. Eiköhän jatketa Arskan kultaisesta kuusikosta.

Morjesta. Sori jätkät ei jaksa lukea kaikkea josta vastaus varmasti löytyisi. Muutama kysymys. Kuukauden verran oon reenaillut arskaa. On vähän epäselvää, että miten noi vatsat olis tarkotus tehä? Aina maksimit vai mitä? Onko lisäpainojen kanssa vatsat paras? Kannattasko ottaa lisäravinteita? Jos kyllä niin mitä suosittelisitte? Pääasiassa tarkotus olis kehittää lihasmassa ja tuloksia tietty siinä sivussa. Aloitteleva kaveri olen periaatteessa, vaikka jonkun verran kokemusta reenuusta kuiteski on. Ikää 16, painoa n.68, pituutta n.178- eli syytä olis reenata. Onko haittaa jos treenailis välipäivinäkin jotain, esim tekis moodoota kympistä nollaan tai vatsoja, punnerruksia tai jtn muutasellaista lisäksi? Vai pitääkö olla niin sanotusti lepoa? Motivaatiota ja aikaa kyllä löytys treeniin. Lisäksi tulee liikuttua aika paljon aerobista, mm 2x sähly viikossa, luistelua varmaan kanssa 2x. Vaikuttaako tuloksiin? Kiitos jo etukäteen vastauksista, toivottavasti ei ollut liikaa kysymyksiä.

6. Istumaannousu
Pidä polvet koukussa ja kädet pään takana. Älä pidä taukoa toistojen välissä vaan tee 20 toistoa tai niin monta kun voit ilman tauon pitämistä. 3 - 4 sarjaa. 60 sekuntia lepoa sarjojen välillä.

No tämähän tarkoittaa, että 20 on se maksimimäärä toistoja, eli jos ei mene tota 20 niin sitten vähemmän. No, sullahan menee varmasti se 20, niin otat sen verran lisäpainoa, että saat juuri ton 3-4 x 20 :)

Oikea ruoka > Ravinteet. Eli syöt kunnolla ja paljon, mutta silti terveellisesti. Ei missään nimessä tarvitse ottaa lisäravinteita, koska ruokavalio rakentaa sen vahvan pohjan, mutta jos näet tarpeelliseksi, niin puntin jälkeen voi palautusjuomaa kulauttaa kitusiin. (Tosin, suosittelen myös aina ja kaikille kalanmaksaöljyä!)

Ja ei kannata treenata välipäivinä. 3 x viikossa koko kroppa läpi on muutenkin jo paljon. Riittävä lepo on todella tärkeää kaikessa harjoittelussa. Aerobinen on ok, mutta riippuen nyt omista lähtökohdista, se voi hidastaa massan keruuta. Nuori miehenalku kun olet, niin kannattaa toi aerobinen kuitenkin pitää mukana, kunhan et vedä sitä ihan yli.

Muistat vaan levätä ja syödä paljon, niin kyllä varmasti saat tuloksia aikaan!

Tsemppiä! :thumbs:

Mitään 20 toiston sarjoja... Arska voi tietää muusta mutta vatsojen kohdalla ukko on kyllä ihan hukassa.

Heh.. :hyvä:
Kerroppa meille sitten, miksei penkkiä tehdä pelkällä tangolla mahdollisimman montaa toistoa.

Arskan tyyli sopii ainakin mulle ihan loistavasti. Ei sitä tosiaankaan jaksa jatkuvasti sadan vatsan sarjoja vedellä, kun tuntuma on moninkertaisesti parempi kahdellakymmenellä toistolla kymmenen kilon limppu niskassa.

Kerroppa meille sitten, miksei penkkiä tehdä pelkällä tangolla mahdollisimman montaa toistoa.

Arskan tyyli sopii ainakin mulle ihan loistavasti. Ei sitä tosiaankaan jaksa jatkuvasti sadan vatsan sarjoja vedellä, kun tuntuma on moninkertaisesti parempi kahdellakymmenellä toistolla kymmenen kilon limppu niskassa.
Öööö... kirjoittaja tarkoitti että 20 toistoa on liikaa, ei liian vähän, tai sitten on kyllä ite ihan hukassa.

Ohops, missasit pointin pahasti :D
Meinaan, ei mitään 20 toistoa, vaan 5-15. Eli EI mitään satoja!

E: Hidas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom