Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Aa, teen kyykkyä 75-80:lla ja taktiikka ny varmaa ihan oikee kaippa. Ei kerkee jalat ikinä palautua ens reeniin. Sattuu niin helvetisti kun alkaa tekemään, mutta jos ei tee sitä niin turha reeni kun siit saa kunnon maitohapot. :evil:

Tuosta ei voi päätellä vielä, että onko jalat palautuneet kunnolla vai ei. Annat mennä vaan kovaa, kyllä se arkuus jossain vaiheessa hellittää.

e. Jahas, jatkoit postias, yli 3kk --> Aika vaihtaa ohjelmaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinpä, mutta pitäs vaan painoa ekaks saada enemmän ja jos tekee arskaa ja syö kunnolla.
Tai sitten pienemmillä toistolla ja syö vaa ni sama juttuko. Oon niin pihalla aina näist salijutuist, eksyy aina toiselta sivulta toiselle mis eri juttuja. Tossaki varmaa niin tyhmät jutut mut emmä osaa sanoo toiselailla. :(

Tästä varmaan puhuttiin jossain välissä, mut en jaksa koko thredia selata läpi, eli tossa ohjelmessa on vähän heikosti pohkeita, et minkälaisia sarjoja kannattas pohkeita lisätä? Js sit ku tehdään 10 toistoja, niin tehdäänkö alusta loppuun asti samoilla painoilla? :wtf:

Sit vielä, et mun mielestä ei ota kunnolla sivuvatsoihin ja syviinvatsalihaksiin? Kannattasko istumaannousussa esim. vetää aina keskelle, si vasemmalle, si oikeelle ja taas keskelle, jne. et tulis sivunvatsalihakset(mitkä lie vinotvatsalihakset tai miten vaan) reenattuu kans? :wtf:

Testasin ohjelmaa sellasenaan ku se on kirjotettu, ja helvetin tehokkaalta tuntuu! :D

toimiskohan jos toho tekis nii että 3x8-10 kyykky ja 1x6 mave ? vai meneekö liia raskaaks selälle ?
ojentajille oma liike esim dippi
leuanveto 8-10 lisäpainoil
niskantaka punnerrus pystypunnerrukseks edestä

Ite innostuin tuosta kyykystä aiwan mahdottomasti kun opin kunnollisen tekniikan siinä. Mitenkähän mä kestän tän tulevan 2 viikon tauon! :(
Mikspä taukoilemaan ? Saliko kiinni joulunajan? Toivon ainakin että täällä pääsee treenailemaan jouluaattona ja tapaninpäivänä, koska ne sattuu treenipäiviks enkä haluais pitää taukoo.

Sit vielä, et mun mielestä ei ota kunnolla sivuvatsoihin ja syviinvatsalihaksiin?

Niin, ei se määrä vaan laatu :P Itse teen nuo istumaannousut 3x10 10kg kiekko sylissä. Mahdollisimman hidas nosto, ja lasku asteittain eli pysäytät kesken laskun pari kertaa ja pidät siinä. Napa vedetään kunnon vakuumilla selkärankaan kiinni kokoajan. Voin luvata että syvät vatsalihakset on niin tulessa ettei tulis pieneen mieleenkää reenata niitä enää muuten. Sivuvatsat tossa tietty hieman kärsii, mutta no can do, niitä sit ku 3kk on täynä ja vaihto 2-jakoseen itellä.

Mikspä taukoilemaan ? Saliko kiinni joulunajan? Toivon ainakin että täällä pääsee treenailemaan jouluaattona ja tapaninpäivänä, koska ne sattuu treenipäiviks enkä haluais pitää taukoo.

Huomenna ois tarkotus käydä ja lauantaina. :/ Eli kahteen treenipäivään jää ens viikko. Ke,to,pe on kiinni sali. Varmaan sekin on syynä koska uudet laitteet tulee joten toisaalta ihan jees!!:hyper:

Sit vielä, et mun mielestä ei ota kunnolla sivuvatsoihin ja syviinvatsalihaksiin? Kannattasko istumaannousussa esim. vetää aina keskelle, si vasemmalle, si oikeelle ja taas keskelle, jne. et tulis sivunvatsalihakset(mitkä lie vinotvatsalihakset tai miten vaan) reenattuu kans?

teet kyykkyä 3 kertaa viikossa. Kyykky rasittaa vatsoja ja tukilihaksia aika rankalla kädellä ja pelkkä kyykkykin ottais jo itsessäänkin todella paljon vatsoihin. noi vatsaliikkeet siinä lopussa nyt on vaan lähinnä muodon vuoksi, jos ne tekee liian rankasti niin tulee kyllä kyykyn kanssa reilusti ongelmia. tässähän ei ole tarkoituksena olla vatsat kipeänä seuraavana päivänä treenin jälkeen.

Ajattelin tossa lähtee tekemään arskaa.. Eli mietin että meneekö ohjelma pilalle jos 2 kertaa viikossa tekis pohkeet 3*10 ja reiden koukistus kerran viikossa 3*10?

Kai teet kyykyt yms normaalisti?

EDIT: kysyin ton koska sanoit jossain vaiheessa, ettet tee kyykkyjä yms

miksi aina lisäillään lisää tähän ohjelmaan :D pointti kai on siinä että massaa haetaan isoilla liikkeillä ja pohkeet tuntuu siinä aika bullshitiltä..

miksi aina lisäillään lisää tähän ohjelmaan :D pointti kai on siinä että massaa haetaan isoilla liikkeillä ja pohkeet tuntuu siinä aika bullshitiltä..
No näyttää se vitun keijolta jos pohkeet on ku pikkutytöllä. Itse ainakin koitan keksiä kanssa järkevää tapaa treenata pohkeita tässä ohjelman ohessa..

Tässä ohjelmassa kun tulee vaan 3 treeniä viikkoon niin periaatteessa vois kerran viikossa käydä pumppailemassa noita pikkulihoja esim. pohkeita ja jotain muuta jos jaksaa. Samalla jos käy vaikka jotain aerobista tekemässä. Tohon itse treeniin en enää niitä pohkeita sotkisi kun on muutenkin sen verta rankka ja aikaa vievä ohjelma.

Tässä ohjelmassa kun tulee vaan 3 treeniä viikkoon niin periaatteessa vois kerran viikossa käydä pumppailemassa noita pikkulihoja esim. pohkeita ja jotain muuta jos jaksaa. Samalla jos käy vaikka jotain aerobista tekemässä. Tohon itse treeniin en enää niitä pohkeita sotkisi kun on muutenkin sen verta rankka ja aikaa vievä ohjelma.

Itse tein parina viikkona siten että kävin viikonloppuna pumppailemassa pohkeita, kiertäjäkalvosimia, vähän forkkuja ja jotain selänojennuksia vaikka kyykky selkään ottaakin. Ihan hyvin meni, ei vienyt tehoja normitreenistä palautumisen kannalta, ja sai vähän sitä ärsykettä muuallekkin. Tosin eipä tuota sittemmin ole tullut tehtyä kun viikonloppuisin olisi muutakin tekemistä.

Ottaako pystypunnerrus yhtä tehokkaasti sivu- ja takaolkapäihin kuin niskantakaapunnerrus?
Ajattelin, kun kumpikin menee mutta pystypunnerrus tuntuu jotenkin miellyttvämmältä. Ja olen tehnyt Arskan kuusikkoa, joten niskantakaa olen sen tehnyt.

Ottaako pystypunnerrus yhtä tehokkaasti sivu- ja takaolkapäihin kuin niskantakaapunnerrus?
Ajattelin, kun kumpikin menee mutta pystypunnerrus tuntuu jotenkin miellyttvämmältä. Ja olen tehnyt Arskan kuusikkoa, joten niskantakaa olen sen tehnyt.

Eihän se ota läheskään yhtä paljon? Miltäs kässäripystypunnerrus tuntuu? Sehän ottaa peruspystärin ja niskantakaan väliltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom