Arnold-punnerrus ja sissy-kyykky...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vichy_V
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei mullakaan tuota ongelmia tuo arskapunnerrus. Se siinä vaan on, että saan pudottaa sarjapainoja puolella, että siinä mitään järkeä on (tosin, eipä ole taas pitään aikaan tullut tehtyä).

Eipä ole Arnold punnerukset tuottaneet minullekaan minkäänlaisia ongelmia.

Itellä on lavat tiukasti yhdessä ja kiinni penkissä ku teen normaalisti pystypunnerrusta. Aukeeko lavat jengillä tuossa Arskan liikkeessä?

JHM sanoi:
Itellä on lavat tiukasti yhdessä ja kiinni penkissä ku teen normaalisti pystypunnerrusta. Aukeeko lavat jengillä tuossa Arskan liikkeessä?
Kannattaa pitää asento ihan samana kuin normaalissakin pystypunnerruksessa, eli ei ole tarvetta alkaa lapoja liikutteleen liikkeen aikana.

toolate sanoi:
Mä en ole kyllä henkilökohtaisesti huomannut arnoldpressin vaikuttavan negatiivisesti olkapäiden kuntoon. Liike tuntuu todella luonnolliselta kun sen suorittaa oikein. Olen ilmeisesti kohtuullisen outo tapaus, sillä arska punnerruksen sarjapainot ovat olleet suunilleen samaa luokkaa kun normi käsipainopunnerruksen. Lisäksi negatiivinen vaihe arnold pressissä tuntuu ottavan enemmän olkapäihin (positiivisella tavalla).
Erittäin sama. Minustakin tuossa tulee varsin luonnollsen tuntuinen liikerata, ei mitään ongelmia olkapäiden kanssa. Ja minulla ainakin kyynärpäätkin tykkää tuosta liikkeestä, kun taas pystypunnerrusta tangolla tehdessä toinen kyynärpää naksuu aika ikävän tuntuisesti.

juu, kestäähän ne olat monella niskantakaa punnerrustaki jos sitä ei pääliikkenä tehdä eli veivataan hiluilla. "pääliikkeeksi" paska tuo arnolddi punnerrus IMO juuri sen takia kun ei ole nivelille oikein hyvä liike, parempiakin on olemassa.

Oletteko te kokeilleet sissykyykkyä painojen kanssa? Pistäkää dippivyö alataljaan kiinni ja kyykätkää. Tuntuu aika reippaasti!

Suositut

Back
Ylös Bottom