Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa pitää asento ihan samana kuin normaalissakin pystypunnerruksessa, eli ei ole tarvetta alkaa lapoja liikutteleen liikkeen aikana.JHM sanoi:Itellä on lavat tiukasti yhdessä ja kiinni penkissä ku teen normaalisti pystypunnerrusta. Aukeeko lavat jengillä tuossa Arskan liikkeessä?
Erittäin sama. Minustakin tuossa tulee varsin luonnollsen tuntuinen liikerata, ei mitään ongelmia olkapäiden kanssa. Ja minulla ainakin kyynärpäätkin tykkää tuosta liikkeestä, kun taas pystypunnerrusta tangolla tehdessä toinen kyynärpää naksuu aika ikävän tuntuisesti.toolate sanoi:Mä en ole kyllä henkilökohtaisesti huomannut arnoldpressin vaikuttavan negatiivisesti olkapäiden kuntoon. Liike tuntuu todella luonnolliselta kun sen suorittaa oikein. Olen ilmeisesti kohtuullisen outo tapaus, sillä arska punnerruksen sarjapainot ovat olleet suunilleen samaa luokkaa kun normi käsipainopunnerruksen. Lisäksi negatiivinen vaihe arnold pressissä tuntuu ottavan enemmän olkapäihin (positiivisella tavalla).