Apua voimaharjoitteluun!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen harrastanut lähinnä pumppailua ja voima ei ole ollut niinkään agendalla. Voimaharjoittelusta en tiedä tuon taivaallista, mutta mieleni tekisi kokeilla. Vaihtelu virkistää, joten ajattelin pyhittää 6-8 viikkoa voimanosto-liikkeisiin. Ensinnäkin riittääkö tuo 6-8 viikkoa ylipäätään mihinkään ja toiseksi miten voimaa haettaessa tulisi harjoitella? Mitä liikkeitä, millä jaolla, sarjamäärät jne?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse olen harrastanut lähinnä pumppailua ja voima ei ole ollut niinkään agendalla. Voimaharjoittelusta en tiedä tuon taivaallista, mutta mieleni tekisi kokeilla. Vaihtelu virkistää, joten ajattelin pyhittää 6-8 viikkoa voimanosto-liikkeisiin. Ensinnäkin riittääkö tuo 6-8 viikkoa ylipäätään mihinkään ja toiseksi miten voimaa haettaessa tulisi harjoitella? Mitä liikkeitä, millä jaolla, sarjamäärät jne?

5-6 toistoa pari sarjaa. Perusliikkeet: penkkipunnerrus, kyykky ja muut.

Zone-sarja -42%
Metsä vastaa miten sinne huudetaan...

Etsi voimailuosiolta mieleisesi ohjelma ja tee sillä. 6-8viikkoa on aika lyhyt aika, mutta kaipa tuossa ajassa jotain todella pientä voi tapahtua.

Itse tykkään tehdä pyramidi tyylillä tuon "voimaharjoittelun"
Kyllä tuo 6-8vko riittää mainiosti. 4vko saa jo maksimin esille jos sen tekee oikein.

Itse tykkään tehdä pyramidi tyylillä tuon "voimaharjoittelun"
Kyllä tuo 6-8vko riittää mainiosti. 4vko saa jo maksimin esille jos sen tekee oikein.

Voisitko hiukan tarkentaa, miten tällöin tulisi harjoitella? Thx :thumbs:

Ota maanantaille kyykky, keskiviikolle penkki ja perjantaille mavetreeni. Apuliikkeitä sitten lisäät tarpeen mukaan (kulmasoutua, leukoja jne.)

Heitetään nyt itekki oma visio asiasta!!:evil:

Maanantai: Kyykky Ja veto
Tiistai : Penkki
Keskiviikko: Lepo
Torstai : kyykyn ja vedon apuliikkeet
Perjantai : penkin apuliikkeet
Lauantai : LEPO/Venyttelyä
Sunnuntai : LEPO/Venyttelyä

työsarjoja pääliikkeissä 5-8 ja toistoja 3-5.. joka viikko lisää rautaa ..Ota tostaki selvää.... :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom