Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuossa on nyt jossain oikeasti jotain vikaa. Ja miks sun kaverin täytyy sammutella iMacciansa?
puolen vuoden käytön jälkeen käynnistyminen kestää ehkä noin 4 minuuttia. Tiedän jo etukäteen että suurin syy tuohon on F-Secure...
Mulla kestää noin kymmenen minuuttia, että työkone (HP Compaq DC7700p, Intel Core 2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1 GB / Microroft Windows XP SP2 & F-Secure Client Security 7.00) on toimintakunnossa (vähintään selain, sähköposti ja resurssienhallinta käynnissä).Mikä prossu paljon muistia? F-secure tekee ehkä 10sek lisää siihen käynnistyksen alkuun.Mun XP käynnistyy useita minuutteja ja tuo vain hidastuu, puolen vuoden käytön jälkeen käynnistyminen kestää ehkä noin 4 minuuttia. Tiedän jo etukäteen että suurin syy tuohon on F-Secure...
Mun työkone buuttaa Xp:hen about 30 sekunnissa, siinä on F-secure.
jos hc76 sanoo xp:tä loistavaksi alustaksi, niin kaverilla ei ole kyllä tietoa paremmasta.
Mulla kestää noin kymmenen minuuttia, että työkone (HP Compaq DC7700p, Intel Core 2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1 GB / Microroft Windows XP SP2 & F-Secure Client Security 7.00) on toimintakunnossa (vähintään selain, sähköposti ja resurssienhallinta käynnissä).
Täälläkin työkone valmiiksi kestää kauan, about 5 min koska verkkoonkirjautuminen yms vei ajan. Meidänkin duunissa ollaan ihmetelty miten tämä on mahdollista ja serverit josta tää hakee tiedot eivät ole monetkaan winukkapohjaisia.
MS:lla on varmaan joku salaliitto koneen valmistajien kanssa, aivan kuin autotehtaillakin on öljyntuottajien kanssa.
Päivittäkää IT-jamppanne. Oikein konffattu verkkokirjautuminen menee alta 5 sekunnin. :whip: Login-skripteineen.
Voi helvetti taas perkele. Juuri otin pokkarikamerasta muistikortin ja tunkaisin sen tuossa PC-koneen kyljessä olevaan aukkoon, mihin aina ennenkin, eli muistikortinlukijaan. Kone alkoi välkkyä ja oli jumissa 5min jonka jälkeen ilmoitti että device is now installed but might not work properly. Pistin ok ja pyysi buuttamaan konetta. Vain siksi kun laitoin muistikortin jossa valokuvia koneeseen! Ei helvetti! :curs:
Ei tule windows updatesta kun winkkari ja ohvise-päivitykset, mutta muut ajurit käyttis osaa hakea automaattisesti jos ei itse osaa käyttää internettiä.
Eiku IT-palvelut on jo päivitetty ja ulkoistettu, apu saapu 2-5 päivän sisällä ongelmasta
Windows-maailmassa uusi käyttis toimii vain uusimmassa ja viimeistä huutoa olevassa koneessa.
MS:lla on varmaan joku salaliitto koneen valmistajien kanssa, aivan kuin autotehtaillakin on öljyntuottajien kanssa.
Entä ilman verkkoonkirjautumista? Täälläkin työkone valmiiksi kestää kauan, about 5 min koska verkkoonkirjautuminen yms vei ajan. Meidänkin duunissa ollaan ihmetelty miten tämä on mahdollista ja serverit josta tää hakee tiedot eivät ole monetkaan winukkapohjaisia.
Eikö järkevintä ole mitata aikaa, jossa kone on valmiina käyttöön?Entä ilman verkkoonkirjautumista? Täälläkin työkone valmiiksi kestää kauan, about 5 min koska verkkoonkirjautuminen yms vei ajan. Meidänkin duunissa ollaan ihmetelty miten tämä on mahdollista ja serverit josta tää hakee tiedot eivät ole monetkaan winukkapohjaisia.
Eli kuinka kauan kestää ILMAN verkkoonnkirjautuminen käynnistys, eikö tämä ole se piirre joka voidaan mitata järkevästi.