- Ikä
- 41
niin ja jobs sanoi että sen saa hintaan $199Joo, mutta ossipena sanoi että sen saa eurolla ja sitten vaan unlockkaa sen.
samaa paskapuhetta eri suusta....... unlockaamisesta en euron yhteydessä puhunu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin ja jobs sanoi että sen saa hintaan $199Joo, mutta ossipena sanoi että sen saa eurolla ja sitten vaan unlockkaa sen.
Toisaalta olisi tyhmää myydä edes liian halvalla ekat erät, johtas vaan siihen että suomessakin jotkut heikit asuisivat teltassa edellisen yön että varmasti saavat kapulan.
Josta tulikin mieleen, montako ifounia luulette että lyödään Onneloiden tiskille 11. päivää seuraavana viikonloppuna? ;)
Yleensä iPhonesta mielestäni negatiiviseen sävyyn kirjoittava Kauppalehti on niitä harvoja, jotka ovat tänään uutisoineet iPhonen hinnan oikein, eivätkä ole sotkeneet hintaan mukaan Soneran liittymämaksuja.
Steve Jobs ei valehdellut kertoessaan iPhonen hinnan. Vai luuliko joku ihan oikeasti sen maksavan 199 taalaa, ilman mitään kytkyjä? :D
Yleensä iPhonesta mielestäni negatiiviseen sävyyn kirjoittava Kauppalehti on niitä harvoja, jotka ovat tänään uutisoineet iPhonen hinnan oikein, eivätkä ole sotkeneet hintaan mukaan Soneran liittymämaksuja.
Steve Jobs ei valehdellut kertoessaan iPhonen hinnan. Vai luuliko joku ihan oikeasti sen maksavan 199 taalaa, ilman mitään kytkyjä? :D
Todella toimiva vertaus hei! Maksatko sinä Soneralle noissa kytkypaketeissa ainoastaan iPhonen käyttöoikeudesta? Minä kun luulin, että niissä tulee mukana myös puheaikaa, tekstiviestejä, datansiirtoa, jne.Haluatko ostaa multa tietokoneen, saat eurolla? Luonnollisesti maksat siitä käyttöoikeudesta 250e kuukaudessa seuraavan 24 kuukauden ajan. Mutta euro on euro.
Jenkkihintoihin nyt on ihan turha verrata. Vai katsotko sää auton ja bensan hinnatkin sieltä ja sitten itket, kun Chrysler ja sen käyttö on Suomessa eri hintasta?Jenkeissä ilmeisesti $199 + $60 rajoittamaton data, 450min puhe ja varmaan jotain tekstareita. Kun taas Suomessa joudut maksamaan puhelimesta sen 430e tai 520e ja ottamaan päälle 20e kuussa liittymän missä rajoittamaton data eikä ollenkaan puheaikaa tai tekstareita. Tai sitten kytkyllä rajallisen datan ja vitusti puheaikaa (ainakin mun mielestä) ja maksat ittes kipeeksi.
valitettavastiSteve Jobs ei valehdellut kertoessaan iPhonen hinnan. Vai luuliko joku ihan oikeasti sen maksavan 199 taalaa, ilman mitään kytkyjä? :D
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=12517
"Kahden vuoden sopimuksen kera iPhone 3G:n hinnaksi tulee noin 200 dollaria, Kuittinen uskoo."
"Arvion esittää Global Crown Capitalin tutkimusjohtaja Tero Kuittinen."
On se hyvä et joku uskoo :hyvä:
Saahan tuossa Minun Sonera -kytkyssä. Semmonen ehottomasti pitää olla. :dance2:Nojoo, isoin ongelma mulle tossa jutussa on se ettei saa rajoittamatonta dataa noissa kytkyissä.
Saahan tuossa Minun Sonera -kytkyssä. Semmonen ehottomasti pitää olla. :dance2:
Entä kumpi kannattaisi ottaa 8G vai 16G ja millä perusteella? Vaikuttaako tuo muistin koko siis dataliikenteeseen? Vai vaan tallentamiseen ym.?
Edit: ja onko tuossa minun sonera liittymässä mahdollisuus ottaa rajoittamaton data ja mitä maksaa kk?