Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, mutta ossipena sanoi että sen saa eurolla ja sitten vaan unlockkaa sen.
niin ja jobs sanoi että sen saa hintaan $199

samaa paskapuhetta eri suusta....... unlockaamisesta en euron yhteydessä puhunu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisaalta olisi tyhmää myydä edes liian halvalla ekat erät, johtas vaan siihen että suomessakin jotkut heikit asuisivat teltassa edellisen yön että varmasti saavat kapulan.

Varmaan tuo eka setti menee päivässä tai kahdessa vaikka hinta olisi sen pari tonttua.

Toisaalta olisi tyhmää myydä edes liian halvalla ekat erät, johtas vaan siihen että suomessakin jotkut heikit asuisivat teltassa edellisen yön että varmasti saavat kapulan.

Jep, se on sitä kermojen kuorimista päältä. Kaikkihan nuo teknovempaimet eka maksavat jotain 599e, kunnes kohta niitä saa jo satasen-pari halvemmalla - ihan vaan koska on aina niitä joilla on must olla kyseinen vehje. Firma joka ei kääri premiumia ensimmäisestä toimituksesta on lukenut läksynsä huonosti.

Josta tulikin mieleen, montako ifounia luulette että lyödään Onneloiden tiskille 11. päivää seuraavana viikonloppuna? ;)

Josta tulikin mieleen, montako ifounia luulette että lyödään Onneloiden tiskille 11. päivää seuraavana viikonloppuna? ;)

Tossa vaiheessa on kyllä kuulimpaa ladata tiskille vaikka 1.1.1 versioinen 1gen tuote.

EDIT': veikkaan silti että 823kpl. Onko tämä joku kisa?

Yleensä iPhonesta mielestäni negatiiviseen sävyyn kirjoittava Kauppalehti on niitä harvoja, jotka ovat tänään uutisoineet iPhonen hinnan oikein, eivätkä ole sotkeneet hintaan mukaan Soneran liittymämaksuja.

Steve Jobs ei valehdellut kertoessaan iPhonen hinnan. Vai luuliko joku ihan oikeasti sen maksavan 199 taalaa, ilman mitään kytkyjä? :D

Yleensä iPhonesta mielestäni negatiiviseen sävyyn kirjoittava Kauppalehti on niitä harvoja, jotka ovat tänään uutisoineet iPhonen hinnan oikein, eivätkä ole sotkeneet hintaan mukaan Soneran liittymämaksuja.

Steve Jobs ei valehdellut kertoessaan iPhonen hinnan. Vai luuliko joku ihan oikeasti sen maksavan 199 taalaa, ilman mitään kytkyjä? :D

Haluatko ostaa multa tietokoneen, saat eurolla? Luonnollisesti maksat siitä käyttöoikeudesta 250e kuukaudessa seuraavan 24 kuukauden ajan. Mutta euro on euro.

Voikohan siihen ennakkovaraus listaan vielä ilmottautua? Ei oo ainakaan mun s-postiin tullu mitään ilmoitusta Soneralta vaikka sen tohon listaan jo aiemmin laitoin. Onko muille?

Haluatko ostaa multa tietokoneen, saat eurolla? Luonnollisesti maksat siitä käyttöoikeudesta 250e kuukaudessa seuraavan 24 kuukauden ajan. Mutta euro on euro.

edit: Jenkeissä ilmeisesti $199 + $60 rajoittamaton data, 450min puhe ja varmaan jotain tekstareita. Kun taas Suomessa joudut maksamaan puhelimesta sen 430e tai 520e ja ottamaan päälle 20e kuussa liittymän missä rajoittamaton data eikä ollenkaan puheaikaa tai tekstareita. Tai sitten kytkyllä rajallisen datan ja vitusti puheaikaa (ainakin mun mielestä) ja maksat ittes kipeeksi.

Todella toimiva vertaus hei! Maksatko sinä Soneralle noissa kytkypaketeissa ainoastaan iPhonen käyttöoikeudesta? Minä kun luulin, että niissä tulee mukana myös puheaikaa, tekstiviestejä, datansiirtoa, jne. :david:

Jenkeissä ilmeisesti $199 + $60 rajoittamaton data, 450min puhe ja varmaan jotain tekstareita. Kun taas Suomessa joudut maksamaan puhelimesta sen 430e tai 520e ja ottamaan päälle 20e kuussa liittymän missä rajoittamaton data eikä ollenkaan puheaikaa tai tekstareita. Tai sitten kytkyllä rajallisen datan ja vitusti puheaikaa (ainakin mun mielestä) ja maksat ittes kipeeksi.
Jenkkihintoihin nyt on ihan turha verrata. Vai katsotko sää auton ja bensan hinnatkin sieltä ja sitten itket, kun Chrysler ja sen käyttö on Suomessa eri hintasta?

Edelleen olen sitä mieltä, että 476,76 € iPhonesta on edullinen hinta. Etenkin, jos sitä vertaa kilpailijoiden (esim. Nokia N95 8GB) hintoihin. Nuo Soneran paketit sen sijaan ovat tyyriitä. Minun Sonera -liittymällä saisi kasattua kaikkein järkevimmän paketin.

Nojoo, isoin ongelma mulle tossa jutussa on se ettei saa rajoittamatonta dataa noissa kytkyissä. Ottaisin mieluusti ton halvimman setin jos siinä ois ton 100 megan tilalla rajoittamaton data.

Nojoo, isoin ongelma mulle tossa jutussa on se ettei saa rajoittamatonta dataa noissa kytkyissä.
Saahan tuossa Minun Sonera -kytkyssä. Semmonen ehottomasti pitää olla. :dance2:

mitä jarkeenoissa paketeissa on ku varmaan 90 prosenttia kaikiista ottaa ton minunsonera liittymän. Tai en nää mitään ideaa noissa paketeissa... Vaikeeta tää ps3 kirjoittaminen ku ei ole ku ohjain...

Saahan tuossa Minun Sonera -kytkyssä. Semmonen ehottomasti pitää olla. :dance2:

Saa toki, mutta olisin ennemmin ottanut että maksan sen 240e + 31,70e/24kk kuin että maksan 520e + ~30e/24kk. Mutta jopa tuo giga on ehdottomasti liian pieni ja varsinkin hintaan nähden naurettava.

Onko Soneran tai Applen sivuilta kyseinen tieto? Iltalehti ainakin väittää että "Kaikki iPhone-liittymäsopimukset tehdään 24 kuukaudeksi.".

Entä kumpi kannattaisi ottaa 8G vai 16G ja millä perusteella? Vaikuttaako tuo muistin koko siis dataliikenteeseen? Vai vaan tallentamiseen ym.?

Edit: ja onko tuossa minun sonera liittymässä mahdollisuus ottaa rajoittamaton data ja mitä maksaa kk?

Entä kumpi kannattaisi ottaa 8G vai 16G ja millä perusteella? Vaikuttaako tuo muistin koko siis dataliikenteeseen? Vai vaan tallentamiseen ym.?

Edit: ja onko tuossa minun sonera liittymässä mahdollisuus ottaa rajoittamaton data ja mitä maksaa kk?

Ei vaikuta dataliikenteeseen. 8/16 tarkoittaa vain tallennuskapasiteetin määrää. Jälkimmäiseen kysymykseen en osaa vastata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom