Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hirveät hinnat datalla. Mulla on firman kautta soneran rajaton nettiyhteys puh.liittymässä, ja sen hinta on muistaakseni 14€/kk. Näitä tietoja vasten tälläinen törkeä porrastus datanmäärissä ja niiden hinnoissa on ihan sikailua.
Ei toteutunut ainakaan suomessa Applen Steve Jobsin tavoite ja toive; tarjota iphone todella halvalla, ja pistää puhelin myymään tosissaan. minkäs teet, jos Sonerat vetää 400 erkkiä välistä.
tosin, taitaa Stevelle sittenkin kelvata raha:Laitat sähköpostia Stevelle, niin se laittaa soneran ojennukseen alta aikayksikön.:kippis1:
:dance: http://terolehtt.jaiku.com/presence/38616411 :dance2:
Pakko kysyä. Miten te käytätte dataa puhelimella yli gigan kuukaudessa?
Mä käytän reissussa luuria modeemia. BT yhteys kannettavaan ja surffailen ja siirtelen kuvia sen yli. Saunalahden kiintä data 9.8e taitaa olla kuukaudessa.
Giga ei siis ole paljoa jos käyttää luuria modeemina.
Ohhoh mikä hinta! Valuuttamuuntimella 199 dollaria pitäis taipua 126.55 Euroon, mutta Soneran matematiikalla 199 dollaria onkin 429 €... Ei näin.
Toivottavasti asia korjaantuu ennen myyntipäivää. Rajaton data, rajaton data...
Sopiva hinta jos siis rontilla 4 huntilla saa ilman mitään kytkyjä. No problem, mutta tuota en tajua, miten kukaan hullu maksaa tuota largekytkyä.
Mä käytän reissussa luuria modeemia. BT yhteys kannettavaan ja surffailen ja siirtelen kuvia sen yli. Saunalahden kiintä data 9.8e taitaa olla kuukaudessa.
Giga ei siis ole paljoa jos käyttää luuria modeemina.
Ei pitänyt. Sen sijaan, jos puhelinta ei voi ostaa erikseen, täytyy ilmoittaa puhelimen "laskennallinen vähittäismyyntihinta", joka tässä tapauksessa lienee tuo 429€.Eikös lain mukaan pitänyt olla mahdollista ostaa puhelin myös ilman kytkyjä?