Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Njoo, ton huomasin kyllä. Mun logiikalla on vaan vähän outoa ettei sitä löydy omilta sivuilta, jos kerran siitä on maininta että sais :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitä saa tolla tekstiviestilläkään näköjään tilattua.

Pitää ilmeisesti olla tuo "Liikkuva laajakaista", koska sen mainoksessa lukee että rajoittamaton tiedonsiirto kotimaassa. En tajua miksei vastaavaa saa kännykän kanssa, pelkällä mokkulalla vain. Kuitenkin samaan liittymään saa ostettua tekstari- ja puheluaikaa, joten näyttää vähän oudolta.

HTC:n Touch Diamond kärsii hitaudesta

"Kyseessä on trendikäs älypuhelin, jolla HTC pyrkii tunkeutumaan Applen iPhone-kännykän markkinoille.

Edeltäjänsä tavoin Touch Diamondin taustalla hyrrää Windows Mobile -käyttöjärjestelmä. Sen päällä toimii Touch Flo -kosketuskäyttöliittymä. Kosketusnäytön avulla puhelimen käyttö onnistuu sormipelillä tai erillistä kynää käyttämällä.

Timantin muotoilua jäljittelevällä takakannella varustettu Touch Diamond on kaunis puhelin. Myös laitteen tekniset ominaisuudet ovat kohdillaan, ainakin paperilla.

Touch Flo -käyttöliittymän uusi versio toimii kuitenkin harmittavan hitaasti."

Alunperin olin heti innoissani kun kuulin että iphonen saa pian suomestakin. Sitten kun kuulin että Sonera tuo sen Suomeen niin johan lopahti kiinnostus. Ei kyllä kannata Soneran kanssa olla missään tekemisissä. Pelkkää silmään kusemista koko yritys kaikilla osa-alueilla.

Alunperin olin heti innoissani kun kuulin että iphonen saa pian suomestakin. Sitten kun kuulin että Sonera tuo sen Suomeen niin johan lopahti kiinnostus. Ei kyllä kannata Soneran kanssa olla missään tekemisissä. Pelkkää silmään kusemista koko yritys kaikilla osa-alueilla.
mikä tuossa on kusetusta? rahaa sen 400-500€ tiskiin, niin puhelin on sinun. Siihen sitten oma sonera-liittymä johon 14eurolla dataliittymää.

Sonera toimii aina, ei ikinään ongelmia laskutusten ym. kanssa jne... Sonera on paras, mutta varmaan myös kallis (tai hiukan kalliimpi kuin kilpailijat), mutta hyvää ei saa halvalla.

Mistä muuten löytyy soneran sivuilta toi "3gigaa" maksimimäärä rajattomassa datassa?

Kysyin kaverilta joka on ollut vielä 2kk sitten sonera-pointilla duunissa, niin hän väitti kiven kovaan, että mitään 3gigan rajoja ei ole... Tiedä sitten.

Pystyy muokkaan minun sonera-liittymää milloin vain, ja eikös toi meganenpaketti maksa 19,80€, ku datakuukausi maksaa 14,90 ja se o vaa 384kb, siihe sit 4,90 lisää ni se o meganen. Ainakin näin nykyään.

No nyt tuli noutoilmoitussähköposti ja -tekstari mullekin. Vaan eipä tuu soitettua. Koitan pärjätä työsuhde-N95:lla vielä jonkin aikaa.

Hieman tosin tuossa heikkona hetkenä harkitsin laittavani MacBookin ja iPod Nanon myyntiin ja hankkivani tilalle Mac Minin ja iPhonen.

No nyt tuli noutoilmoitussähköposti ja -tekstari mullekin. Vaan eipä tuu soitettua. Koitan pärjätä työsuhde-N95:lla vielä jonkin aikaa.

Hieman tosin tuossa heikkona hetkenä harkitsin laittavani MacBookin ja iPod Nanon myyntiin ja hankkivani tilalle Mac Minin ja iPhonen.

Höh, mulle ei oo tullu mitään. Tuskin silti ruuhkaa näillä hinnoilla on Soneran kaupoissa 11. pv. :D

Mulle tuli viesti, soitin Soneralle ja "valitsin" mustan 16 gigasen. Ensi pe-la -akselilla voin käydä hakemassa puhelimen Kampin Sonerapisteestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom