Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli toimiiko tämä nyt siten, että voin ostaa iPhonen 430e:lla, ottaa kylkeen Minun Sonera -liittymän rajattomalla datalla ja omavalinnaisilla puhe ja tekstiviesti määrillä. Eikä minun tarvitse maksaa tohon päälle enää iPhonesta/kk yhtään mitään?
Eli toimiiko tämä nyt siten, että voin ostaa iPhonen 430e:lla, ottaa kylkeen Minun Sonera -liittymän rajattomalla datalla ja omavalinnaisilla puhe ja tekstiviesti määrillä. Eikä minun tarvitse maksaa tohon päälle enää iPhonesta/kk yhtään mitään?
Juuri noin. Mun mielestä ihan käypä diili.
Kyllä Minun Sonera -liittymään saa semmosen. Se on vaan piilotettu jonnekin.Luin juuri uuestaan ton ja listalla ei ollut rajatonta dataa...?
Toimis. Jos on Sonera jo ennestään, ei tarvi edes unlockata. ;)Toimisikohan sitten vaan silleen, että ostaa Minun Sonera liittymän minimi kuukausi maksulla ja unlockkaa iPhonen ja käyttää vanhaa liittymää...
Kyllä Minun Sonera -liittymään saa semmosen. Se on vaan piilotettu jonnekin.
Toimis. Jos on Sonera jo ennestään, ei tarvi edes unlockata. ;)
Toimiiko muka noin? Eli jos on jo sonera, ja ottaa ton puhelimen "minun sonera ilman kk-maksuja" ja maksaa 430, niin voi käyttää vanhaa liittymää ja maksaa sen 1e tai jotain kk-maksua siitä liittymästä mitä ei käytä?
Ettei vaan olis joku lukitus, että vaan se iphone-liittymä toimii...
iPhonessa on operaattori- ei SIM-lukitus. Eli toimii juuri noin. Taitaa olla Minun Sonera -liittymän minimihinta 1,99 €/kk eli lisähintaa tulee alle viiskymppiä.Toimiiko muka noin? Eli jos on jo sonera, ja ottaa ton puhelimen "minun sonera ilman kk-maksuja" ja maksaa 430, niin voi käyttää vanhaa liittymää ja maksaa sen 1e tai jotain kk-maksua siitä liittymästä mitä ei käytä?
Ettei vaan olis joku lukitus, että vaan se iphone-liittymä toimii...
iPhonessa on operaattori- ei SIM-lukitus. Eli toimii juuri noin. Taitaa olla Minun Sonera -liittymän minimihinta 1,99 €/kk eli lisähintaa tulee alle viiskymppiä.
MBNetin Hintaseurannan mukaan halvin Nokia N95 8 GB maksaa 549 € (+ postikulut) ja sekin ranskalaisesta puljusta.
Tuo N95 8GB lienee kuitenkin se iPhonen kilpailija (ainakin Suomessa) tällä hetkellä. Eikä ainakaan mun tarvis kahta kertaa miettiä kumman ottaisin. En siis nyt oikein ymmärrä miksi kaikki itkevät kuinka kallis iPhone on.
Päivittäin jos kuuntelee esim. työmatkoilla hieman nettiradiota, tulee siitä helposti useampi giga kuussa.Pakko kysyä. Miten te käytätte dataa puhelimella yli gigan kuukaudessa?
Pitää sun silti maksaa ne kytkysopimukset pois, se tekee ~770e.
Millä matematiikalla?
Alunperin toivoin että pääsen alle 700 euron kun ostan iPhonen.
Pitää sun silti maksaa ne kytkysopimukset pois, se tekee ~770e.
Millä matematiikalla?
32 euroa kuussa 24 kuukautta ja päälle se 1 euro jolla ostettiin tekee 769 euroa.
edit: eli varsin alkeellisella.
edit2: näytti olevan 31.69e kuussa eli on vaan 761.56e
Ai? Mun laskuopin mukaan se maksaa 476,76 (429 + 24 * 1,99) euroa. Ei ollenkaan paha hinta.