Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku osaava laskee, paljonko itse liittymä tulee kuukaudessa maksamaan tolla Minun Sonera -liittymällä, jos siihen haluaa rajoittamattoman datan, eikä muulla ole oikeastaan väliä. Onko siihen aina pakko ottaa jotain minuutteja/tekstiviestimääriä? Kun oma käyttö ei nykyisellään puhelujen ja tekstiviestejen osalta ole järin suurta, mutta iphonen kanssa nettiä tulisi luultavasti käytettyä enemmän kuin mikään noista kolmesta muusta paketista sallii.

Joku osaava laskee, paljonko itse liittymä tulee kuukaudessa maksamaan tolla Minun Sonera -liittymällä, jos siihen haluaa rajoittamattoman datan, eikä muulla ole oikeastaan väliä. Onko siihen aina pakko ottaa jotain minuutteja/tekstiviestimääriä? Kun oma käyttö ei nykyisellään puhelujen ja tekstiviestejen osalta ole järin suurta, mutta iphonen kanssa nettiä tulisi luultavasti käytettyä enemmän kuin mikään noista kolmesta muusta paketista sallii.

Ei tuolla liittymärakentajassa ainakaan voinut ottaa minkäännäköistä datapakettia.

Helvetti mitä kädetystä.

Taidan ostaa ton puhelin halvimmalla minun soneraliittymällä (1,99e), kräkätä ziphonella ja käyttää vanhalla dnan liittymällä. Käsittämätöntä miten ammattitaidotonta porukkaa Soneralla on. Ei tule mieleen milloin sieltäpäin olisi tehty MITÄÄN järkevästi.

Voi harmi ettei tullut kiireessä myytyä 1gen puhelinta, joka monessa paikassa ehdittiin jo tuomita aivan arvonsa menettäneeksi.

Liittymä tulee ensi viikolla firman puolesta ja ei tarvitse kyllä haaveillakaan uuden saamisesta itselle virallisia teitä. Prkl.

Soneran aspaan kunnon jono, jos "asia koskee iPhonea, paina 1, ja varaudu jonottamaan..." :D

Edit. Ei ollu edelleenkään hinnasta tietoa, ja en ollu kuulemma eka joka pyysi rajatonta dataa kohtuullisella hinnalla.

Eikös tuo lukitus tosiaan ole operaattorikohtainen. Ja meidän firmalla on onneksi Soneran liittymät. Ei muuta ku "Minun Sonera" -sopimus ilman mitään kuukausi- tms. muitakaan maksuja ja firman kortti sisään! :)

Osaako joku sanoa voiko noissa iPhonen toiminnoissa olla jotain sellaista (Visual Voicemail?), joka toimii ainoastaan tuolla "Minun Sonera" -liittymällä ja kortilla?

Eihän se voi noin yksinkertaista olla.
Tähän asti Soneran lukitukset ovat olleet operaattori-, ei SIM-kohtaisia. iPhonen kanssa huhujen mukaan näin ei olisi. :(

Iphone on operaattorilukittu, eikä siihen voi siksi laittaa esimerkiksi Soneran työsuhdeliittymää. Ainoastaan Iphone-sopimusliittymät käyvät.

Voi saatanan saatana! Tais mennä eBay-hommiksi.

Hirveät hinnat datalla. Mulla on firman kautta soneran rajaton nettiyhteys puh.liittymässä, ja sen hinta on muistaakseni 14€/kk. Näitä tietoja vasten tälläinen törkeä porrastus datanmäärissä ja niiden hinnoissa on ihan sikailua.

Tarjota nyt 3g-puhelinta tuollaisilla vaihtoehdoilla.

Ei toteutunut ainakaan suomessa Applen Steve Jobsin tavoite ja toive; tarjota iphone todella halvalla, ja pistää puhelin myymään tosissaan. minkäs teet, jos Sonerat vetää 400 erkkiä välistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom