Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku osaava laskee, paljonko itse liittymä tulee kuukaudessa maksamaan tolla Minun Sonera -liittymällä, jos siihen haluaa rajoittamattoman datan, eikä muulla ole oikeastaan väliä. Onko siihen aina pakko ottaa jotain minuutteja/tekstiviestimääriä? Kun oma käyttö ei nykyisellään puhelujen ja tekstiviestejen osalta ole järin suurta, mutta iphonen kanssa nettiä tulisi luultavasti käytettyä enemmän kuin mikään noista kolmesta muusta paketista sallii.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=12517
"Kahden vuoden sopimuksen kera iPhone 3G:n hinnaksi tulee noin 200 dollaria, Kuittinen uskoo."
"Arvion esittää Global Crown Capitalin tutkimusjohtaja Tero Kuittinen."
On se hyvä et joku uskoo :hyvä:
Eihän se voi noin yksinkertaista olla.Eikös tuo lukitus tosiaan ole operaattorikohtainen. Ja meidän firmalla on onneksi Soneran liittymät. Ei muuta ku "Minun Sonera" -sopimus ilman mitään kuukausi- tms. muitakaan maksuja ja firman kortti sisään!
Tähän asti Soneran lukitukset ovat olleet operaattori-, ei SIM-kohtaisia. iPhonen kanssa huhujen mukaan näin ei olisi. :(Eihän se voi noin yksinkertaista olla.
Iphone on operaattorilukittu, eikä siihen voi siksi laittaa esimerkiksi Soneran työsuhdeliittymää. Ainoastaan Iphone-sopimusliittymät käyvät.
Hehe, kivat datarajat!11!! Mitäs jos pamauttaa vaikka megan yli gigan rajan? 700 ekee/mega
WLAN sentäs1!!