Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä tullu aikasemmin puheeks, mutten nyt hermojen ollessa ihan riekaleina jaksa kaivaa, vaan kysyn uudelleen:
Onko mitään hajua siitä, millon vois tän hetkisen tiedon mukaan olla ees jotenkin realistiset mahdollisuudet saada toi Viis Äs? 3GS ei ihan jaksanu loppukiriä, vaan otti ja levis nyt lopulta käsiin. Mä en enää tässä vaiheessa halua ostaa vitosta.

Lisäks sellanen tosta ios seiskasta, että onko joku muu kokenu iPad 2:n päivitettyään, ettei laite enää yhdistä wifiin ja/tai ettei ohjauskeskuksessa toimi soittimen säätäminen ("napit" kyllä ilmaisevat tulleensa kosketuiksi, mutta biisi ei ala, taukoa tai vaihdu)?

Sama juttu. Heittäkää ny jotain huhuja koska koska koska? Mul o tuol diileril jo varaus sisällä ja lupas soitella heti kun tulee heidän järjestelmään näkyviin puhelin, mut ei oo kuulunut eli ainakaan sillee vielä ei oo faktakäryä.

Koin eilen ekan scammaus yrityksen puhelimella. Olin aika yllättyny kun ruutu pimeni ja siihen tuli teksti. Ei ollut mikään push up viesti tai tekstari vaan suoraan ruutuun pamahti. Hetken ku googlasin nii näitä on kuulemma aika paljon liikkeellä. Kuvaa en voi liittää kun en saa sitä otettua jo olemassa olevista :/

Toimiiko muilla imessaget vitosella? Mulla lähtee muttei perille tuu kirveelläkään...

Toimii lähetettäessä ja vastaanotettaessa aivan normaalisti täällä. Yllättävän monella tosin ongelmia noiden kanssa näyttää olevan, mikä on aika hämmentävää. Onhan verkkoasetukset nollattu (ja muut perusloitsut kuten hardreset ja iMessage pois päältä ja uudestaan päälle -ronklaukset jne.) ja sitten kokeiltu uusiksi?

Toimii lähetettäessä ja vastaanotettaessa aivan normaalisti täällä. Yllättävän monella tosin ongelmia noiden kanssa näyttää olevan, mikä on aika hämmentävää. Onhan verkkoasetukset nollattu (ja muut perusloitsut kuten hardreset ja iMessage pois päältä ja uudestaan päälle -ronklaukset jne.) ja sitten kokeiltu uusiksi?

Kaikki paitsi resetti kun ei ole kaikkien langattomien salasanoja saanu vielä kaivettua, ne kun menevät siinä samalla.

image.jpg

Tossa se spammi.

Back
Ylös Bottom