Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Touch ID toimii kyllä hyvin, voi helposti kaupasta ostaa softaa. Ja se nopeus millä 5S ne asentaa! Muutenkaan ei mitään tökkäilyjä ole esiintynyt. Slow-mo kamera ominaisuus myös mielenkiintoinen, saa tällä myös todella hyviä kuvia, kennon koon kasvattamisesta oli siis hyötyä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein puhelinpäivityksen 4s --> 5s ja voi että ku on nopeampi ja terävämpi käyttää. Kamera myös huomattavasti parempi... TouchID toimii nerokkaasti ja tulee aina taskussa jo painettua nappia ja jätettyä sormen siihen, niin kun puhelimen vetää taskusta on se jo käyttövalmiina.

Tein tämän järjestelmäpäivityksen, mikä tuli eilen näkyviin kännykkääni ilmoituksen muodossa. No nyt sen tein ja puhelin valittaa, että: ''Sim-korttia ei ole asennettu'' ja yläkulmassa lukee ''Ei Sim-korttia''.

Olen kokeillut ottaa kortin pois ja puhallella, puhdistaa ja laittaa uudelleen, mutta ei.

Nopeaa netistä yritin etsiä jotain ohjeita:

-Lentokonetila päälle, pois päältä - ei auttanut
-Sim kortin pois otto ja takaisin - ei auttanut
-Asetuksista katsoa, että kaikki päivitykset on ajantasalla - ei auttanut

Nämä kaksi viimeisintä päivitystä on ollut kyllä yhtä pelleilyä. Ensin tulee jotain viestejä, mitkä tulevat omaan pussiin maksettavaksi.
No nyt ei sitten toimi koko puhelin.

Olisiko jollain jotain vinkkiä antaa, koska tämä maanantai ei oikein nyt etene :face:

Jonotuslistalla ollaan.. Huoh, jos ei pariin viikkoon tule ilmoitusta niin haen noksun tilalle. Onko muuten sormijälkitunnistuksen tallennuksesta tietoa. Mihin se säilötään? Minua ei ihan oikesti kiinnostaisi "hävittää" sormenjälkeäni kenellekkään.

Sehän ei kaiketi tallenna varsinaista kuvaa sormenjäljestä vaan hailaitsit kuten solmukohdat ym, niinkuin sormenjälkitunnistimet yleensä. Applen mukaan tuo tallennetaan A7:n sisälle salaiseen paikkaan (johon vain NSA:lla on pääsy).
iPhone 5s: About Touch ID security

bio6.jpg

Jos on tarvetta Iphone 5S 16GB mallille, löytyy heti yksi kultainen ja tällä viikolla myös space gray. Elisalta ostettu, täysi takuu, kuitti, operaattorivapaa. Sijainti Helsinki. Tarvittaessa laita minulle vierasviestiin yhteystietosi niin otan yhteyttä.

Tein tämän järjestelmäpäivityksen, mikä tuli eilen näkyviin kännykkääni ilmoituksen muodossa. No nyt sen tein ja puhelin valittaa, että: ''Sim-korttia ei ole asennettu'' ja yläkulmassa lukee ''Ei Sim-korttia''.

Piipahdapa operaattorin myymälässä hakemassa uusi SIMmi / kokeile jonkun toisen SIMmillä. Samaa ongelmaa ollut muillakin. Ilmeisesti itse päivitys saattaa (päivitysvaiheessa?) tärvätä kortin.

https://discussions.apple.com/message/23030968#23030968

iOS7 @ 4S on mulla alkanut kadottaa verkkoa. Enkä ole oikein muuta keksinyt kuin bootata koko masiinan. Ärsyttävää kun on kuitenkin työpuhelimesta kyse. neljä viis kertaa päivityksen jälkeen tapahtunut. Samaa vikaa on kyllä kuulunut firman parilta jannulta. 0.3 päivitys ei auttanut :(

5S tuli tänään ja onhan toi hieno peli! Sairaan nopee! Ja miten helppoa ottaa käyttöön, omilla tunnareilla vaan iCloudista backupit ja kaikki asetukset jne on kohdallaan heti. Muksulle lähti kiertoon 4S johon tilasin uuden akun. Muksun Lumia lähti sitten pois tästä talosta, tämä on Appleperhe eikä kenelläkään ole lupaa käyttää muita kuin Applen tuotteita, kaikissa tuotekategorioissa missä niitä on saatavilla.

Eilen sain kultaisen ässän viimein hanskaan. Jouduin joustamaan muistin koosta, mutta enköhän mä tolla 32:llakin pärjää.
Tosi kivalta tuntuu kaikin puolin.

5S tuli tänään ja onhan toi hieno peli! Sairaan nopee! Ja miten helppoa ottaa käyttöön, omilla tunnareilla vaan iCloudista backupit ja kaikki asetukset jne on kohdallaan heti. Muksulle lähti kiertoon 4S johon tilasin uuden akun. Muksun Lumia lähti sitten pois tästä talosta, tämä on Appleperhe eikä kenelläkään ole lupaa käyttää muita kuin Applen tuotteita, kaikissa tuotekategorioissa missä niitä on saatavilla.
Hajoaa sulla varmaan viikossa. Mulla on 5S tehnyt randomeja jumeja, ei mikään nappi toimi, sitten kaatuu ja boottaa itsekseen.

Voi vattu kun tahtoisin tuon 5S:n. Onhan tämä 5 ollu käytössä jo ehkä kuukauden... Jos saisin tämän suomeen uudelleenmyytyä ja uskaltais ostaa vaikka Ebaysta. Mutta en yhtään tiiä uskallanko tilata tuolta Ebaysta. On pojalla suuret murheet.
Maksaako vaivan?

Back
Ylös Bottom