Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Toinen missä havaitsee pykimisen vielä helpommin on kun menee appstoreen ja rullailee "ostettujen" -sovelusten listausta.
Koitin tuota iPad2:lla, ja tosiaan parilla ekalla pyyhkäisyllä frame rate tippui, mutta nousi sitten takaisin normaaliin. Softa varmaan taustalla lataa vielä jotain, vaikka listaa voi samantien skrollata. Ei minusta mikään deal breaker.

Enemmän mua tympii noi viuh vauh animaatiot joka välissä, niihin kyllästyi jo. Odottelen kuin kuuta nousevaa uutta iPadia, sillä piirtäminen on minulle tärkeä ominaisuus ja kakkosen kosketusnäytössä on jo liikaa kuolleita kohtia, että kynällä voisi piirrellä yhtään mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äänikirjat ei synkkaa:wtf:

Menin ostaa padilla äänikirjan että voi ip:llä kuunnella samalla kun paiskii pihahommia muttei se ilmesty tonne ostettuihin eikä ladatuihin...hieno kantaa tota padia tuolla pihalla.

Näillä ipad2 yms käyttäjillä, joilla ios7 ei lagaa, niin toimiiko teillä sulavasti esimerkiksi tämä sivusto:

Vestes - Vélo | Chain Reaction Cycles

Mulla ainakin tökkii scrollaus niin vitusti..

No tökkii aikalailla täälläkin, mut mä olenkin "hateri", joten odotetaan joitain objektiivisia tuloksia.

Piti vielä kokeilla androidilla niin johan toimi. Tosin meni jollekin mobiilisivulle.

Mistä johtuu, kun mulla on alkanut i5 tehdä sitä, että vähintään kerran päivässä tulee, että: Sim-kortti ei vastaa/toimi tms. Puhelimen, kun käynnistää uudelleen niin taas on ''yhteydessä''.

Näillä ipad2 yms käyttäjillä, joilla ios7 ei lagaa, niin toimiiko teillä sulavasti esimerkiksi tämä sivusto:

Vestes - Vélo | Chain Reaction Cycles

Mulla ainakin tökkii scrollaus niin vitusti..
Kun sivu on kokonaan latautunut, niin se seuraa ilman nykimisiä, jos sivua vierittää nostamatta sormea ruudulta, vaikka pannaisi kuinka nopeasti edestakaisin. Flick aiheuttaa mun padissa yhden nykäyksen, eli skrollaus pysähtyy alkuunsa, ja jatkuu sitten ilman nykimisiä loppuun. Tuo alkupysähdys on toistettavissa joka kerralla ja on kieltämättä ärsyttävän näköistä.

Mistä johtuu, kun mulla on alkanut i5 tehdä sitä, että vähintään kerran päivässä tulee, että: Sim-kortti ei vastaa/toimi tms. Puhelimen, kun käynnistää uudelleen niin taas on ''yhteydessä''.

Oletko itse leikannut sen tavallisesta kortista? Yhdessä Nokiassa kävi noin ja ongelma ratkesi kun operaattorilta haki oikean mikro/nano-mikälie-SIMin.

iPhone5:ssä toimii ok. Biisit välillä "heittelee", mitään muuta ongelmaa en ole huomannut.

Liityin kans maccifaggien kerhoon ja ostin iphonen. Monta vuotta miettiny, ei vaan ole raaskinu sen hinnan takia. Nyt ostin pihinä uuden nelosen ja ihan hyvin on tän viikon ajan ajan toiminu uudella käyttiksellä.
Minulla ei ole kyllä ole kokemusta vanhasta käyttiksestä muuta kuin ipadistä.

Liityin kans maccifaggien kerhoon ja ostin iphonen. Monta vuotta miettiny, ei vaan ole raaskinu sen hinnan takia. Nyt ostin pihinä uuden nelosen ja ihan hyvin on tän viikon ajan ajan toiminu uudella käyttiksellä.
Minulla ei ole kyllä ole kokemusta vanhasta käyttiksestä muuta kuin ipadistä.

Onko siis kyseessä 4s vai 4?

Oletko itse leikannut sen tavallisesta kortista? Yhdessä Nokiassa kävi noin ja ongelma ratkesi kun operaattorilta haki oikean mikro/nano-mikälie-SIMin.

iPhone5:ssä toimii ok. Biisit välillä "heittelee", mitään muuta ongelmaa en ole huomannut.

Liikkeessä laittoivat toimintakuntoon sen ostaessani eli en ole mitään tehnyt ns. itse. Saa nähdä, että pitääkö tämä Miken neuvoma kortin puhdistus mennä tekemään liikkeeseen, koska näillä rähmäsormilla, kun lähtisin irrotteleen kuoria niin saisin luultavasti vain enemmän vahinkoa aikaiseksi..

No ei siinä SIM kortin pois ottamisessa kuoria tarvii purkaa. Sillä työkalulla nappaan vaan kelkan ulos. Eli virrat pois ja työnnät sen siihen pieneen reikään ja pops kelkka nousee ylös.

Vähän hölmö kysymys, mutta tarkoitetaanko tolla reiällä tota sivussa olevaa reikää? Ja toinen kysymys on se, että minkälaisella työkalulla tämä onnistuisi parhaiten. Ohjekirjasta nämäkin tiedot varmaan löytäisi, mutta olen heittänyt pois ne aikoja sitten :face:

Just sitä. työkaluksi vaikka:

Paperclip.jpg

Back
Ylös Bottom