Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan puhdasta vittuilua tuon Marimekko-mallin 599:n hinta. Ihmiset todennäköisesti odottivat että sieltä tulee joku enintään 399-499 maksava versio jolla vedetään pesäeroa kalliimpaan malliin, mutta tulikin käytännössä saman hintainen kuin premium-malli. Ei m-i-t-ä-ä-n vitun järkeä. Kurssikin kyykkää komeasti.
Olikos muilla ongelmaa ettei luuri tunnista numeroa ja viesti ei lähdekään imessagena vaan tavallisena viestinä? Osan numeroista tunnistaa olevan "iPhone" numero ja osan ei? Oon rinkkani iMessagea päälle ja pois.
Nyt asioin DNA:n kanssa. Olin siis käyny tekemässä ennakkovarauksen liikkeessä ja myyjä sit soitti, ettei ollu tullu kultasta vielä, mutta otanko valkoisen. Jonka nyt siis passasin. Ihan ärsyttää ittee, miten tärkeää mulle on (joidenkin) asioiden ulkonäkö :PMistä liikkeestä? Mä en tajunnut, että Soneralla oli joku helvetin ennakkolista mihin olisi pitänyt ilmoittautua..
Kateeks käy. Noi yrityspuolen kuviot on luonnollisesti usein ensisijasia ja valitettavaa on lähinnä se, etten mä pääse nauttiin moisesta etulyöntiasemasta. :D5s oli täs pöydällä aamulla. Tähän loppu nokian taru mu taskussa. Yrityspuolelta homma toimi kun junan vessa.