Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Oon kanssa saanut tollaisen spammin. Olin vaan sen verran unen tokkurassa aamusella kun puhelinta katoin, että ajattelin sen olevan jonkun ohjelman mainos. Tästä on kyllä jo viikkoja aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on vaa normaalii uskottavampi, koska tuli tommosena, ei ollu mikään viesti tai push up vaan koko screeni vaihtu. Vaikka kyllä ny kaikki järkevät tietää, että ei tuosta mitään saa

5c-malli ei ilmeisesti myy kuten vähän epäilinkin?

Muovikuorinen iPhone 5c jää hyllyihin - Apple puolittanut tuotannon? ? TaskuMuro

Ihan puhdasta vittuilua tuon Marimekko-mallin 599:n hinta. Ihmiset todennäköisesti odottivat että sieltä tulee joku enintään 399-499 maksava versio jolla vedetään pesäeroa kalliimpaan malliin, mutta tulikin käytännössä saman hintainen kuin premium-malli. Ei m-i-t-ä-ä-n vitun järkeä. Kurssikin kyykkää komeasti.

Olikos muilla ongelmaa ettei luuri tunnista numeroa ja viesti ei lähdekään imessagena vaan tavallisena viestinä? Osan numeroista tunnistaa olevan "iPhone" numero ja osan ei? Oon rinkkani iMessagea päälle ja pois.

Nyt on paristakin paikasta varattuna kultainen 64 giganen. Saas nähdä kumpaan tulee nopeammin...

Olikos muilla ongelmaa ettei luuri tunnista numeroa ja viesti ei lähdekään imessagena vaan tavallisena viestinä? Osan numeroista tunnistaa olevan "iPhone" numero ja osan ei? Oon rinkkani iMessagea päälle ja pois.

Onko sulla emaili tallennettu sinne yhteystietoon Mihin yritat lahettaa? Mulla on samaa konfliktia valilla et pitaa lahettaa email-osoitteeseen etta menee imessage lapi.

Puoliltaöin aukesi ainakin saunalahden verkkokaupassa tilaukset uusille iLuureille, 5s lähti tilaukseen ja tulee kyllä tarpeeseen kun ei tuo vanha 4:en tahdo enää jaksaa mukana. Kaikesta huolimatta palveli paremmin kuin uskalsin nykypuhelimelta odottaa eli lähes 3 vuotta.

Ainakaan tänään ei vielä käynyt flaksi kultaisen 64 gigasen kanssa. Kultainen kuulemma muutenkin on se kaikkein vaikeimmin saatavilla oleva. Valkoisen olisin voinut käydä hakemassa liikkeestä samantien.

Mistä liikkeestä? Mä en tajunnut, että Soneralla oli joku helvetin ennakkolista mihin olisi pitänyt ilmoittautua..
Nyt asioin DNA:n kanssa. Olin siis käyny tekemässä ennakkovarauksen liikkeessä ja myyjä sit soitti, ettei ollu tullu kultasta vielä, mutta otanko valkoisen. Jonka nyt siis passasin. Ihan ärsyttää ittee, miten tärkeää mulle on (joidenkin) asioiden ulkonäkö :P
Mulla on nimi listassa (tai ainakin piti olla...) myös Varimportilla Tampereella, muttei sieltä kuulunu sitäkään vähää ainakaan vielä.

5s oli täs pöydällä aamulla. Tähän loppu nokian taru mu taskussa. Yrityspuolelta homma toimi kun junan vessa.
Kateeks käy. Noi yrityspuolen kuviot on luonnollisesti usein ensisijasia ja valitettavaa on lähinnä se, etten pääse nauttiin moisesta etulyöntiasemasta. :D

Suurin ongelma vaan nyt on se, että toi hyvin palvellu 3GS ei meinaa enää jaksaa potkia, ei sit millään. Oon koittanu kaiken maailman loitsut ja rukoukset lukea, että siinä henki pihisis ees vielä pienen hetken.
Jos joku on nyt saanut jo uuden S:n tai C:n ja haluaa antaa vanhan oman, esmes nelosensa, hoitoon hetkeks, niin mulle saa ehdotella ;)
Laatikosta löytyy paniikkitilannetta silmälläpitäen vanha noksulainen, mutta me vaan puhutaan sen kanssa niin kovin eri kieltä nykyään, etten millään haluis leikkiä sen kanssa.

Soittelivat vielä ennen kuutta uudelleen ja tarjosivat 16 gigasta kultasta, kun olivat jostain saaneet käsiinsä. Passasin senkin. Täytyy silti mainostaa tätä loistavaa asiakaspalvelua, josta olen tänään saanut nauttia :)

iOS7 7.0.3: Kiitos, että lisäsitte minulle mahdollisuuden hyväksyä sopimusehdot ja tehdä jälleen latauksia storesta. Onko tietoa, oliko tuossa 7.0.3 mitään muita korjauksia esim. akunkestoon liittyen?

Back
Ylös Bottom