Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos nyt ihan totta puhutaan, niin onhan se ihan saatanan järjetöntä, ettet voi suoraan omasta kirjastosta valita mitä tahansa biisiä soitto-, viesti- tai herätysääneksi.

Onko sillä nyt niin väliä mikä pirinä siinä luurissa on soittoäänenä. Mä oon ostanut muutaman soittoäänen itunesista ja toimii. Helppoo kun heinänteko.

Herätysääni on sellanen millä on mulle väliä. Ei ole rahasta kiinni, mutta en halua maksaa soittoäänestä, jonka voi tehdä ilmaiseksi alle minuutissa.

Nyt hieman mielipiteitä. Uskollinen 3gs tuli elinkaarensa päähän ja hätäisesti päädyin hyvän diilin kautta uuteen Lumia 900 luuriin , nyt on kovasti ikävä Applea.
Jos nyt noita kapuloita vertaillaan niin teenkö vaihdon huonompaan suuntaan jos lähden luuria vaihtamaan reilulla vaihtokaupalla jonkun kanssa? Minkälaisia välirahoja tuossa pitäisi liikkua , vai pitäisikö?
Lumia on alle 1kk ikäinen ja vaihtaisin 4s versioon , alle 6kk vanhaan uudenveroiseen ( kuitit , 16gb , white ).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muista että hyvin hyvin todennäköisesti on iPhone 5 nurkan takana. Toki se maksaa varmaan aikasta paljon, ottaen huomioon että ajattelit vaihtaa 4S:ään joka on käytetty.

Luulis että melkein ilman vaihtorahoja menis toi Lumia <-> iPhone 4S 16GB vaihto. Lumia kun on oikeasti uudenveroinen, kun taas 4S on vajaa 6kk vanha. Hinnat kuitenkin uusina about 100€ eroa tai jopa ylikin, 4S 16GB ollen kalliimpi tietty. Yhdessä kaupassa ero oli huntin, toisessa jopa 200€.... voi olla että tuosta 4:stä tosiaan Smuabin sanoin voi joutua pulittaa väliä 50€+.

Tiedä sitten onko porukalla hinkua maksaa läheskään uuden Lumian hintaa kun noi nykyiset Lumiat ei tuu päivittyyn WP8 versioon? Tai muutenkaan kuinka moni iPhone 4S käyttäjä haluaa vaihtaa Lumiaan?

TML;3814408... tiedä sitten onko porukalla hinkua maksaa läheskään uuden Lumian hintaa kun noi nykyiset Lumiat ei tuu päivittyyn WP8 versioon?[/QUOTE sanoi:
Sitä tässä itsekin mietin että Lumia jää auttamatta jo parin kk ikäisenä uusien Lumioiden ja Windows kasien jalkoihin , eli huomattavasti nopeampaa kuin 4s, mikä tukee uusia IOS päivityksiä ties kuinka kauan vielä. Tämä on tietenkin makuasia käyttäjälle , mutta Nokian jälleenmyynnissä hintaan vaikuttava tekijä.

Mulla ois iphone, jossa lasi tuhannen paskana etu- ja takapuolelta. Muuten toimii täydellisesti ja on jokapäiväisessä käytössä.

Ei jaksa ite kunnostaa, kun tuli töistä uusi luuri. Joten jos jotain amista kiinnostaa halpa tee-se-itse-iphone4 niin saa tarjota... Mitä noita netistä katselin niin osat (uus näyttö ja takacoveri) maksaa jotain 100-130e.

Nyt hieman mielipiteitä. Uskollinen 3gs tuli elinkaarensa päähän ja hätäisesti päädyin hyvän diilin kautta uuteen Lumia 900 luuriin , nyt on kovasti ikävä Applea.
Jos nyt noita kapuloita vertaillaan niin teenkö vaihdon huonompaan suuntaan jos lähden luuria vaihtamaan reilulla vaihtokaupalla jonkun kanssa? Minkälaisia välirahoja tuossa pitäisi liikkua , vai pitäisikö?
Lumia on alle 1kk ikäinen ja vaihtaisin 4s versioon , alle 6kk vanhaan uudenveroiseen ( kuitit , 16gb , white ).

Itse venaisin siihen asti kun iphone 5 ilmestyy ja tekisin sitten päätöksen

Tuli työpuhelimeksi 4s mutta tuntuu pätkivän puheluita, ei ihan joka kerta mutta todella usein 'puhelu epännistuu'. Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Mulla "puhelu epäonnistui" usein kun toisessa päässä oli signaalihäikkää syystä tai toisesta, ehkä toisten vähän vanhemmista puhelimista johtuen tai jos toinen on jossain pevonherseessä sivistyneen maailman ulkopuolella. Joskus oon epäilly iteki sitä mun 4s:n syyks mut en kyl enää nykyään niin pahemmin, eikä oo kyllä enää vähään aikaan tota tapahtunutkaan.

Muistakaa iPhonen kanssa oikea ote. Muuten häipyy kenttä.

On muuten nopea tämä Facebook app nyt kun sai päivityksen ! :rock:

Mark Zuckerberg
We just released a new Facebook app for iPhone and iPad and it's a lot faster. Our team completely rewrote it from the ground up to focus on speed. It's a big step forward.

Suositut

Back
Ylös Bottom