Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikakin oli päivittää, oli meinaan melko paska se edellinen.
Olet kyllä niin väärässä. iPhone on helvetin pieni kun on hetken käyttäny yhtään isompaa. Yhdellä kädellä hoituu vallan hyvin vielä 4,7" näytön käyttö. Eli jos iPhone heittäsi vaikka jotain huomattavasti nykyistä suurempaa kuten 4,2" niin pienempi kätinenkin käyttää vielä todella mainiosti.Jos koko menee vitosessa isommaksi, niin en taatusti osta.
iPhone on nimittäin juuri sopivan kokoinen yhdellä kädellä käytettäväksi ja taskussa kuljetettavaksi.
Jenkkimalliin suurempi on parempi, muttei tässä asiassa.
Olet kyllä niin väärässä.
Toki kaikille omansa.Se on hyvä, että ostopäätöksen teen kuitenkin itse.
IMO se nyt ei vaan saa olla isompi... ostan sitten iPadin jos tarvin isompaa :D
Älä sitä turhaan murehdi. Isompaan tottuu tosi nopeasti ja sen jälkeen alat ihmetellä, että miten sitä ennen pärjäsi niin pienen näytön kanssa. Nyt kun olen itse tottunut tähän 4.8" näyttöön, niin tää tuntuu just passelilta ja 4" on jonkinlainen minimiraja, mitä pienempiä näyttöjä ei mun maailmassa saisi edes valmistaa. 3.5" on jo pitkällä naurettavuuden puolella. Luulen että tulet olemaan mun kanssa samaa mieltä vielä joskus, jos suurempaan näyttöön joudut tutustumaan.Jos koko menee vitosessa isommaksi, niin en taatusti osta.
iPhone on nimittäin juuri sopivan kokoinen yhdellä kädellä käytettäväksi ja taskussa kuljetettavaksi.
Jenkkimalliin suurempi on parempi, muttei tässä asiassa.
iPhone on helvetin pieni kun on hetken käyttäny yhtään isompaa. Yhdellä kädellä hoituu vallan hyvin vielä 4,7" näytön käyttö.