Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Facebook nyt on joka suunnalta niin iso kasa shaissea että ihmekö tuo jos kesti näin kauan saada decent app. Ei toi Androidinkaan todellakaan mikään nopea oli, tuntuu että vasta nyt tuon luurin neliydinsuorittimen jälkeen se on jollain tasolla siedettävä. Saatto tosin hidastelut vaikuttaa ihan vaan paskasta softasta.

Onko tuosta iphone 5:stä vielä mitään varmaa tietoa/kuvaa vuotanut julkisuuteen?
Entä julkaisupäivä? Jollain sivulla oli laskuri joka rullasi alaspäin 14vrk kohdalla. Eli olisko julkaisu jenkeissä parin viikon päästä?
Kuulin huhua, että suomessa olisi n. kuukauden päästä. Jollain parempaa tietoa?

Alkaa toi kohta pari vuotta vanha iphone4 olemaan jo nähty ja tekisi uutta mieli. Mahtaako olla taas alkuun saatavana pelkällä kytkykaupalla.

Ei. Apple tapansa mukaan ei noista kerro mitään julkisuuteen. Kaikki julkistamis/tuotetiedot on enemmän tai vähemmän arvailua.

Luultavasti se näyttänee samalta kuin iPhone 4S, melkein. Inasen isompi näyttä samoissa kuorissa ja varmaan neliydin inessä.

Myynti on kai suht. todennäköisesti 21.9, ja itse julkistus 12.9.

Veikkaultu on, että tulisi pitempi. Mielenkiintoista nähdä mitä on saaneet aikaan ilman jobsia.. ;) Joku heittää streani linkkejä tänne sitte kun on julkaisut.

Jos koko menee vitosessa isommaksi, niin en taatusti osta.
iPhone on nimittäin juuri sopivan kokoinen yhdellä kädellä käytettäväksi ja taskussa kuljetettavaksi.
Jenkkimalliin suurempi on parempi, muttei tässä asiassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä on varma ostaja sama minkälainen tulee.. :D Siitä on muuten vuotanut video nettiin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
iPhone on nimittäin juuri sopivan kokoinen yhdellä kädellä käytettäväksi ja taskussa kuljetettavaksi.
Olet kyllä niin väärässä. iPhone on helvetin pieni kun on hetken käyttäny yhtään isompaa. Yhdellä kädellä hoituu vallan hyvin vielä 4,7" näytön käyttö. Eli jos iPhone heittäsi vaikka jotain huomattavasti nykyistä suurempaa kuten 4,2" niin pienempi kätinenkin käyttää vielä todella mainiosti.

Taskussa menisi paljon isompikin, ja puhutaan aivan normaaleista farkuista. Samaan taskuun menee paljon muutakin tavaraa.

Resoluution on kuitenkin etu nettiä selatessa, ja nykyisellä iPhone näyttökoolla resoluutio on jo aivan liian tarkka tuohon kokoon. Puhumattakaan miten tekniikka sellaista edes tukisi, kun ottaa huomioon iPhonen nykyisenkin mahtavan PPI:n.

Iphonen kaveriksi kyllä melkein vaatisi sen ipadin. Mulla kun ei sellaista ole eikä tietokonettakaan kotikäytössä, on tuo 3,5" näyttö auttamatta pieni. Muuten toki pelaa hyvin, mutta netin selaaminen perseestä.

Tuli sitten päivitettyä Ifööniin toi facebook, nopeutu sovellus kylläkin, mutta muuttu kieli lontooksi. Mistä saan vaihdettua kielen parempaan eli suomeen. Koitin etsiä, ei osunut silmään?

Se on hyvä, että ostopäätöksen teen kuitenkin itse.
IMO se nyt ei vaan saa olla isompi... ostan sitten iPadin jos tarvin isompaa :D
Toki kaikille omansa. :)

Mietin vain olisko Applen aika tehdä yksi hieman isompi ja yksi pienempi. Varmasti moni haluais pysyä kuitenkin Applen leirissä, mutta isompi laite joka ei ole iPad.

Älä sitä turhaan murehdi. Isompaan tottuu tosi nopeasti ja sen jälkeen alat ihmetellä, että miten sitä ennen pärjäsi niin pienen näytön kanssa. Nyt kun olen itse tottunut tähän 4.8" näyttöön, niin tää tuntuu just passelilta ja 4" on jonkinlainen minimiraja, mitä pienempiä näyttöjä ei mun maailmassa saisi edes valmistaa. 3.5" on jo pitkällä naurettavuuden puolella. Luulen että tulet olemaan mun kanssa samaa mieltä vielä joskus, jos suurempaan näyttöön joudut tutustumaan.

eikös sieltä ole tulossa 7" Ipad? Tai siis tulossa ja tulossa, mutta vahvasti huhutaan. Isompaa puhelinta en ainakaan minä halua. 4s on just sopiva. Oma veikkaus on, että Apple ei tule tuovalikoimaa kamalasti laajentamaan. Se on heidän linjansa. Ja toivottavasti siitä ei tehdä samsungia/noksua jossa on n*100 sarjaa joilla on vielä omat mallinsa. Yksinkertainen on kaunista.

Mä tässä veivaan WP8 ja IP5 välissä. Multimedialaitteena IP on tähän mennessä ollut täysin vertaansa vailla, mutta mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. Iso kasa iOS tavaraa on myös ostettuna, joten sekin hiukan painaa vaakakupissa. Elämme kiinnostavia aikoja puhelinrintamalla.

iPhone on helvetin pieni kun on hetken käyttäny yhtään isompaa. Yhdellä kädellä hoituu vallan hyvin vielä 4,7" näytön käyttö.

Nyt joutuu komppaamaan. Jos huhuttu 1136x640 reso neljän tuuman koossa pitää paikkansa niin iPhone ottaa pahasti hittiä 1280x720 droideilta. Vielä vähän oudosti kasvatettu tuota ruutua eli tehty leveä mutta matala ruutu, josta ei ole nettikäytössä mitään iloa.

Kyllä Apple joutuu pistämään Galaxy S3 spekseistä (reso/koko/prossu/muisti) parempaa laitetta tiskiin, jos meinaa saada kaupan taas käyntiin. Sama homma kuin Windows-luureissakin eli jos ei lippulaivaluuri ole kukkulan kunkku niin myynti ei vedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom