Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bluetoothilla mulla ainakin menee kaikki iPhonesta suoraan auton stereoihin. Helppoa.

Aux-liitännän kautta, jos sellainen vaan on autossa. toinen vaihtoehto on hommata radiolähtin puhelimeen, mutta omien kokemusten mukaan sillä ei tee mitään kaupunkiolosuhteissa.

Jaa miksei tee?

Mulla on Belkinin FM lähetin http://www.belkin.com/uk/IWCatProductPage.process?Product_Id=492804

Kyllä mulla ainakin hyvin toimii tuo kyseinen aparaatti turun keskustassa.. ollut käytössä 2 vuotta 3gs iphonesta nykyseen i4:seen + ipadilla kuuntelen myös musaa jos lähen pitkille matkoille autolla ja tarviin navia, ainut huonopuoli tossa on se että siinä on laturi telakka + 3.5mm plugi jolla ulostetaan ääni ja se 3.5mm plugin johto on tosi lyhyt joten ipadia ei saa samalla lataukseen kun pistää musiikkia tulemaan..

Se on eriasia jos ostaa biltemasta 4euron paskan transmitterin niillä ei tee mitään se on totta, pistää vähän rahaa siihen niin kyllä ne myöskin paremmin toimii, kuulin kaverilta että tuo jopa estää hänen fmtransmitterin lähettämästä omaa musaa kun lyö mun musat päälle :D

analogista puuhaa :(

noihin FM-lähettimiin sanoisin, että paskaa ne silti on. Helsingissä mä omaani testailin, erittäin huonolla tuloksella. Vois kai sitä Turussakin koittaa, jos sen nyt vielä jostian vaan löytää. Melkoisen yksinkertainen kapistus, joten hinta ja laatu tuskin tuossa käsikädessä kulkee. Mene ja tiedä, mutta näin sitä äkkiä ajattelisi. Äänenlaatu on ollut myös aika surkea kaikissa mitä minä olen kuunnelllut.

Mulla on ollut 4 eri FM-lähetintä. 2 Halpaa mallia toinen tais olla biltemasta 10e ja toinen hong kongista 10e ja molemmat lensi ikkunasta ulos 10min testien jälkeen, ääni rätisee ja paskoo älyttömästi.

joskus 2007 ostin ekan ipodin itselleni ja siihen FM lähettimen joka taisi maksaa melkeen 80eukkia oli siis telakkamallia joka laitettiin tupakansytytin plugiin ja valittiin taajuus ja avot, ja se toimi helvetin hyvin.. Sääli vain että ei skulannu iphonen kanssa, joten siksi ostin 2 noita halpoja ja totesin että never again kunnes näin prismassa ton Belkinin ja päätin kokella ja kyllähän se toimii edelleen helvetin hyvin joskus ja jouluna saattaa tulla kohinaa mutta se vaatii vaan sitä että painat nappia ja se skannaa parhaimman taajuuden jolla lähettää biisiä aalloille ja sitten radiosta taas vaan hakee sen (tä on siis harvoin) esim turussa perus 88.0 taajuus on käytössä ja se aiheuttaa häiriötä.

Nyt takkuaa 3GS:n yhteydet jo siihen malliin, että alkaa tosissaan ärsyttämään:

• Jo pidemmän aikaa on vaivannut sellainen ongelma, että puhelin menettää WLAN-yhteyden varsin helposti. Tukiaseman vieressä toimii normaalisti, mutta jos menee vähänkään kauemmas tai välissä on jokin este, niin yhteys katoaa tai vähintään tiputtaa palkit minimiin. Esim. kotisohvalla kun surffailee, niin puhelin vaihtelee usein WLANin ja 3G:n välillä, vaikka tukiasema on kulman takana vain muutaman metrin päässä. Tekee samaa esim. kavereiden luona ja oma tukiasemakin toimii muilla laitteilla, joten vika on todellakin puhelimessa. Ensimmäiset ~1,5v toimi kuitenkin mallikkaasti, eli kyseessä ei ole ominaisuus.

• Tuore, mutta vähän samantyylinen ongelma on GPS-signaalin katoaminen. Parhaiten huomaa Sports Trackeria käytettäessä, kun puhelin hukkaa signaalin paikoissa, joita on koluttu aikaisemmin moneen otteeseen ilman ongelmia. Kyllä se signaali ennen pitkää taas löytyy, mutta välillä menee kauan ja välillä ei. Käytettävällä yhteystyypillä (3G/EDGE/GPRS) tai kuuluvuudella ei tunnu olevan vaikutusta. Ajattelin ongelman olevan ensin ST:ssä, mutta tänään en saanut signaalia edes Google mapsilla, joka on yleensä toiminut moitteetta. Paikassa oli hyvä 3G-kuuluvuus.

Onko muilla vastaavia ongelmia, tai käryä siitä, että onko tälle vielä jotain tehtävissä? Luurihan on kyllä pudonnut lattialle lukemattomia kertoja, enkä siten olisi ihmeissäni, vaikka vetelisikin viimeisiään. Varmaan alettava seuraavaa puhelinta miettimään...

Mulla on ollut 4 eri FM-lähetintä. 2 Halpaa mallia toinen tais olla biltemasta 10e ja toinen hong kongista 10e ja molemmat lensi ikkunasta ulos 10min testien jälkeen, ääni rätisee ja paskoo älyttömästi.

joskus 2007 ostin ekan ipodin itselleni ja siihen FM lähettimen joka taisi maksaa melkeen 80eukkia oli siis telakkamallia joka laitettiin tupakansytytin plugiin ja valittiin taajuus ja avot, ja se toimi helvetin hyvin.. Sääli vain että ei skulannu iphonen kanssa, joten siksi ostin 2 noita halpoja ja totesin että never again kunnes näin prismassa ton Belkinin ja päätin kokella ja kyllähän se toimii edelleen helvetin hyvin joskus ja jouluna saattaa tulla kohinaa mutta se vaatii vaan sitä että painat nappia ja se skannaa parhaimman taajuuden jolla lähettää biisiä aalloille ja sitten radiosta taas vaan hakee sen (tä on siis harvoin) esim turussa perus 88.0 taajuus on käytössä ja se aiheuttaa häiriötä.

Niin järjettömän hyvin selitetty, että kantsis hakee Teknarille duuniin :D - me likes, pieninä annoksina, vaikken ymmärtänytkään.

Onko muilla 4S:n käyttäjillä tullut vastaan sellainen, että vastatessa puheluun tulee noin kahden sekunnin viive, jolloin oma ääni ei kuulu soittajalle? Aiheuttaa vähän ihmeellisiä tilanteita, kun soittaja ei saa "vastausta" vastaajalta. Itsellä ainakin oli ennen tapana vastata nopeasti, mutta nykyisin oppinut jo odottamaan. Ja jos ongelmaa on ollut, niin onko löytynyt ratkaisua?

Minusta se ainakin tuntu alussa siltä että tollasta tapahtuu. Vastas puhelimeen ja toinen ei sit kuitenkaa kuullu että oli jo vastannu. Ja nykyään en kiirehdi puhelimen siirtämisessä korvalle ollenkaan, voi olla että toisessa päässä ihmetellään että "vittu mies käy hitaalla kun vastaa mut ei meinaa sanoo mitään" mut en tiiä. On jääny toi viivyttely vähän tavaks, pitäis taas kokeilla samantien alottaa puhuu ku on painanu 'vastaa'...jos nyt joku joskus yrittäis soittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta tuntuu et iphonien välisissä puheluissa on häikkää. Aina kun puhuu kaverille jolla on iphone, kumpikaan ei kuule toisen puhetta tyyliin 30s välein. Voi tietysti johtua operaattorin verkostakin, mutta kun ei oo koskaan sattunu ku iphonien välisissä puheluissa.

Onko muilla 4S:n käyttäjillä tullut vastaan sellainen, että vastatessa puheluun tulee noin kahden sekunnin viive, jolloin oma ääni ei kuulu soittajalle? Aiheuttaa vähän ihmeellisiä tilanteita, kun soittaja ei saa "vastausta" vastaajalta. Itsellä ainakin oli ennen tapana vastata nopeasti, mutta nykyisin oppinut jo odottamaan. Ja jos ongelmaa on ollut, niin onko löytynyt ratkaisua?

Mulla oli sama ongelma vanhassa puhelimessa, tässä ei ole kyllä vastaavaa ongelmaa tullut vastaan. Varmasti softapuolen juttuja.

Sain korjattua vihdoin tuon näytön jonka paskoin salilla :D Ei edes ollut niin vaikea homma mitä oletin :)

Jay jay, paljonko tuli maksamaan uusi näyttö ja kauanko sitä vaihdoit?

Itse latasin Gta 3 pelin iphonelle, ei jumalauta miten kännykälle voi tehä noin hyvän pelin?! Onko tää ihan suora käännös konsoli versioista?
Max Payne kanssa latautumassa.. :)

Onko TapTalk kannattava ostaa tähän pakkotoistoa varten?

Älysin vasta nyt että R kioskilta saa näitä lahjakortteja jolla saa ladattua rahaa iTunesia varten.. :)

Vaimolla on uusi iPhone 4s. Onko tosiaan niin, että Apple ID:tä luodessa on pakko syöttää luottokortin tiedot? Omaa iPhone 4:sta käyttöönottaessa en syöttänyt mitään luottokorttitietoja, mutta 4s:llä ei pääse kiertämään sitä vaihetta.

Onko TapTalk kannattava ostaa tähän pakkotoistoa varten?
Mun mielestä on, selailu on paikoin jopa kätevämpää kuin ihan koneella.

Nyt tosin on uusi vaihtoehto, eli Forum Runner. Itse en tosin ihan niin paljon siitä tykkää, tosin voi olla että iOS versio on parempi kuin omassa tapauksessa kun on Android.

Tuli meidän perheeseen ensimmäinen Applen tuote, iPhone 4.

Kyllä oli vittumainen kun pitää ohjelmia asentaa koneelle ja olla netit ynnä muut, jotta saa edes puhelimen käyttöön.

Kysymys: Miten tuohon saa lisättyä omia soittoääniä? Lyhennetty on biisi 30 sekunnin pituiseksi ja muutettu .m4r muotoon ja saatu iTunesilla siirrettyä puhelimeen. Silti kun soittoääntä valitsee niin ei valikossa näy biisiä. KYllä on Applen pojat tehnyt hankalan vehkeen :)

Kyllä oli vittumainen kun pitää ohjelmia asentaa koneelle ja olla netit ynnä muut, jotta saa edes puhelimen käyttöön.

Kysymys: Miten tuohon saa lisättyä omia soittoääniä? Lyhennetty on biisi 30 sekunnin pituiseksi ja muutettu .m4r muotoon ja saatu iTunesilla siirrettyä puhelimeen. Silti kun soittoääntä valitsee niin ei valikossa näy biisiä. KYllä on Applen pojat tehnyt hankalan vehkeen :)

Joskus joutuu muutaman kerran synkkaamaan, ennenkuin biisit näkyy puhelimessa. Ite duunaan noi audiko.net:n kautta, tulee yleensä laakista puhelimeen.

Vähän tuntuu omituiselta tää datahomma Soneralla.
iPhonen datalaskurin mukaan dataa käytetty 1/3 osa siitä, mitä Soneralla sanotaan käytetyn.

Laskeeko iPhone modeemikäytössä datan tuohon datalaskuriin, eli sen mikä menee USB-piuhaa myöten tietokoneelle?
Laskeeko iPhone Wifikäytön tuohon datalaskuriin, vai vain puhelinverkon (3G/GPRS/E) ?

Ohessa kuva, jossa ruutukaappaus datalaskurista, sekä Soneralta tulleista viesteistä osa.
Niissä on tärkeimmät päivämäärät jakohdat alleviivattu/ympyröity.

Omituista lisäksi on, että viesti siitä että data hidastuu koska raja täynnä tulee n. 7h aiemmin kuin se, että sitä ois käytetty 80%.
Tämän välin iPhone on ollut yöpöydällä lepäämässä, koska itse nukuin tuon välin.

Mistäs Macciin sais datalaskuri-softan, jolla voi tarkistaa sen paljonko tota dataa aidosti liikkuu iPhonen kautta koneelle, kun se on modeemina ?

iPhone_data.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom