Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mun tarkoitus ei ole sen suuremmin dissata IP:tä olenhan kahden omistaja itsekkin. Nykyään vaan jotenkin tuntuu, että muut tekevät parempaa ja Applen innovaatiot on muiden toteuttamana tehty paremmin. Minä en pidä itseäni murona, mutta ei mulla Apple-lasitkaan ole päällä. Mua kiinnostaa tekniikka riippumatta valmistajasta. Mä toivon, että Omppu tuo jotain oikeasti uutta ja innovatiivista kehiin. Mulla on läjäpäin maksettua softaa puhelimessa, joten harmittaa heittää se kaikki roskiin. En vaan suostu ostamaan keskinkertaisilla ominaisuuksilla olevaa puhelinta kovaan hintaan.
se, että Apple myy vaikka järjettömän läjän ihmisen paskaa kertoo lähinnä kuluttajan idioottimaisuudesta. Ei suinkaan jätöksen hyvyydestä.
Jos ny tähän vielä lisätään, että mun 6kk tuoreempi w7 duuniläppäri toimiii huomattavasti jouhevammin kuin kotona oleva kolme vuotta vanha MBP. Eikä minua kiinnosta miksi se toimii hyvin tai huonosti. Sen vaan pitäisi toimia. Käyttötuntejakin on duuniläppärillä varmaan puolet enemmän.
Heh. Toi muro on jotenki niin halventavan kuulonen nimitys apple-pojuille
Puhelimista totuus ainakin on se, että mikään ei ole yhtähyvä käyttää kun iPhone. Kaikissa esim. Netti toimii jotenkin pätkivästi.
En minä tässä Nokian lippua liehuta. En minä tosin mielihyvää saa Nokian epäonnistumisesta. Päinvastoin, harmittaa vietävästi. Vaikkei se epäonnistuminen nyt vielä ole edes varma, pahaa vaan pelkään.
Mihin näitä laitteita sitten pitäis verrata, johonkin sellaiseen mitä ei ole olemassa? Viimeisimpään tuotteeseen tietenkin. Ei kai se muiden vika ole, että A ei ole tuonut uutta mallia vielä?