Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toisaalta ihan sama mitä tekevät niin luuria ostetaan taas niin helvetisti. ;)

"Samsung on rikkonut Applen patentteja"
"Samsung on määrätty maksamaan Applelle yli miljardi dollaria vahingonkorvauksena"
"joidenkin Samsungin laitteiden todettiin loukanneen Applen patenttia muotoilullaan."

:rolleyes:
android-iphone-wrong-smack.jpg

http://www.hs.fi/msn/talous/Oikeus+...+on+rikkonut+Applen+patentteja/a1305595321730

Eihän toi ollut kuin ihan poliittinen päätös. Samsung ei US firma vs US firma.... hmm kumpikohan voittaa.
Tosin Applelle taitaa käydä tulevaisuuden puhelin markkinoilla kuten Nokialle. Nyt Samsung on jo ohi ja jos ip5 floppaa muualla kuin jenkkilässä...

Turha sitä nyt on yksistään Applea näistä kiistoista syyttää. Kaikki tekee tätä samaa paskaa ja se on tosiaan paskaa tekijästä riippumatta. Tuntuu, että nämä oikeudenkäynnit on osa liiketoimintamallia millä on tavoitteena tulojen kerääminen.

IP5 floppaamista pelkään itsekkin pahoin. Toivon olevani väärässä ja Apple lanseeraa jotain oikeasti uutta, eikä IP4S kaltaista nollapäivitystä.

Väärän kokonen toi luuri tossa kuvassa yläpuolella pakettiin printattuna.

Allaolevassa taas nappula on jotain muuta kuin mitä pitäisi:
iphonet-4s-ja-5.jpg

..Eikä toi omena ole keskellä screeniä, ei tommonen menis läpi Applella.

Ois huisaa kun Applelta tulis tuote joka ei ole lainkaan näiden spekulaatioiden ja "vuotojen" näköinen.

Mä en kyl joistan syystä usko että uus iphone muistuttais nelosta ja neljäässää niin paljoa kuin noi kuvat antaa ymmärtää... Johan neljäS:ää kritisoitiin siitä ihan tarpeeks varmasti äplenki mielestä. Eiköhän noi jotain feikkejä oo..

Vähän tylsää se toki olis.

Tänne mun tätä piti mätkiä. Ei Wp8 threadiin..

Kyllä Apple jo sai kritiikkiä 4S nollapäivityksestä. Massat on nyt niin isot, että kyllä sieltä alkaa soraääniä kuulumaan. Toinen seikka mikä ei nyt Applen pussukkaan mene on se kuuluista "Cool" -laite. Sellaisia laitteita Apple ei enää valmista. Joka toisella on IPx hanskassa niin se ainutlaatuisuus "hiukan" kärsii. Ihan yhtä tylsä kuin samsung tms. Itseasiassa muokattavuuden puute tekee siitä vielä tylsemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja tulee myymään aivan vitusti. Ennakoivat analyytikot 10 miljoonan kappaleen myyntiä ekalla viikolla ja varmaan tuleekin myymään aivan helvetisti. Sit saadaan lukea taas kun muroja vituttaa kaikki siinä luurissa.

iOS6 FTW!

Apple on cool, vaikka se tekis kasan ihmispaskaa, sille nyt vain ei voi mitään, noin se on. Ja se Applen brändi on suurin vitutuksen aihe muroissa, en kyllä tajua miksi.

Muroja ne on. Samat naamat kellottaa koneitaan samaan aikaan kun muut tekee niillä jotain mitä niillä kuuluis tehdä. Näille samoille muroille MIKÄÄN Applella tehtävä task ei voi olla töitä, töitä näiden murojen mielestä on vain työt, jotka vaativat ohjelman, joka toimii vain Windowsissa. Jos näille paljastaa bootcampin, niin kestää noin 5 viikkoa hiljaisuutta, kunnes aloittavat uudestaan toivoen, että bootcamp olisi jo unohtunut kaikilta.

Siis mun tarkoitus ei ole sen suuremmin dissata IP:tä olenhan kahden omistaja itsekkin. Nykyään vaan jotenkin tuntuu, että muut tekevät parempaa ja Applen innovaatiot on muiden toteuttamana tehty paremmin. Minä en pidä itseäni murona, mutta ei mulla Apple-lasitkaan ole päällä. Mua kiinnostaa tekniikka riippumatta valmistajasta. Mä toivon, että Omppu tuo jotain oikeasti uutta ja innovatiivista kehiin. Mulla on läjäpäin maksettua softaa puhelimessa, joten harmittaa heittää se kaikki roskiin. En vaan suostu ostamaan keskinkertaisilla ominaisuuksilla olevaa puhelinta kovaan hintaan.

se, että Apple myy vaikka järjettömän läjän ihmisen paskaa kertoo lähinnä kuluttajan idioottimaisuudesta. Ei suinkaan jätöksen hyvyydestä.

:offtopic:
Jos ny tähän vielä lisätään, että mun 6kk tuoreempi w7 duuniläppäri toimiii huomattavasti jouhevammin kuin kotona oleva kolme vuotta vanha MBP. Eikä minua kiinnosta miksi se toimii hyvin tai huonosti. Sen vaan pitäisi toimia. Käyttötuntejakin on duuniläppärillä varmaan puolet enemmän.

Siis mun tarkoitus ei ole sen suuremmin dissata IP:tä olenhan kahden omistaja itsekkin. Nykyään vaan jotenkin tuntuu, että muut tekevät parempaa ja Applen innovaatiot on muiden toteuttamana tehty paremmin. Minä en pidä itseäni murona, mutta ei mulla Apple-lasitkaan ole päällä. Mua kiinnostaa tekniikka riippumatta valmistajasta. Mä toivon, että Omppu tuo jotain oikeasti uutta ja innovatiivista kehiin. Mulla on läjäpäin maksettua softaa puhelimessa, joten harmittaa heittää se kaikki roskiin. En vaan suostu ostamaan keskinkertaisilla ominaisuuksilla olevaa puhelinta kovaan hintaan.

se, että Apple myy vaikka järjettömän läjän ihmisen paskaa kertoo lähinnä kuluttajan idioottimaisuudesta. Ei suinkaan jätöksen hyvyydestä.

:offtopic:
Jos ny tähän vielä lisätään, että mun 6kk tuoreempi w7 duuniläppäri toimiii huomattavasti jouhevammin kuin kotona oleva kolme vuotta vanha MBP. Eikä minua kiinnosta miksi se toimii hyvin tai huonosti. Sen vaan pitäisi toimia. Käyttötuntejakin on duuniläppärillä varmaan puolet enemmän.

Edelleenkin noita uusimpia luureja verrataan muinaiseen ip4ssään, eiköhän tuo seuraava iphone taas hyppää vähän edelle mitä nämä nykyiset, Samsung varmaan reagoi nopeasti ja tuo jotain järkevää markkinoille, ja Noksu tuo sitten tuon eilen julkaisemansa jossain kohtaa markkinoille paljon muiden jälkeen.
Monta iPhonen "kaatajaa" on julkaistu vikan iPhonen jälkeen, edelleen se vaan porskuttaa. Ite ostin sampan kun luuri hajosi enkä jaksanut iPhonea odotella, mut onhan toi nyt selvä ettei Nokia ainakaan mitään uutta aitaa pystyttänyt mistä muiden pitää yrittää yli.

Puhelimista totuus ainakin on se, että mikään ei ole yhtähyvä käyttää kun iPhone. Kaikissa esim. Netti toimii jotenkin pätkivästi.

En minä tässä Nokian lippua liehuta. En minä tosin mielihyvää saa Nokian epäonnistumisesta. Päinvastoin, harmittaa vietävästi. Vaikkei se epäonnistuminen nyt vielä ole edes varma, pahaa vaan pelkään.

Mihin näitä laitteita sitten pitäis verrata, johonkin sellaiseen mitä ei ole olemassa? Viimeisimpään tuotteeseen tietenkin. Ei kai se muiden vika ole, että A ei ole tuonut uutta mallia vielä?

Puhelimista totuus ainakin on se, että mikään ei ole yhtähyvä käyttää kun iPhone. Kaikissa esim. Netti toimii jotenkin pätkivästi.

Kyllä S3Galaxy vie vanhaa iPhonea, muista en osaa sanoa.

En minä tässä Nokian lippua liehuta. En minä tosin mielihyvää saa Nokian epäonnistumisesta. Päinvastoin, harmittaa vietävästi. Vaikkei se epäonnistuminen nyt vielä ole edes varma, pahaa vaan pelkään.

Mihin näitä laitteita sitten pitäis verrata, johonkin sellaiseen mitä ei ole olemassa? Viimeisimpään tuotteeseen tietenkin. Ei kai se muiden vika ole, että A ei ole tuonut uutta mallia vielä?

Ei se ole muiden vika, mutten ymmärrä sitä henkseleiden paukuttelua kun ollaan parempia kuin joku muinainen tuotos, kertoo enemmänkin applen tuotteista kun pyritään menemään vielä julkaisemattomalla tekniikalla ohi laitteesta joka julkaistiin vuosi sitten. Kun uusi iphone julkaistaan, moni on sitä mieltä että mitään ihmeellistä siinä ei ole ja apple alisuoritui tms. Ja 2013 heinäkuussa elop kehuu kuinka heidän joulumallistonsa saattaa pärjätä akun kestossa vuoden vanhalle iluurille.

Niin se vain menee, harvat huippumallit tulee samalla kertaa vaan niinkuin nyt tuli ekaaksi S3 ja sitten IP5 jne. Joten ei sitä olla koskaan ns. samalla viivalla. Ite kyllä odotan mielenkiinnolla uutta IP5:sta, toi uus Nokia ei kyllä pahemmin innostanut. Toivon kuitenkin Nokian kannalta että se kiinnostaa muita.

ps. yritä puhua itselleni työpuhelimeksi IP5:sen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom