Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jay jay, paljonko tuli maksamaan uusi näyttö ja kauanko sitä vaihdoit?

Sori huomasin viestisi nyt vasta. Uusi näyttö maksoi 110€ 4s:ään. Vaihdossa meni noin 4 tuntia purkamiseen ja 3 tuntia kasaamiseen. En oikeen muista. Ohjeiden kanssa aika helppo homma :)

Vähän tuntuu omituiselta tää datahomma Soneralla.
iPhonen datalaskurin mukaan dataa käytetty 1/3 osa siitä, mitä Soneralla sanotaan käytetyn.

Laskeeko iPhone modeemikäytössä datan tuohon datalaskuriin, eli sen mikä menee USB-piuhaa myöten tietokoneelle?
Laskeeko iPhone Wifikäytön tuohon datalaskuriin, vai vain puhelinverkon (3G/GPRS/E) ?

Ohessa kuva, jossa ruutukaappaus datalaskurista, sekä Soneralta tulleista viesteistä osa.
Niissä on tärkeimmät päivämäärät jakohdat alleviivattu/ympyröity.

Omituista lisäksi on, että viesti siitä että data hidastuu koska raja täynnä tulee n. 7h aiemmin kuin se, että sitä ois käytetty 80%.
Tämän välin iPhone on ollut yöpöydällä lepäämässä, koska itse nukuin tuon välin.

Mistäs Macciin sais datalaskuri-softan, jolla voi tarkistaa sen paljonko tota dataa aidosti liikkuu iPhonen kautta koneelle, kun se on modeemina ?

katso liitettä 83517
Itekin soneralla joskus ihmettelin kun vähän erikoisesti kaistaa meni. Tossa sun kuvassa menee mobiilidataa kun on 3G ja jaettu yhteys.

Latasin iphoneen ton chromen selaimen. Nyt sitten kun jonkun ohjelman (esim. Sähköposti) kautta availee nettilinkkejä, niin ne aukeaa safarin kautta. Pystyykö tätä muuttamaan?

Menin vittu puhelinmyyjän lankaan ja otin vielä yli vuoden kytkyllä olevaan iphone 4:seen uuden liittymän saunalahdelta. Myyjä vakuutteli, että liittymä toimii, mutta näinhän se ei todellakaan ole. Tein nyt sitten redsnow-ohjelmalla jailbraken onnistuneesti, enkä saa siltikään puhelinta tunnistamaan saunalahden sim-korttia? Pääni on räjähtämäisillään...

On muuten ihan sika rasittavia noi puhelinmyyjät kun ne yrittää vaikka mitä että ottaisit uuden liittymän. Ite kun otin ton kytkyn niin ei menny ku pari kuukautta niin puhelinmyyjät oli vakuuttelemassa että kyllä tää liittymä nyt kannattaa vaikka sanoin ettei kiinnosta ja ne ei ollu kertonu mitään siitä niiden paketista.

Ei osunu silmään ipodista omaa ketjua, niin isken tänne.
Eli onko kukaan lähtenyt itse korjaamaan touchin kuulokeliitäntää, kun kuulokkeilla (kokeiltu monilla) ei enään liiku ääni toiseen korvaan?
Tietoa paljon maksaa huollossa jos käyttäis, jos ei purkaamaan suositella? Kolmas genereissön kyseessä mikäli jotain väliä.

Mulla olis sellanen ongelma, että iPhone ei suostu päivittymään. Puhelin lataa kyllä päivityksen koneelle, mutta vissiin asentaminen ei onnistu. Päivittäminen ei siis onnistu tietokoneen tai wlanin kautta eikä puhelin suostu edes nollaanmaan itteänsä. Puhelin on siis iP4 ja sisällä taitaa olla 5.0.1. Eli miten saan puhelimen päivitettyä?

Mikähän mahtaisi olla paras softa puhelujen (niin sisään kuin ulos) nauhoittamiseen iPhonella? Pari euroa softasta ei haittaa, kunhan ei mitään kuukausi- tai käyttömaksuja ole. Storesta selailemalla Recording Pro vaikutti parhaimmalle, mutta ei oikein arvioita löytynyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla olis sellanen ongelma, että iPhone ei suostu päivittymään. Puhelin lataa kyllä päivityksen koneelle, mutta vissiin asentaminen ei onnistu. Päivittäminen ei siis onnistu tietokoneen tai wlanin kautta eikä puhelin suostu edes nollaanmaan itteänsä. Puhelin on siis iP4 ja sisällä taitaa olla 5.0.1. Eli miten saan puhelimen päivitettyä?
Ongelma poistu asentamalla itunesin uudestaan..

Onko tuosta tulevasta iPhonesta tietoa/huhuja? Pysyyköhän desing suurinpiirtein samana ja mikäköhän on näytön koko? Uuteen pitäisi vaihtaa, kun vaan tulee myyntiin, vaimo haluaa mun nelosen.

^en minä mistään mitään tiedäkään mutta eikös toi oo ihan normaali "ominaisuus" kaikissa näissä nykypuhelimissa että ei voi laittaa biisejä soitto/hälytysääniks ennekun on ite jollain aplikaatiolla pätkinyt ja tehnyt niitä tai ostanut iTunesista tai vastaavista?

Ei ole. Biisin laittaminen soittoääneksi on kaikkea muuta kuin yksinkertaista.

Ok, ei se nyt mitään ydinfysiikkaa ole, mutta eipä se onnistu suoraan itunes biiseistä hakemalla. Aikoinaan ihmettelin kovasti tätä ratkaisumallia.

Siks kannattaakin laittaa maailman paskin biisi soittariks herätykseen. Sitten vielä viskasee puhelimen jonnekin pöydän alle niin herätys on taattu. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom