Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli pakko ottaa 4S kun niin järjettömän tarjouksen heittivät Soneralta. Hinta tippui melkein puoleen paketissa ja tuli 2100 minuuttia lisää ja 27 gigaa lisää liikennettä. Mutta sain paskan iPhonen, jossa on joku todella omituinen paneelivika, viiva menee poikki ruudun, ei ole lasissa, vaan varmaan itse paneelissa. Mitenkäs tuon sais helpoiten hoideltua takuun osalta, ei nappaa ostaa puhelinta, joka on jo avattu, vaan pitäis saada suoraan uusi puhelin tilalle.
Resetit annettu luurille, vika oli jo paketista otettaessa.
Miten iphonen kalenterisoftaan saa näkymään omassa google-kalenterissa webbikäyttöliittymän kautta näkyvät jaetut kalenterit(näkyvät hyvin ilman kikkailuja myös android-puhelimessa)? olen siis saanut kalenteriin näkymään oman kalenterini ihan ok, mutta en tiedä mistä nuo jaetut tapahtumat saisi näkyviin. Näkymisen lisäksi tapahtumia pitäisi myös pystyä lisäämään/muokkaamaan.
Mikä on paras rss-readeri tuolle? saako siihen liitettyä googlen tiliin tulevat rss-syötteet?
Mä vaihdoin ainakin omaan neloseen ite uuden etulevyn. http://www.mytrendyphone.fi/shop/frontpage.html tuolta ostin uuden.
Saako ryhmätekstiviestejä muokattua? Eli jos laitan viestin kymmenelle ja huomenna pitää lähettää se yhdeksälle, parin päivän päästä pitää lisätä muutama uusi nimi, niin miten saan tehtyä tämän, ettei tarvitsis aina tehä uudestaan uutta viestiketjua ja lisätä jokainen erikseen?
Todella, todella ärsyttävä ongelma.