Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo kasettiadapteri on niin siisti, että pakko hommata! Siinä saa samalla nuorempi sukupolvi ihmetellä että mikäs helvetti tuo on
No kyllä munkin nuoruudessa kasettisoitin oli tuttu peli 90-luvulta mutta kyllä mä hetken ajan tota linkin kasetti viritelmää kattelin.

Kasettien nostalgisuus <3

Ite olen näillä näkymin hommaamassa iPhone 4, kun halvalla saan. Saa sitten nähdä, että miten tykästyn vai tykästynkö ollenkaan.

Jos löytyy kasettipesää auton mankasta ni kasettiadapteri on aikalailla häiriötön verrattuna noihin FM-lähettimiin, eikä tartte säätää. Molemmista kun on kokemuksia... Vaikka onhan se vähän hooceeta sekottaa iPhone ja kasettisoitin samaan käyttöö mutta toimii :D
Itse tein niin hc-ratkaisun, että purin koko kasettisoittimen ja liitin tomtomin iphone-telakasta piuhan piirilevylle asti (mitään aux-inputtia kun ei autossa ollut). Tuloksena on halvalla linjatasoinen liitäntä auton alkuperäiseen soittimeen, luopumatta mistään ominaisuuksista. Eräät iphonen liittämiseen ja ohjaamiseen myytävät palikat kun olisivat vaatineet esim. CD-vaihtajasta luopumista, puhumattakaan moninkertaisesta hinnasta. Soittimelle menevä johto ja telakan latausjohto on tietenkin vedetty piilossa, niin on siistimmän näköinenkin. :thumbs:

purin koko kasettisoittimen ja liitin tomtomin iphone-telakasta piuhan piirilevylle asti :thumbs:
No aika HC:lta kuulostaa, joudun näinkin älykkäänä yksilönä lukemaan pari kertaa ton että niin mitä teit :D
Tuohan on jumalauta klassikon raiskausta. Ei varmasti ole mukana kohinaa ja tuskin edes soittimen sisälle sotkeutuvaa nauhaa...
Juu ei oo kohinaa eikä nauhaa ollenkaa. Melko puhtaasti soi, ainakin näin ei-ultimate-hifistin korvaan. Pahin ongelma on hiljasessa autossa hiljasella kuunnellessa kovaääninen kasetin pyörittäjä jos sattuu sellanen olemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vaikka ois miten hyvät ominaisuudet applesta pidättäydytään ihan periaatteen vuoksi. on aika kusimainen yhtiö ja tuotteeki vaikka on on monipuolisia niin hajoaa helposti. Suosittelen samsungia jolla on yleisesti ottaen parhaat kosketusnäytöt, itsellä tosin nokia c7 johon olen oikein tyytyväinen

Kyl tässä kohtaa "- Suomi alkaa olla Applelle yksi keskeinen markkina-alue heti Yhdysvaltain ja Kiinan jälkeen, Weaver toteaa." pitää viimeistään särähtää korvaan.

Voihan vittu. :D Latasin ton macmaa softan tänään vasta puhelimeen ja huomasin tuon uutisen niin ei tullu mieleenkään, että se olisi aprillia. No kuitenkin täältä saa silti ostaa ton iluurin pois kun uusi tulee.
Oli muuten hyvä aprilliapila. :lol2:

vaikka ois miten hyvät ominaisuudet applesta pidättäydytään ihan periaatteen vuoksi. on aika kusimainen yhtiö ja tuotteeki vaikka on on monipuolisia niin hajoaa helposti. Suosittelen samsungia jolla on yleisesti ottaen parhaat kosketusnäytöt, itsellä tosin nokia c7 johon olen oikein tyytyväinen

Mee pois, tää on omenamiesten ketju. Mua ei kiinnosta vaikka ne siellä kiinassa räpeltää niitä 24/7, silti paras puhelin mitä oon koskaan käyttäny. On kokeiltu samsungia, nokiaa, htc.. kaikki paskoja verrattuna appleen.

Kärkeen kysymys että miten käyn 3GS jos päivittää 5.1?

Tässä pääsiäisavautuminen perkele.
Ostin muutama kk sitten SGS2 ja on sitten niin paska luuri ettei mitään rajaa, ei kannata verrata edes vanhaan iphoneen. 2kk ja heti huollossa, puhelut pätkii ym sontaa, ihan susi lelu. Näyttö on hyvä mutta sen tuntuma huonompi kun iphone. Kokemukset 3G, 3GS ja 4. Sitten toistin virheen ja ostin Xcoverin, käytin sitä 2 viikkoa ja annoin muksuille leluksi, voi vittu sentään mitä kuraa ne valmistaa. Nyt käytössä puilla lämmitettävä 3GS ja kyllä on nannaa kun luuri toimii vaikka on jo "vuosia" vanha. Ollut duunissa metalliverstaassa 2-3 vuotta ja ikinä ei ole käynyt huollossa ja aina toimii vaan. Aina kun erehtyy noihin vinosilmien leluihin niin joutuu kaivamaan vanhan kunnon puhelimen esiin, että voi edes puhua puhelimella saati muuta. Ennemmin syön kottikärryllisen kissanpaskaa kun ostan mitään muuta, ottakaa läskipääkakarat neuvosta vaari!

Edit. Helpotti

55DSL: Samaa mieltä kanssasi! Vitun köyhät ja kateelliset pellet. Laatu maksaa. Ja ei, en ole mikään fanipoika, vaan yksinkertaisesti parempaa ja toimivampaa luuria en ole ikinä käyttänyt. Tykkäsin jo kovasti 3G:stä.

Joko tullut unlocki 4S:ään? Kellään tietoa. JB kyllä laitettu jo ja iOS 5.0.1 taitaapi tässä nyt olla.

Oli pakko ottaa 4S kun niin järjettömän tarjouksen heittivät Soneralta. Hinta tippui melkein puoleen paketissa ja tuli 2100 minuuttia lisää ja 27 gigaa lisää liikennettä. Mutta sain paskan iPhonen, jossa on joku todella omituinen paneelivika, viiva menee poikki ruudun, ei ole lasissa, vaan varmaan itse paneelissa. Mitenkäs tuon sais helpoiten hoideltua takuun osalta, ei nappaa ostaa puhelinta, joka on jo avattu, vaan pitäis saada suoraan uusi puhelin tilalle.

Resetit annettu luurille, vika oli jo paketista otettaessa.

Sonera liikkeessä varmaan vaihtavat siltä istumalta.

On muuten paneelivikaa liikenteessä kun nettiä lukee, siis merkistä riippumatta. HTC One X:ssä myös kuolleita pikseleitä, viivoja, yms., onneksi oma on valioyksilö.

htc-one-x-press.webp

Mmmm... on tää vaan kova.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom