Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kai sentään? Kyllä napit pitäisi olla ylävasemmalla jos pystyä kuvaa, yläoikea jos vaakaa ^_^ välillä toki kamera sekoilee ja näyttää kuvaushetkellä maailman kumossa. Ainakin vielä 5.x.xllä.

Edit: vai onko sillä väliä ollenkaan, aina on olleet kuvat muistaakseni oikeinpäin.

Tua on vielä hassua , kun ottaa kuvan ja laittaa vaikka sähköpostiin niin se tulee väärinpäin..eli ilmeisesti kuva pitää ottaa noi volume napit alaspäin

se on juu kumma että kun ottaa kuvan, on puhelin mitenpäin tahansa, se kuva on aina oikein päin niitä kuvia selatessa mutta meneppä siirtämään koneelle ni wtf :rolleyes:
itelläkin aina volumenapit alaspäin. Jotenkin tuntuu luontevammalta kääntää sitä puhelinta just niin päin. Niin epäluontevalta kun se kuulostaakin

Onko porukka jailbreakannu iphoneja? Tekisi mieli itse jailbreakata niin saisi pokemonit ladattua :D Mita kaikkea hyotya siita on ja mita haittaa?

Ite jailbreakkasin vanhan aifounin , saat ohjelmat ilmaseks,pystyt muokkaamaan laitteen valikkonäkymää lähes miten haluut ja kaikkee muuta kivaa...
En silti suosittele , koska itellä iphouni hidastu huomattavasti ja sit et pysty päivittää käyttöjärjestelmää uudemmaks , jos on jailbreaked(tai jos päivität ni jailbreakit katoo).
Eli siis , älä jailbreikkaa.:)

Sen voi tietääkseni leikata itse. Ei sillä että tuo helppoa olisi, ja taitavat jopa muotteja myydä leikkaukseen joka on sitten yhtä vaivalloista kuin tilata micro-sim operaattorilta.

Kohta on sitten jo nano-sim. Kunhan ensin Nokia ja Apple puljaa kumman on parempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^^ juu mutta ihan yleisesti taitaa olla jo joitakin vuosia vanhaa "tekniikkaa". Eihän siinä muuta eroa oo perinteisee joo kun ylimääräset reunamuovit pois, mulla OmenaGroupin liikkeessä koneella pätkäsivät vanhan simin ni sain sillon ostaessa heti käyttöö.. luulis että onnistuu muuallakin jos käy kysymässä. Ja ohjeita löytyy youtubesta paljon kuinka leikata ihan itte. Tai sitten vaan operaattorin myymälästä käy kysymässä, voi olla että saa uuden simin mukaan heti mut vanhalle tallennettujen numeroiden kans rupeet sit kikkailemaa... :/

vaikka kympin maksaakin vaan mut aika kova hinta mun mielestä yhestä vitun napsauttamisesta kun voi saada ilmasikskin :D Vai onks jollain ollu paljonkin käyttöä omalle sim-kortti leikkurille?

vaikka kympin maksaakin vaan mut aika kova hinta mun mielestä yhestä vitun napsauttamisesta kun voi saada ilmasikskin :D Vai onks jollain ollu paljonkin käyttöä omalle sim-kortti leikkurille?

Ite tilasin kiinasta halvemmalla. Ihan kätevät ulkomaan matkoilla, jos tarvii esim paikallista prepaid korttia käyttää puhelimessa. Ja mukana tuli myös 2x "adapteria" micro simistä normi simiksi, joka on ihan käteviä olla olemassa.

Ei ole kokemusta juuri tuosta kyseisestä lähettimestä, mutta olen jo pitkään vastaavaa autossa käyttänyt. Ihan pätevä vehje, vaikka eihän se mitään maailman puhtainta saundia ole. Autossa varsinkin huono kun taajuudet vaihtelee, mutta paikallaan toimii erinomaisesti.

Mul on co:lta hommattu fm-lähetin iphonen perässä autolla ajaessa, toimii hyvin niin kauan kun löydät tyhjän "aseman". Jos alkaa olla taajuus liian lähellä radiolähetystä, ottaa häiriötä.

Onko kellään kokemusta Fm-lähettimen käytöstä iPhonessa autolla ajellessa? http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=168866025 Eli tällaisesta. Meneekö tossa äänenlaatu ihan vituilleen?

Jos löytyy kasettipesää auton mankasta ni kasettiadapteri on aikalailla häiriötön verrattuna noihin FM-lähettimiin, eikä tartte säätää. Molemmista kun on kokemuksia... Vaikka onhan se vähän hooceeta sekottaa iPhone ja kasettisoitin samaan käyttöö mutta toimii :D

Mistä sitten lie saa noita kasettiadaptereita tänä päivänä? :rolleyes:

Back
Ylös Bottom