Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko porukka jailbreakannu iphoneja? Tekisi mieli itse jailbreakata niin saisi pokemonit ladattua :D Mita kaikkea hyotya siita on ja mita haittaa?

Kaveri jeilbreikkas parisen viikkoa sitten. Sovellukset sun muut saat ilmasiks, voit muuttaa näyttöjen "rullausta" yms.

Hmm osaiskohan joku auttaa seuraavanlaisen ongelman kanssa:

Eli siirtäessäni kuvat iPhonesta tietokoneelle(windows liven kuvavalikoima), niin tää laittaa kaikki kuvat sivuttain ja en pysty kääntämään niitä pystyasentoon, koska "tiedostossa on virhe"? Ja näin ollen en saa kuvia mihinkään, koska kuka tahtoo katsella kuvia pää kallellaan.

Mulla taas parani jonkun verran, on se kumma.
Joo, ei tuo päivitys jokaista luuria tuhoakaan... töissä löytyi vain yksi kohtalotoveri ja vastaavasti useammalla toimi normaalisti. Käyn tosin muutenkin nappaamassa alkuviikosta Lumian käyttöön duunista joten ei nyt sikäli niin haittaa.

Niin tietäiskö joku vastausta ylempänä olevaan kysymykseeni?

Asensin iOS 5.1:n ja nyt akku menee tyhjäksi jo muutamassa tunnissa... On se nyt vittu.
Mullakin joskus jonkin softapäivityksen yhteydessä alkoi kulumaan akku huomattavasti hanakammin. Silloin ainakin helpotti seuraava toimenpide:

1. Backup koneelle
2. Luurille täys nollaus
3. Backupista tavarat takaisin sisään.

Tämän kyseisen päivityksen yhteydessä en ole huomannut mitään erikoista.

Eli siirtäessäni kuvat iPhonesta tietokoneelle(windows liven kuvavalikoima), niin tää laittaa kaikki kuvat sivuttain ja en pysty kääntämään niitä pystyasentoon, koska "tiedostossa on virhe"? Ja näin ollen en saa kuvia mihinkään, koska kuka tahtoo katsella kuvia pää kallellaan.
Kokeilin tuota itsekin, ja tuo Windowsin kuvaselainhässäkkä näyttäisi tosiaan herjaavan tuollaista. Miksi se tekee niin, ei hajuakaan. Kuvien kääntäminen tosin onnistui normaalisti, kun avasin kuvat jollakin muulla katseluohjelmalla ja käänsin ne.

Ite en oo tällä tietokoneella muita ohjelmia kokeillukaa ku sitä tavan windows liven kuvavalikoimahommaa mut puhelimes on monia muokkausohjelmia joilla oon kääntäny niitä kuvia ja sitten ne ollu sellasena kun haluaa koneellekin siirtäessä.

Kokeilin tuota itsekin, ja tuo Windowsin kuvaselainhässäkkä näyttäisi tosiaan herjaavan tuollaista. Miksi se tekee niin, ei hajuakaan. Kuvien kääntäminen tosin onnistui normaalisti, kun avasin kuvat jollakin muulla katseluohjelmalla ja käänsin ne.

Nyt toimii, mutta mitä kuvien katseluohjelmaa käytät? Mulla ei ole ton lisäksi kuin jotain paint tms. ohjelmia.

^Voiskin kokeilla tota, että muokkais noita kuvia jo etukäteen puhelimessa, mutta otan todella paljon kuvia tällä hetkellä, niin kärsivällisyys ei kyllä riitä jokaisen kuvan kääntämiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo oisin saanu odottaa sitä vahvistusviestiä loppuvuoden :D. Oli s-posti osoitteessa ajateltu taas kauppalistaa. tätä se dieetti teettää. No nyt on osoite korjattu ja homma toimii. Vielä oon tyytyväinen tohon vaihtoon. On toi tyylikkään näköinen kapistus. mut on käännytetty omppu mieheksi.

Mulle annettiin alunperin ilmainen iPhone - sain jopa toimimaan, mutta viestit/puhelut eivät toimineet, niin kiikutin takaisin kauppaan ja hups sieltä huomattiin, että mitään sopimusta ei ole edes olemassa ja käytännössä antoivat puhelimen minulle täysin ilmaiseksi(heidän systeemit oli tuona päivänä romahtaneet). Olisin voinut hankkia erillisen prepaid-liittymän ja omistaisin nyt ilmaisen iPhonen, mutta tajusin liian myöhään:

Oma puhelin parikin kertaa jo synkronoitu eikä osa musiikista vieläkään näy iphonen musiikkikirjastossa mutta lähtee soimaa Sirin avulla. eiks kellää muulla oo vastaavaa ongelmaa?

mites täällä on toimiko ihmisillä noi push ilmoitukset. Oon katsonu et kaikki asetukset on ok. Vähän asiaa googletinkin aika monella vissiin on ongelmaa noiden kanssa. Ainakin kun tossa on ios 5.1. Sähköpostit ei tuu ennen kun avaa ohjelman sama fb, messenger. Onkos tohon olemassa jotain fixiä. Vai pitääkö vain elää tämän asian kanssa. Muuten on kyllä kivan tuntuinen luuri.

Oothan laittanu asetukset--) mail, yht.tiedot,kalenterit--)hae uudet tiedot--) push päälle? Mulla ainakin pukkaa läpi noi, fb:sta en tiedä, mut google+ tulee ainaski.

Tua on vielä hassua , kun ottaa kuvan ja laittaa vaikka sähköpostiin niin se tulee väärinpäin..eli ilmeisesti kuva pitää ottaa noi volume napit alaspäin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom