Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pöytälaatikossa on juu, tia tarkemmin kukkarossa. Pitääkö sitä lukituksen poistamista hakea erikseen vai tekeekö Sonera sen automaattisesti?

Pitää soittaa aspaan ku soppari loppuu ja pyytää lukituksen poistoa. Etkä sitten usko jos ne sanoo että oma-sonera sivuille tulee jokin koodi millä sen saa purettua, se ei toimi iPhonen kanssa vaan se pitää poistaa sieltä aspan päästä. Sit kun ne on poistanut sen lukituksen, laitat vaikka sen elisan kortin sisään ja isket luurin koneeseen, ja iTunes ilmoittaa että lukitus on poistettu. Sit vaan luuri tyhjäksi ja kiertoon. Otat backupin ennen tyhjäystä niin saat kaikki vanhat romut palautettua sit neloseen.

Tänään saapui se toinen iPhone4 sen edellisen nauravan nakin tilalle ja tää nauraa mulle vielä enempi. Etu- ja takalasit irvistelee lähes joka kulmasta alhaalta ja ylhäältä. Taidan palauttaa tän myöskin takaisin Soneralle ja samalla perun koko kaupan kun uusi tilaus oli kuitenkin kyseessä. Eli Soneran liittymää en ole enää ottamassa niiden "asiakaspalvelun" takia, kiitos siitä. Myöskään iPhone4:ää en enää osta vaan jään suosiolla odottelemaan seuraavaa tuotosta ja ostan sen varmaankin Elisalta kytkyttömänä riippuen tietty taas siitä kuinka paljon siinä on näitä ärsyttäviä vikoja.

Mun iphone näyttäisi olevan ehjä versio. Olisiko noi 32 gigaset paremmalta linjalta. Paitti että tunnun olevan aika usein 3G katveessa, vaikka liikun tampereen keskustan alueella (ja vältä death grippiä).

Kysymys: Ostin navigonin navigaatiosoftan istoresta ja laitoin latautumaan luuriin. Lähdin kuitenkin wlanin alueelta kesken latauksen ja lataus meni jotenkin vituiksi. Nyt puhelimessa ei ole minkäänlaista ikonia softasta, mutta kuitti tuli jo sähköpostilla, että rahaton otettu. Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia? Onko joku perusprosessi vai lähdenkö soittelemaan navigonille?

Kysymys: Ostin navigonin navigaatiosoftan istoresta ja laitoin latautumaan luuriin. Lähdin kuitenkin wlanin alueelta kesken latauksen ja lataus meni jotenkin vituiksi. Nyt puhelimessa ei ole minkäänlaista ikonia softasta, mutta kuitti tuli jo sähköpostilla, että rahaton otettu. Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia? Onko joku perusprosessi vai lähdenkö soittelemaan navigonille?

Käy vaan lataamassa uudestaan kyseinen applicationi, ei sitä tarvitse onneksi kuin kerran maksaa :)

Mun iphone näyttäisi olevan ehjä versio. Olisiko noi 32 gigaset paremmalta linjalta. Paitti että tunnun olevan aika usein 3G katveessa, vaikka liikun tampereen keskustan alueella (ja vältä death grippiä).

Joo sainkin sen jo latautumaan itunesilla. Ei vaan uskaltanut painaa uudestaan "osta" -nappia 90 euron tuotteelle, kun storen käyttöliittymä puhelimessa ei osannut ymmärtää, että softa on jo ostettu.

Eikös tuossa nelosessa ole sms mahdollisuutta, ainakin 3gs:ssä oli mahdollisuus. Kopioin vanhasta n95:sta puhelinnumerot pc suitella koneelle. Miten saan siirrettyä ne tähän neloseen, en tosiaan löydä itunesista tuota mahdollisuutta.

Täytyy kyllä sanoa, että viikon nelosen käyttämisen jälkeen, en ymmärrä mitä niin ihmeellisen hienoa tossa puhelimessa on..Turhaan hehkutatte tota luuria, ei todellakaan ole sen arvoinen.

Täytyy kyllä sanoa, että viikon nelosen käyttämisen jälkeen, en ymmärrä mitä niin ihmeellisen hienoa tossa puhelimessa on..Turhaan hehkutatte tota luuria, ei todellakaan ole sen arvoinen.

Tää kuuluis ehkä tappeluthreadiin, mutta samoilla linjoilla olen. Eilen pääsin testaamaan i4:sta, eikä kyllä tullut minkäänlaista wow-elämystä edes näytön suhteen (itsellä desire). Design on suht siisti, mutta muuten "sama" luuri kuin ensimmäinen 4-vuotta sitten julkistettu.

Mulla on ollut 3G, 3GS ja nyt 4:nen. Ero jokaisella luurilla selkeä, varsinkin neloseen siirryttäessä. 3G:ssä ja 3GS:ssä erona oli lähennä nopeus. Joka suhteessa nelonenkaan ei ole paras, jos vertaa johonkin toiseen luuriin, mutta kokonaisuutena selkeästi paras. Tietty riippuu mihin luuria käyttää, varmaan sen mukaan kannattaa ostaa itselle sopivin luuri.

Itse ostanut nelosluurin näistä syistä:

-Ihan normi puhelut ja textit, kuin muissakin luureissa
-Hyvä kamera/videokamera (muillakin merkeillä hyviä, mutta ei suuria eroja)
-iPod (hyvä musiikki soitin, helppo käyttää ym)
-Selain (safari erittäin hyvä, varmaan paras mitä löytyy tellukselta)
-App Store (parempaa ei ole olemassa, paljon hyviä apeja, niin hyötykäyttöön kuin huviin mm. pelejä)
-iTunes (täältä musiikit iPodiin)
-Mail (paras sähköposti ohjelma, mitä itse olen koskaan käyttänyt)

Näistä siis nämä 5 alimmaista, mitä ei kukaan muu pysty paremmaksi laittamaan. Ja kivana lisänä mm. game center ja facetime. Ja desing paras mitä tällä hetkellä löytyy.

Ei tätä nyt sen enempää tarvi hehkuttaa, kuin että paras on!!! (paras ainakin ensi kesään asti... i5 :))

E: ja vielä se hyvä asia löytyy, ettei ole turhaa fyysistä näppäimistöä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totanoin, tuli forkattua kone ja vedettyä kaikki uusiksi ja nyt itunesin asennuksen jälkeen itunes kyllä löytää iphonen ja näyttää sen tiedot, mutta ohjelmat ja musiikit eivät näy? en näe vanhoja soittolistojani että voisin esimerkiksi lisätä musiikkia. Kokeilin tehdä uuden soittolistan mutta ei se anna siihenkään lisätä kappaleita. Oliko tässä joku sellanen että iphone toimii vain yhdellä koneella mille sen ekaa kertaa rekisteröi ja nyt kun forkkasin koneen niin puhelin ei enää tunnista konetta? Kai tälle nyt joku ratkasu on.

Nyt vituttaa taas ihan kohtuullisesti tämä 3GS.
- Boottaa jatkuvasti kesken puhelun 2-6min päästä aloittamisesta.
- Joskus kun yrittää vastata niin slider liikkuu mutta ei vastaa vaan ponnahtaa alkuun. Kun laittaa volumesta alas, eli mute ja sitten yrittää niin luuri vastaa (jos olet ehtinyt).
- Saati että vieläkin iphonen 3G kuuluvuus on heikko verrattuna SE tai jopa muuten paskaan Nokiaan samalla liittymällä samassa pisteessä tai liikkeessä. Todettu tässä vuosien mittaan liikkuessa mitä ollut vanhat 3G x2 ja tämä 3GS.
- Akku kestää heikosti mutta onneksi on dockissa himassa. Kaikki ylimääräiset pushit jne. on pois päältä.
- Aina kun laitat dockkiin niin herjaa että ei ole iphonelle tehty lisälaite jne.

Joo, vie huoltoon. Niin vienkin mutta SCF on ruuhkautunut kuulemma kaikista iphone 4 nauravista nakeista ja muista joten pitäisi jonottaa kohtuu pitkään että saa takaisin.

VAikuttaako noihin nykyisiin akkuihin vielä toi jos on kotona aina latauksessa, niin se akku "oppii" pienemmälle määrälle eikä toimi enää niinkuin pitää? Mä käytän aina tyhjäksi silläkin uhalla että oon hetken sitten ilman puhelinta ennen kuin saan lataukseen ja mulla kestää 3gssässä 3-4 päivää akku, kuitenkin joka päivä se on mukana lenkillä musat päällä ja töissä selaan nettiä sillä kun on aikaa..

Voisiko tehdä jonkun gallupin, monellako pakkislaisella on iPhone (3G, 3GS tai 4)? Tietäisi vähän suhdetta näihin vikaviesteihin.

Itseä ihmetyttää nämä ongelmat iPhonejen kanssa, koska itse käytän luuria (nelonen) kattavasti useita tunteja päivässä ja ongelmia ei ole. Ja kun laitatte näistä ongelmista raporttia tänne, niin voisitteko mainita, onko jailbreikattu vai ihan normi.

VAikuttaako noihin nykyisiin akkuihin vielä toi jos on kotona aina latauksessa, niin se akku "oppii" pienemmälle määrälle eikä toimi enää niinkuin pitää?

Nikkeliakun ominaisuus on tuo "oppiminen". Eli litiumioniakkuja se ei koske.

Siksi kysyin kun en tiennyt, mulla on varmaan vaan sit hyvä mäihä ton akun kanssa, mutta taikauskoisena jatkan vanhalla tyylillä että kulutan loppuun :D

Nyt vituttaa taas ihan kohtuullisesti tämä 3GS.
- Boottaa jatkuvasti kesken puhelun 2-6min päästä aloittamisesta.
- Joskus kun yrittää vastata niin slider liikkuu mutta ei vastaa vaan ponnahtaa alkuun. Kun laittaa volumesta alas, eli mute ja sitten yrittää niin luuri vastaa (jos olet ehtinyt).
- Saati että vieläkin iphonen 3G kuuluvuus on heikko verrattuna SE tai jopa muuten paskaan Nokiaan samalla liittymällä samassa pisteessä tai liikkeessä. Todettu tässä vuosien mittaan liikkuessa mitä ollut vanhat 3G x2 ja tämä 3GS.
- Akku kestää heikosti mutta onneksi on dockissa himassa. Kaikki ylimääräiset pushit jne. on pois päältä.
- Aina kun laitat dockkiin niin herjaa että ei ole iphonelle tehty lisälaite jne.

Joo, vie huoltoon. Niin vienkin mutta SCF on ruuhkautunut kuulemma kaikista iphone 4 nauravista nakeista ja muista joten pitäisi jonottaa kohtuu pitkään että saa takaisin.

Oletko asentanut uusimman 4.1 päivityksen? minulla buuttaili 3GS jatkuvasti 4.0 alkuisilla päivityksillä, mutta loppui tuolla uusimmalla päivityksellä.

Se on hassu juttu miksi näin väitetään. Silloin joskus aikoinaan kun tuli "hienot" litiumakut, tätä ominaisuutta mainostettiin paljon. Ihan omasta kokemuksesta voin kuitenkin sanoa, että se on paskapuhetta. Voi olla, että litiumakku kestää paremmin kuin nikkeliakku, mutta paskaksi senkin saa väärällä käytöllä, se on ihan varma, ja ihan omakohtaisesti todettu muutaman luurin kanssa. Oikealla käytöllä taas kestää oikein mukavasti. Voin antaa vaikka pari esimerkkiä:

Joskus aikoinaan oli joku Nokian luuri jota latailin suunnilleen kai joka yö, että varmaan on aina latingissa. Ei siinä akku sitten kauaa kestänyt ja jouduin hankkimaan uuden. Samanlaiseksi sekin meni puolessa vuodessa ja otin huvikseni laatikon pohjalta vanhan alkuperäisen akun testiin. Se oli siellä rauhassa lepäillyt ja syväpurkautunut ja toimi taas kuin uusi. Ja oli litiumakku.

Toinen esimerkki on, kun hankittiin eukon kanssa ihan samanlaiset luurit. Se latasi puhelintaan jatkuvasti, mutta minä päästin aina tyhjäksi. Arvatkaa kaksi kertaa kumman akku oli paremmassa kunnossa puolen vuoden päästä? Ja kyllä, akku oli litiumioniakku tässäkin.

E: Olen myös kuullut ihan muutamaan otteeseen väitteitä, että kannettavan akku pysyy parempana, jos se ei ole ihan jatkuvasti piuhan päässä. Ja valituksia siitä, kun akku ei nykyään kestä mitään, vaikka uutena oli niin hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom