Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saako noita screenshotteja miten otettua 3GS:llä?
Kyllähän tää ihan iPhone 4 on kohtuu rälee vehje. Muuhun Applepaskaan en varmasti tule sortumaan, en ainakaan tunnusta!
Tänään lähti mun toka iPhone4 liikenteeseen Soneralta. Saa nähä onko taas samaa paskaa. Tosi hyvä juttu muuten toi, että Elisa alkaa myymään myös iPhoneja ja vielä kytkyttä! Harmi vaan, että ehdin jo lyödä käteni paskaan. Varmaan tullut Applelle tarpeeksi valitusta Soneran "asiakaspalvelusta", niin lähti monopoliasema helvettiin. Tosin mun puolesta Soneran voisi bannata ikuisesti kaikkien Applen laitteiden myynnistä.
meinaakko että elisalla on parempia applen luureja ku soneralla?
En. Missä kohtaa olen noin väittänyt? Meinaan, että niillä voisi olla parempi asiakaspalvelu. Eli jos toimitetaan viallinen puhelin, niin se vaihdettaisiin uuteen, eikä tehdä kuten Soneralla. Siellä mua ensin kusetettiin palauttamaan puhelin siinä toivossa, että uusi lähtee samantien, vaikka todellisuudessa jouduinkin uuteen jonoon odottelemaan yli kuukaudeksi puhelinta jne jne. En jaksa edes luetella kaikkea paskaa mitä Sonera on kämmäillyt mun iPhonen kanssa. Lue tästä ketjusta jos kiinnostaa. Oon avautunut asiasta aikasemmin.
Ootko sä töissä Soneralla vai etkö osaa vaan lukea?
Ajattelin kanssa päivittää tuohon neloseen nyt kun sen saa operaattorivapaana. Nyt käytössä ollut JB+unlock Soneran kytky 3Gs, kun työliittymänä on Elisa. Kun mulla on kytkyä vielä pari kuukautta jäljellä, niin miten tuon pätkän kanssa kannattaisi toimia? Veljelle meinasin tuon vanhan luurin antaa ja sillä on Soneran liittymä...
Tänään lähti mun toka iPhone4 liikenteeseen Soneralta. Saa nähä onko taas samaa paskaa. Tosi hyvä juttu muuten toi, että Elisa alkaa myymään myös iPhoneja ja vielä kytkyttä! Harmi vaan, että ehdin jo lyödä käteni paskaan. Varmaan tullut Applelle tarpeeksi valitusta Soneran "asiakaspalvelusta", niin lähti monopoliasema helvettiin. Tosin mun puolesta Soneran voisi bannata ikuisesti kaikkien Applen laitteiden myynnistä.
Ostat sen uuden luurin ja käytät työliittymääs siinä, annat vanhan veljelles ja maksat sen pari kk vielä sitä vaikka se luuri ei sulla enää olekaan. Sen jälkeen saat siitä virallisesti lukon pois ja voit heivata sen vanhan soneraliittymän veke. (oletan että sulla on siis vain pöytälaatikkoliittymänä se sonera)
Näin luin myös.Käsittääkseni soneralla ei ikinä ole ollut "monopoliasemaa" iPhoneihin, muut operaattorit/liikkeet eivät vaan ole halunneet myydä niitä, koska applen kanssa saa vain paskoja sopimuksia. (ei varmaa tietoa, näin sanoi Soneran viestintäjohtaja)
Näin luin myös.
Ei ole vain muut operaattorit halunnut lähteä mukaan, ja juurikin Applen ehtojen takia. Tuo on (oli) tietenkin Soneralle vain plussaa.