Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Omien kokemusten mukaan nykyään akuissa on aika paljon laadullista heittoa riippumatta minkä tyyppisistä akuista tai mistä merkistä on kyse. Kaverilla ja minulla on täsmälleen samanleiset puhelimet, suunnilleen samanlainen käyttö ja samat lataustavat, ja siitä huolimatta alle puolen vuoden minun akkuni kestää vaikka kuinka kauan kun taas kaverilla on akku tyhjä melkein päivässä...

Jokos olette päässeet nauttimaan tästä ominaisuudesta?

Eli luuri jäätyy täysin, ei reagoi mihinkään.

Kyllä. Tosin ei tärissy. Puhelimeen pystyi soittamaan muttei se soinut eikä pystynyt vastaamaan. Näyttö mustana eikä reagoinut mihinkään, ei edes lataamiseen. Otin SIMmin irti niin sen jälkeen ei puhelimeen (tietenkään) enää pystynyt soittamaankaan. Raivokkaan nappien rämpyttämisen jälkeen se ykskaks heräsi. Eli ilmeisesti olin saanut sen sitten lopulta jotenkin "pois päältä" ja lähti power off -tilasta takaisin päälle kun latasi iOS:än alusta.

Mulla oli kerran Nokian puhelin, joka ei edes tärissyt, se vain oli mykkänä. Olen siis päässyt nauttimaan. Sit kerran mun Motorolasta hajos kaiutin. Olen niinQ tosi kokenut.

Niinpä, ei Nokiakaan täydellinen ole.

Niinpä, ei Nokiakaan täydellinen ole.
Ei ole, mut Applen näköjään oletetaan olevan. Joku oikeasti jaksaa vielä videoida kun oma puhelin flippaa. Mahtaisi olla you tube turvoksissa jos kaikkien merkkien omistajat tekisivät aina videon kun puhelin halluilee.

Siksi kysyin kun en tiennyt, mulla on varmaan vaan sit hyvä mäihä ton akun kanssa, mutta taikauskoisena jatkan vanhalla tyylillä että kulutan loppuun :D

Li-ion akkua ei saisi käyttää ihan tyhjäksi asti, mutta muuten siinä ei ole samanlaista oppimisilmiötä kuin vanhoissa NiCd-akuissa. Sen sijaan Li-ion pitäisi aina ladata täyteen asti. kesken jääneistä latauksista se ei yhtään tykkää (kapasiteetti romahtaa noin vuodessa).

Luonnollisestikin kun akku kestää rajallisen määrän lataussyklejä, siitä saa kaiken kaikkiaan eniten irti kun lataa täyteen ja käyttää tyhjäksi ennen uutta latausta. Joten jatka ihmeessä samalla linjalla, muista vaan ladata kokonaan.

Ei ole, mut Applen näköjään oletetaan olevan. Joku oikeasti jaksaa vielä videoida kun oma puhelin flippaa. Mahtaisi olla you tube turvoksissa jos kaikkien merkkien omistajat tekisivät aina videon kun puhelin halluilee.

Totta, minä etunenässä oletin iPhonen olevan "täydellinen", kun kerta aiemmatkin ompputuotteet on olleet. Softan ja nopeuden puolesta pääseekin lähelle, mutta muuten ei oikein vakuuta..

Totta, minä etunenässä oletin iPhonen olevan "täydellinen", kun kerta aiemmatkin ompputuotteet on olleet. Softan ja nopeuden puolesta pääseekin lähelle, mutta muuten ei oikein vakuuta..
Ohan niillä jo Apple tv. Ja uusi Ping softana, täysin paska ja hyödytön mukamas networking my ass.

Mulla on nyt puhelin alkanut katkomaan osaa puheluita omituisesti, en tiedä vielä johtuuko puhelimesta vai liittymästä, mutta vittumainen vika silti. Vaihdettu jo uusi Sim-kortti ja boottailtu puhelinta jne.., mutta sama jatkuu. Kenttiä näyttisi olevan jatkuvasti, mutta puhelut vain katkeaa tämän tästä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on nyt puhelin alkanut katkomaan osaa puheluita omituisesti, en tiedä vielä johtuuko puhelimesta vai liittymästä, mutta vittumainen vika silti. Vaihdettu jo uusi Sim-kortti ja boottailtu puhelinta jne.., mutta sama jatkuu. Kenttiä näyttisi olevan jatkuvasti, mutta puhelut vain katkeaa tämän tästä?

Tarkista ote.. ;-)

Oletko asentanut uusimman 4.1 päivityksen? minulla buuttaili 3GS jatkuvasti 4.0 alkuisilla päivityksillä, mutta loppui tuolla uusimmalla päivityksellä.

On tottakai, asennettu heti kun oli tullut.

Nelonen laitettu tilaukseen, vaikka pitkään mietitytti ja mietityttää edelleen, että onko mitään järkeä lyödä puhelimeen noin älytöntä summaa rahaa. Tällä hetkellä luurina nokialainen vuodelta nakki eikä edes kameraa ole tässä, joten loikka taitaa olla melkoinen. Toivottavasti nyt on sitten hehkutuksen arvoinen. :) niin ja sais postiin jo tulla

Jep, eilen tuli eilen oma Iphone 4 haettua.
Rakoja ei löydy taka- tai mistään muustakaan kuoresta. Jos ottaa apinaotteen, niin 3g putoaa palkin tai pari. Hyvässä kentässä ei mitään vaikutusta nopeuteen. Latausnopeudet oli 2030,1895, 3668 ja 3019 kbit/s, joista ensimmäinen ja viimeinen oli mitattu puhelimen ollessa pöydälllä ja kaksi keskimmäistä on mitattu apinaotteella siten, että palkit pudonnu kahdella. Tosin, se pitää todeta että jos 3g(mitattu siis nimenomaan 3g nopeus) on heikko, niin voi varmasti tippua edgeen. Edgessäkään en saanut apinaote vs pöydällä nopeuteen eroa.
Eli summa summarum. Ongelmaa antennissa on, mutta kuinka merkittävästi se vaikuttaa minun elämään, ei toistaiseksi mitenkään. Lisäksi hopeisessa omenassa olleen laatukyselyn mukaan (yli sata vastausta) noin 7% on ollu takuuhuollossa, joka on aika linjassa sen 6% kanssa mitä oli 3gs:n kohdalla mikroPS:n laatuvertailussa. Toki tuohon vaikuttaa se, että 3gs:t oli varmasti vanhempia vehkeitä, mutta suurin osa takuuongelmista luulisin ilmaantuu aika alkuvaiheessa. Rakoa takakuoressa on ollut enemmän, mutta siihen ei kaikki ole jaksaneet/viittineet puuttua takuun piirissä.

Siksi kysyin kun en tiennyt, mulla on varmaan vaan sit hyvä mäihä ton akun kanssa, mutta taikauskoisena jatkan vanhalla tyylillä että kulutan loppuun :D

Akku pitäisi ainakin kerran kuukaudessa päästää alle 20% ja ladata siitä täyteen jotta kaikki elektrodit pysyy skarppina, app storesta ohjelma battery doctor hintaan 79c, suosittelen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom