Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis ei helv...Jotenkin uskomatonta miten joillekin voi tulla kaikki viat. Voi jo miettiä onko ongelma oikeasti enää puhelimessa.

No, mihin tulokseen olet mietiskelyssä päässyt?

Onko iMoviessa vain nuo 5 teemaa, vai saako niitä jostakin lisää? Ostin tuon ja tuossa ei ole muita kuin nuo 5, mutta esim. Miken videolla muistaakseni oli sellanen "vanhanaikanen" se teema.

Entäs Hipstamatik. Ostin sen ja siinä on vain pari linssiä mitä voi käyttää ja sitten loput on "buy hipstapak", jota en edes löydä iTunesista?

Muuten ihan kiva tää nelonen, mutta puhelut ei meinaa mennä perille, katkeilee ja jumittaa siihen soittokohtaan. 2G toimi tässä asiassa paremmin, muuten kyllä kiva lelu.

Reissuun lähdössä ulkomaille...mistä lisää virtaa??? Tai töpselistähän sitä mutta tulee tuota lentokoneessa istumissa, bussissa istumista niin jostain voisi tarvita täydennystä. Yksi ajatus on kytkeä tarvittaessa luuri läppäriin ja laitailla siitä hetken helpotusta. Muita ideoita???

Reissuun lähdössä ulkomaille...mistä lisää virtaa??? Tai töpselistähän sitä mutta tulee tuota lentokoneessa istumissa, bussissa istumista niin jostain voisi tarvita täydennystä. Yksi ajatus on kytkeä tarvittaessa luuri läppäriin ja laitailla siitä hetken helpotusta. Muita ideoita???
Täältä löytyy kaikkea kivaa, mm. ulkoisia pattereita.

Kävin sitten hakemassa Apple-perheen jatkoksi iPhonen ja nyt tuntuu, että paskempaa laitetta ei ole vielä keksitty. Olen lukenut joku 100 000 ketjua läpi, mutta en ole onnistunut (esimerkiksi) saamaan soittoääniä puhelimeen haluamallani tavalla.
Olen siis tehnyt iTunesista soittoääniä. Puhelimen soittoäänikansiossa näkyy 5 soittoääntä. Menen muokkaamaan puhelimessa osoitetietoja. En saa laitettua henkilökohtaisia soittoääniä eri ihmisille. Valittavissa ei siis ilmeisesti ole kuin yksi muokattu soittoääni? Voiko tämä olla mahdollista? Soittoäänet ovat m4r-muodossa ja maks. 30 sekuntia pitkiä. Kysymys kuuluukin kaiken tämän tuskaislun jälkeen, että miten helvetissa tossa puhelimessa käytetään samaan aikaan useampaa kuin yhtä itse muokattua soittoääntä?

Niin, ja joskut ringinä näkyvät soittoäänet pystyy siirtämään iTunesin soittoääni kansioon, mutta joitain ei sitten pysty. Ei mitään logiikkaa. Ja tästä syystä synkronointi on mahdotonta. Samaan aikaan soittoäänet ovat kuitenkin puhelimen kansiossa, mutta niitä ei pysty käyttämään. WTF?

Kävin sitten hakemassa Apple-perheen jatkoksi iPhonen ja nyt tuntuu, että paskempaa laitetta ei ole vielä keksitty. Olen lukenut joku 100 000 ketjua läpi, mutta en ole onnistunut (esimerkiksi) saamaan soittoääniä puhelimeen haluamallani tavalla.
Olen siis tehnyt iTunesista soittoääniä. Puhelimen soittoäänikansiossa näkyy 5 soittoääntä. Menen muokkaamaan puhelimessa osoitetietoja. En saa laitettua henkilökohtaisia soittoääniä eri ihmisille. Valittavissa ei siis ilmeisesti ole kuin yksi muokattu soittoääni? Voiko tämä olla mahdollista? Soittoäänet ovat m4r-muodossa ja maks. 30 sekuntia pitkiä. Kysymys kuuluukin kaiken tämän tuskaislun jälkeen, että miten helvetissa tossa puhelimessa käytetään samaan aikaan useampaa kuin yhtä itse muokattua soittoääntä?

Niin, ja joskut ringinä näkyvät soittoäänet pystyy siirtämään iTunesin soittoääni kansioon, mutta joitain ei sitten pysty. Ei mitään logiikkaa. Ja tästä syystä synkronointi on mahdotonta. Samaan aikaan soittoäänet ovat kuitenkin puhelimen kansiossa, mutta niitä ei pysty käyttämään. WTF?

Itse itselleni vastaten. Nyt on muutama soittoääni, mutta mitään logiikkaa en ole vielä tunnistanut.

Onko kellään tietoa koska/mistä saisi valkoisen iPhone nelosen? Joskus kesällä luki, että se tulisi vuoden loppupuolella, mutta kait niitä jollakin täälläkin jo on, kun jollakin kaverilla sellainen oli Ruoholahdessa. Mutta onko mitään virallista tietoa tuosta missään?

Itse itselleni vastaten. Nyt on muutama soittoääni, mutta mitään logiikkaa en ole vielä tunnistanut.
Nyt on valitettavasti kyse vain suuremman luokan kädettömyydestä. Paskahan se on jos et osaa sinne itse tehtyä soittoääntä lisätä... Kyllä, se on kuitenkin mahdollista ja pystyt kyllä asettamaan eri henkilöille eri soittoäänen, myös itse tekemäsi. Vedä siis pari kertaa happea ja yritä rauhassa uudelleen. Se on oikeasti jopa liiankin simppeliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on valitettavasti kyse vain suuremman luokan kädettömyydestä. Paskahan se on jos et osaa sinne itse tehtyä soittoääntä lisätä... Kyllä, se on kuitenkin mahdollista ja pystyt kyllä asettamaan eri henkilöille eri soittoäänen, myös itse tekemäsi. Vedä siis pari kertaa happea ja yritä rauhassa uudelleen. Se on oikeasti jopa liiankin simppeliä.

No kysehän oli suuremman luokan tuskastumisesta kädettömyyteen. Joka meni sitten ohi. Vaikka en vieläkään ole kunnolla tajunnut.

Perskeles kun tuntuu naarmuuntuvan helpolla tämän nelosen lasit vs 2g,3g ja 3gs. Pari kk käyttöö ja jo on tullu muutamia ilkeitä skraduja (ilman tiputtelua).. Kalvojaki oon koittanu,mut ne taas heikentää käytettävyyttä ja kerää törkeesti rasvaa. Onko ne sitte "pehmentäny" tota lasia lisätäkseen iskunkestävyyttä.
Ei siinä auta..kaikki kestää aikansa!

Itse olen huomannu että monet ketkä soittavat minulle päin valittelevat että heidän oma ääni kaikuu. Ajattelin että johtuu siitä että on oma kaiutin niin kovalla että se ääni kiertää takaisin mikrofoniin ja sitä kautta vastapuolen korvaan, mutta tuo häiriö ei poistunu etes handsfreetä käytettäessä.

Selasin vain ripeästi edelliset sivut läpi että pahoittelen jos tämä aihe on jo käsitelty, mutta ratkaisuja ongelmaan? Puhelin huoltoon vai onko joku yleinen bugi taas?

Perskeles kun tuntuu naarmuuntuvan helpolla tämän nelosen lasit vs 2g,3g ja 3gs. Pari kk käyttöö ja jo on tullu muutamia ilkeitä skraduja (ilman tiputtelua).. Kalvojaki oon koittanu,mut ne taas heikentää käytettävyyttä ja kerää törkeesti rasvaa. Onko ne sitte "pehmentäny" tota lasia lisätäkseen iskunkestävyyttä.
Ei siinä auta..kaikki kestää aikansa!

Samaa olen ihmetellyt. Parissa kuukaudessa kerännyt enemmän jälkiä kuin 3Gs vuodessa... Tilasin Applen case programmista jonkun kotelon kun ilmaiseksi sai mutta eihän tuota sellaisen kanssa kehtaa käyttää.

Mun mielestä kaikki kalvot ja kotelot on perseestä koska lähtökohtaisesti puhelin pitäisi olla suunniteltu siten että sitä ei tarvitse heti uutena paketoida että se säilyy kunnossa.

Osaakos porukka suositella jotain kohtuu hintaisia kuulokkeita tämän vempaimen kaveriksi. Jotenkin nuo mukana tulleet ei meikäläisen makuun passaa. Ei haittaa vaikka olisi suljetutkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom