Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siellä exchangen päässä on varmaan määritetty pakolliseksti kaikkiin mobiililaitteisiin tuo koodi. Ja niin järkevässä firmassa toimitaankin, aivan järjetöntä antaa ihmisten pitää lukitsemattomia puhelimia ja jakaa kaikki postit sille kuka mahdollisen kadonneen / varastetun puhelimen löytää.

Juu meitsillä on sen verran meiliä ja kaikenlaista avainta saatavana eri nettipalveluihin, ettei tulisi pieneen mieleenkään olla käyttämättä tuota pääsykoodia.

Toimiiko tv-kaista app kunnolla vai ei? On niin ristiriitaista mielipidettä!! Onko täällä kellään kokemuksia? Ei turhaan viitsi maksaa, jos se on vielä ihan vaiheessa.

54% prossaa akkua jäljellä ja luuri sammui kesken puhelun. Ei herännyt eikä buutannut ilman virtapiuhaa.

54% prossaa akkua jäljellä ja luuri sammui kesken puhelun. Ei herännyt eikä buutannut ilman virtapiuhaa.

Sulle sitten tulee kaikki viat. Ilmeisesti lyöty joku maanantaikappale käteen. Toisaalta vaikutat fanaattiselta Apple-vihaajalta joten ehkä tarkotuksella? :) Suurimmalla osalla toi toimii täysin moitteetta eikä reunat repsota.

Olen kuullut vastaavia viime aikoina lukuisia, myös 3GS:n kanssa jossa viimeisin softa sisällä. Myös sellaisia, että illalla ollut tyyliin 70% akkua ja aamulla ei puhelin enää starttaa.

Mitään korjausta en tiedä, mutta itse lähtisin nollaamaan puhelinta ihan perusteellisesti, jonka jälkeen backupista taas tavarat sisään.

eli kannattaa olla tyytyväinen kun nykyinen käyttis toimii ilman ongelmia. Ei vissiin kannata hirveemmin päivitellä...

nelonen tuli pari päivää sitten (ensimmäinen muu, kuin nokialainen minulla) ja olen ollut tyytyväinen.

Mulla on tv-kaista ip nelosessa ja alustavasti toimii. Olen kyllä vasta pari ohjelmaa katsonut.

Pari kyssäriä:
- Kun käännä iphonen vaakatasoon, niin monessa appsissa (esim selain) fontti kasvaa. Voiko jostain asettaa niin, että fontti pysyisi samana? Pöhloö, kun käännän puhelimen vaakaan nähdäkseni enemmän, niin näänkin vähemmän.
- En saa haettua appstoresta mitään ilmaista, puhelin sanoo, että tarkista sun luottokortti. Eikö ole mahdollista downloadata luottokortitta ilmaisia ohjelmia?
- Onko tomtom hyvä ipphonessa vai mikä navisofta kannattaa ostaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaakatasossa saa tsuumattua tekstiä pienemmäksi sen käännön jälkeen. Navigonin navigointi-softa oli vissiin mikrobitin testivoittaja mitä muistelisin ja ihan hyvältä softalta mielestäni vaikuttaa.

Missähän viipyy iPhonelle Androidin Enidroid sovellutusta vastaava apps?!

Hmph. Nyt näyttäis siltä, että iPhonessa on alkanut lasi irtoamaan liimauksestaan kun näytön alle on ilmestynyt tuollainen "vana" joka jatkaa kasvamistaan. Alkoi ensin n. 1*1mm kohtana, mutta nyt se on noin 10mm pitkä mato.
Kokemuksia tällaisesta? Meneehän takuuseen ja mitähän näissä yleensä vaihtotoimenpiteet kestää? 3GS kyseessä siis.

Sulle sitten tulee kaikki viat. Ilmeisesti lyöty joku maanantaikappale käteen. Toisaalta vaikutat fanaattiselta Apple-vihaajalta joten ehkä tarkotuksella? :) Suurimmalla osalla toi toimii täysin moitteetta eikä reunat repsota.

Vihaan toimimattomia ja rikkinäisiä tuotteita merkistä riippumatta. Tämä on ensimmäinen Apple-tuote vuodesta 1998 alkaen joka on vituttanut.

Hyvä että soneran herruus loppui suomessa.. Tervetuloa vapaat applet.

Hyvä että iPhone "vapautuu" suomessa, vaikka ei mulle merkitystä. Sonera tarjoo mulle varmaa halvimman liittymäpaketin verrattuna muihin. Tai jos ei halvinta, niin ero niin pieni, että ei sen takia viitsis vaihtaakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom