- Ikä
- 47
Onko tullut eteen kenellekkään sellaista, että ei toimi kiihtyvyysanturi vai mikälie valokuvien kohdalla. Albumista kun tsekkaan kuvia niin ei reagoi luuri vaikka mitenkä veivais. Netissä taas toimii ja kamerassa muutenkin jne.
Onkohan toi muuten iPhone 4:sen ominaisuus, että 3G pätkii ihan homona? No tässä nyt naureskelee noi nurkatkin, mutta saa nauraa. En jaksa viedä sen takia huoltoon, nyt vaan vähän vaikuttaa, että TAAS on luurissa vikaa vikaa eikä pelkästään kosmeettista.
Mulla on automaattisesti lukko päällä Soneralta. Olen asiaa kysynytkin ja Soneralta vastattiin, että esto on aina Soneran liittymissä vakiona..
Onkohan toi muuten iPhone 4:sen ominaisuus, että 3G pätkii ihan homona? No tässä nyt naureskelee noi nurkatkin, mutta saa nauraa. En jaksa viedä sen takia huoltoon, nyt vaan vähän vaikuttaa, että TAAS on luurissa vikaa vikaa eikä pelkästään kosmeettista.
Prkl kun ketuttaa kun oli oltua tossa ulkomailla ja en sitten muistanut laittaa sitä data roaming -kytkintä pois. Tässä nyt sitten odotellaan kauhulla millanen lasku sieltä Soneralta ens kerralla tulee.. Jonkun verran kun tuli kuitenkin selattua nettiä ja sähköposteja.
Mulla on automaattisesti lukko päällä Soneralta. Olen asiaa kysynytkin ja Soneralta vastattiin, että esto on aina Soneran liittymissä vakiona..