Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Et voi olla tosissasi? :D

Ne varmaan pystyy kusettamaan sua hirveästi jos vastaat johonkin mielipidekyselyyn. Mieti esimerkiksi että mistä ne ovat saaneet meiliosoitteesi tai että mistä ne tietää että sulla on iPhone jne...

En koskaan klikkaile linkkejä joita oon saanut pyytämättä ja joiden taustoja en ensin selvitä. Sen takia mulla ei ehkä toisaalta oo ollu virusten kanssa ongelmia windowsissakaan, pitäisi varmaan joskus kokeilla. Ja juu tiedän että olen hiukan paranoidi näiden kanssa.

Ja että mistä ne tietäis mun meiliosotteen ja että mulla on iphone? Oikeesti? Varmaan samasta paikasta mistä ne "tietää" mun sähköpostiosoitteen ja että käytän paypalia, ebayta, nordean nettipankkia, ja että mulla on pieni pippeli joka ei seiso ilman oikeita tabuja.

En koskaan klikkaile linkkejä joita oon saanut pyytämättä ja joiden taustoja en ensin selvitä. Sen takia mulla ei ehkä toisaalta oo ollu virusten kanssa ongelmia windowsissakaan, pitäisi varmaan joskus kokeilla. Ja juu tiedän että olen hiukan paranoidi näiden kanssa.

Ja että mistä ne tietäis mun meiliosotteen ja että mulla on iphone? Oikeesti? Varmaan samasta paikasta mistä ne "tietää" mun sähköpostiosoitteen ja että käytän paypalia, ebayta, nordean nettipankkia, ja että mulla on pieni pippeli joka ei seiso ilman oikeita tabuja.

Heh, eipä siinä mitään että niitä ei tuosta vaan klikkaile, ihan hyväkin juttu :) Mutta en tuon firman perusteella nyt älyttömän paranoidi olisi kuitenkaan. Ja hyvä että tulee täsmämarkkinointia erilaisista sinisistä pillereistä, joskus jotkut yritykset ovat vain edellä aikaansa :D

Tänään tuli tollanen kumi ympärille....oikeastaan ihan hyvä lähes huomaamaton!!
Kirjoitetaan nyt omia kokemuksia malli siis iphone 4...
Eli todella tyytyväinen olen ollut ainoa on ollut tuo pari kertaa kadottanut kenttää, mutta ei ole ensimmäinen puhelin :D
todella selkeä käyttää.
laittakaa lisää hyviä sovellus vinkkejä että saa ton akun loppumaan vielä nopeammin.:(

Prkl kun ketuttaa kun oli oltua tossa ulkomailla ja en sitten muistanut laittaa sitä data roaming -kytkintä pois. Tässä nyt sitten odotellaan kauhulla millanen lasku sieltä Soneralta ens kerralla tulee.. Jonkun verran kun tuli kuitenkin selattua nettiä ja sähköposteja.

Miten siirryttään menneisyydestä tulevaisuuteen..

Elikkäs 2G:stä tiedot neloseen. Saako viestit, kuvat, musat ymps. ymps. siirrettyä suoraan tohon neloseen, ja miten? En viittis vielä leikellä sim-korttia pienemmäks tietojen kadotuksen pelossa vaikka nelonen on jo hyppysissä.

Kiitoksia etukäteen vastauksesta.

Miten siirryttään menneisyydestä tulevaisuuteen..

Elikkäs 2G:stä tiedot neloseen. Saako viestit, kuvat, musat ymps. ymps. siirrettyä suoraan tohon neloseen, ja miten? En viittis vielä leikellä sim-korttia pienemmäks tietojen kadotuksen pelossa vaikka nelonen on jo hyppysissä.

Kiitoksia etukäteen vastauksesta.

Jos se vanha luuri on synkattu koneen kanssa, niin sen uuden pitäisi osata palauttaa eräänlainen varmuuskopio vanhasta luurista synkronoimalla se uusi sen saman koneen kanssa.

Eli uus simi vaan sisään sen kummempia tekemättä. Vai pitääkö tuo backuppi tehä erikseen? Tuohan synkronoi ittensä tarvittaessa joka kerta kun sen laittaa tuohon dockiin. 2G malli on siis jailbreikattu ja unlockattu, jos sillä mitään merkitystä on, nelonen taasen englannista ostettu unlock versio.

Ja miten vanhan saa sitten putsattua noista tiedoista? Lähteekö ne itestään, kun se synkronoi vanhasta tiedot uudempaan, vai pitääkö se ite tehä jollakin tavalla. Ei sitten tule ylläreitä seuraavalle omistajalle..

No vituikshan se meni niinku pitiki. Ei lue tuota sim-korttia. Saako telefinlandilta noita mini-simejä, vai saanko mä tuon jotenkin nyt toimimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään soitin Soneralle uudelleen, kun ei luvattua puhelinsoittoa tullut takaisin. Asia luvattiin jälleen selvittää joltain esimieheltä ja hetken kuluttua tulikin puhelu takaisin. Vastauksena: Puhelin vaihdetaan uuteen. Cooooooool! Tänään lähti luuri takaisin Soneralle asiakaspalautuksena ja lähettävät heti uuden, kun vanha on heille saapunut. Jos ei juuri sillä hetkellä ole varastossa, niin seuraavasta erästä mitä Apple lähettää eli ei ainakaan tarvitse taas toista kuukautta odottaa seuraavaa luuria. Eipä tarvinnut sitten tonne huoltoonkaan kiikuttaa uutta puhelinta vaihdettavaksi johonkin käytettyyn takuukorjattuun. Tosin olisi se ehkä sitäkin kautta onnistuttu vaihtamaan ihan uuteenkin. Soneran kaupoissa en ainakaan enää asioi jos jotain ongelmia tulee, koska siellä ne ei tiedä hevon vittua. Suoraan huollon tai asiakaspalvelun kautta. Nyt sitten odottelemaan sitä toista luuria. Jos tulee taas naurava nakki, niin lähtee bumerangina takaisin Soneralle ja sama toimenpide toistuu niin kauan kunnes saan puhelimen, joka näyttää siltä miltä 700 euron puhelimen kuuluisikin näyttää.

Ei tää homma sitten sujunutkaan ihan näin mutkattomasti. Tästä on nyt jo pari viikkoa aikaa, eikä uutta puhelinta ole vieläkään näkynyt. Tänään soittelin sitten taas jälleen kerran Soneran asiakaspalveluun ja nyt mulle sanottiin, että ei se vaihto uuteen menekään näin miten mulle oli aikasemmin sanottu. Mulle on tehty uusi tilaus 10.9. ja nyt oon siinä jonossa taas odottelemassa kunnes oma vuoro tulee. 5.8. tilasin sen ekan puhelimen eli aika pitkä odotusaika tällä puhelimella näköjään. Ilmeisesti Soneraa ei kiinnosta vaihtaa viallista tuotetta uuteen. Vaihtoehdot on pitää viallinen tuote ja huollattaa ehkä myöhemmin tai perua koko kauppa. Jos sieltä tulee taas uusi naurava nakki kun oon odottanut jotain 3kk yhteensä sitä puhelinta, niin kai se on sitten pakko antaa Applen perseraiskata ja pitää se puhelin. Vie sen sitten myöhemmin huoltoon.

HAISTAKAA SONERA VITTU!!!

Mullakin sonera mokas sen verran, ku luurin sain mulla piti olla täysnopeus datalla (se joku 6 megaa, siis teoreettista). Kuitenkin menty vanhalla 1 megasella ja joutunut vielä tuosta enemmän maksamaan. Vähän ottaa päähän, kun en vaatinut korvauksia (menetin hurjat 20e), ei jaksa enään soitella ja jonotella.

Laskutuskausi loppuu huomenna eli lauantaista pitäisi sitten olla max nopeus datalla.

Täytyykin laittaa s-postia soneralle, jos vaikka korvaisivatkin jotain...

Ei tää homma sitten sujunutkaan ihan näin mutkattomasti. Tästä on nyt jo pari viikkoa aikaa, eikä uutta puhelinta ole vieläkään näkynyt. Tänään soittelin sitten taas jälleen kerran Soneran asiakaspalveluun ja nyt mulle sanottiin, että ei se vaihto uuteen menekään näin miten mulle oli aikasemmin sanottu. Mulle on tehty uusi tilaus 10.9. ja nyt oon siinä jonossa taas odottelemassa kunnes oma vuoro tulee. 5.8. tilasin sen ekan puhelimen eli aika pitkä odotusaika tällä puhelimella näköjään. Ilmeisesti Soneraa ei kiinnosta vaihtaa viallista tuotetta uuteen. Vaihtoehdot on pitää viallinen tuote ja huollattaa ehkä myöhemmin tai perua koko kauppa. Jos sieltä tulee taas uusi naurava nakki kun oon odottanut jotain 3kk yhteensä sitä puhelinta, niin kai se on sitten pakko antaa Applen perseraiskata ja pitää se puhelin. Vie sen sitten myöhemmin huoltoon.

HAISTAKAA SONERA VITTU!!!

Meidän yksi naurava nakki on myös jumissa huollossa. Vissiin jengi on tajunnut nyt vaihtaa vialliset puhelimet, kun seisokit alkaa laskea ja huollossa on vähän ruuhkaa.

Meidän yksi naurava nakki on myös jumissa huollossa. Vissiin jengi on tajunnut nyt vaihtaa vialliset puhelimet, kun seisokit alkaa laskea ja huollossa on vähän ruuhkaa.

Mun puhelin ei missään vaiheessa mennyt edes huollon kautta vaan lähetin sen suoraan Soneralle takaisin niinku mulle aluksi asiakaspalvelussa sanottiin ja mua kusetettiin 6-0.

Mun puhelin ei missään vaiheessa mennyt edes huollon kautta vaan lähetin sen suoraan Soneralle takaisin niinku mulle aluksi asiakaspalvelussa sanottiin ja mua kusetettiin 6-0.

Hohoh, meille sanottiin Soneralla, että viekää itse suoraan huoltoon niin homma hoituu paljon nopeammin.

No yleensä ne ei tiedä tuolla Soneralla omasta toiminnastakaan hevon vittua. Ihan arpapeliä näköjään kenen kanssa asioi. Ajattelin aluksi kun päätin tämän uuden iPhone4:n Soneran kytkynä tilata, että nyt on ainakin kaikki mahdollinen tuotetuki jos jotain sattuu, mutta paskanmarjat. Varmaan takuuasiat toimisi paremmin kuin Soneralla vaikka olisi ostanut ton puhelimen jostain Thaimaasta torilta.

Mullakin sonera mokas sen verran, ku luurin sain mulla piti olla täysnopeus datalla (se joku 6 megaa, siis teoreettista). Kuitenkin menty vanhalla 1 megasella ja joutunut vielä tuosta enemmän maksamaan. Vähän ottaa päähän, kun en vaatinut korvauksia (menetin hurjat 20e), ei jaksa enään soitella ja jonotella.

Laskutuskausi loppuu huomenna eli lauantaista pitäisi sitten olla max nopeus datalla.

Täytyykin laittaa s-postia soneralle, jos vaikka korvaisivatkin jotain...

Vastaan tähän omaan viestiini.

Laitoin sitten eilen s-postia soneralle ns. omien sivujen kautta ja tänään soitettiin. Näyttää muuten tuota kautta menevän info melko nopiaan perille!! Lupasivat tänään päättyvästä laskukauden laskusta hyvittää pois koko datapaketin hinnan eli n. 20 euroa. Ja lisäksi laittavat tänään jo uuden paketin toimimaan (se max nopeus ja hiukka alle 10e/kk).

:)

3gs takuuhuoltoasian kans kun otti telefinlandiin yhteyttä maililla niin 3vk päästä tuli viesti että ottaa yhtettä sonerapisteeseen :) sieltä varmaan saa sitten tietoa mihin paskan luurin saa lähettää odottamaan korjausta :)

no 4.1 päivityksen jälkeen ei ole enää pätkinyt puheluita eli ei enää niin ajankohtaista, mut taitaa tää takuu olla tyyliin ostin halvalla mannelta.

aika hyvin näitä näköjään siedetään, eli hyvin noi kai on korttinsa pelanneet.

Ehkä joskus täällä jo ollut, mutta itselle uusi:

Product development gone horribly wrong

"if I actually see anyone wearing these finger condoms it’s gonna be really hard to resist punching that guy in the face"

:lol2:

Noniin, nyt on nelari. Onko iMovie hyvä appsi, vai kannattaako tehdä koneella videot? Mitenkä nuo muuten maksetaan tuolla itunesissa?

Ja miten saan FaceTime-sovelluksen pois, en löytänyt mistään valikoista sitä. Tuli viesti, että se saattaa maksaa jotain operaattorilta ja noita viestejä tulee kokoajan. Pitäs suht pikaseen saada se pois.

Back
Ylös Bottom