Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Radiosoftiin voi tyrkkää striimejä.Radio Rock pitäisi saada kuulumaan iPhonella. Ei taida tämäkään onnistua ilman purkkavirityksiä?
Radio Rock pitäisi saada kuulumaan iPhonella. Ei taida tämäkään onnistua ilman purkkavirityksiä?
Miten vitussa noita ikoneita pystyy järjestelemään? Omia lataamia onnistuu järjestelemään/poistamaan, mutta sitten ns. ensimmäisellä sivulla on noi vakkarisoftat (Messages, Calendar, App store etc.), toisella on yksi pikakuvake, Compass. Ja kolmannella noi omat.
Ei tule noihin vakkarisoftiin mitään ruksia päälle mistä ne saa vittuun. Eli, mun pitää poistaa joku yks ikoni, vaikka Voice Memos. Miten se tehdään, eli SÄÄDETÄÄN?
Radiobox ohjelmalla ainakin toimii. Ja tukee moniajoa, eli pyörii hyvin taustalla.
ostin tämän radioboxin. voisiko joku neuvoa miten saan radio rockin kuulumaan tuohon?
Mailissa pitäisi olla täppä "reminders", tai ainakin mulla on ja sinne ne tulee. Tai sitten inboxiin suoraan.Minne toi Iphone oikein tallentaa noi muistiinpanot? Puhelin synkkaa automaattisesti puhelimen ja koneen, mut koneelta muistiinpanoja ei löydy mistään.
Mulla on alkanu 3Gs temppuilee sen jälkee ku uudet versiot tuli käyttiksestä. ( 4.0 ja 4.1) On se prkl et ei voi tehdä kunnollista yhdellä kerralla. Nyt puhelimen näyttö zoomas ittesä niin että pari kuvaketta näkyi. Sai vähä aikaa temppuilla et sai puhelimen kiinni ja buutata systeemit. Vaikka muuten hyvä puhelin ja Applesta tykkäänkin, taitaa seuraava puhelin olla jossa on Android sisällä. :jahas:
Onko muille iPhone 4:sen hankkineille tullu mielipidekysely-meiliä joltain Medallia-nimiseltä firmalta? Jäi linkit klikkailematta kun en yleensä koskaan muutenkaan osallistu moisiin, mutta onkohan toi joku uus kusetusyritys vai ihan oikee kysely?