Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
^Kyllä saa ilman häkkauksia. Mulla on ihan joku perus "Radio"-nimellä ladattu ohjelma app-storesta (0,79e). Just testasin, ja Radio Rock kuuluu myös. Valikosta vaan "listen EU live" ja sieltä "Finland".

Mikä on paras app muistiinpanojen tekemiseen? Etsin siis sisäänrakennettua notesia parempaa. Ei haittaisi yhtään jos olisi mahdollisuus järjestellä muistiinpanoja paremmin tai tallentaa jossain yleisessä formaatissa.

Miten vitussa noita ikoneita pystyy järjestelemään? Omia lataamia onnistuu järjestelemään/poistamaan, mutta sitten ns. ensimmäisellä sivulla on noi vakkarisoftat (Messages, Calendar, App store etc.), toisella on yksi pikakuvake, Compass. Ja kolmannella noi omat.

Ei tule noihin vakkarisoftiin mitään ruksia päälle mistä ne saa vittuun. Eli, mun pitää poistaa joku yks ikoni, vaikka Voice Memos. Miten se tehdään, eli SÄÄDETÄÄN?

Luurin mukana tulevia softia ei pysty poistamaan mutta kyllä niitä järjestämään pystyy niinkuin muitakin. Pistä kaikki tarpeettomat vaikka samaan kansioon ja piiloon viimeselle sivulle.

täppäät sitä ruutua ku biisi soi niin että siihen tulee se liukusäädin näkyviin mistä saa kelata biisiä. Oikeessa reunassa on sekoitus päälle/pois namiskuukkeli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minne toi Iphone oikein tallentaa noi muistiinpanot? Puhelin synkkaa automaattisesti puhelimen ja koneen, mut koneelta muistiinpanoja ei löydy mistään.

Minne toi Iphone oikein tallentaa noi muistiinpanot? Puhelin synkkaa automaattisesti puhelimen ja koneen, mut koneelta muistiinpanoja ei löydy mistään.
Mailissa pitäisi olla täppä "reminders", tai ainakin mulla on ja sinne ne tulee. Tai sitten inboxiin suoraan.

Onko muille iPhone 4:sen hankkineille tullu mielipidekysely-meiliä joltain Medallia-nimiseltä firmalta? Jäi linkit klikkailematta kun en yleensä koskaan muutenkaan osallistu moisiin, mutta onkohan toi joku uus kusetusyritys vai ihan oikee kysely?

Noni, nyt meni sit 3G pimeeks. Akku loppu ja nyt ei enää käynnisty ollenkaan, on ollut pari tuntii koneessa kiinni ja oli pari tuntii suoraan seinässä..
Ei tapahu enää mittää.

Mulla on alkanu 3Gs temppuilee sen jälkee ku uudet versiot tuli käyttiksestä. ( 4.0 ja 4.1) On se prkl et ei voi tehdä kunnollista yhdellä kerralla. Nyt puhelimen näyttö zoomas ittesä niin että pari kuvaketta näkyi. Sai vähä aikaa temppuilla et sai puhelimen kiinni ja buutata systeemit. Vaikka muuten hyvä puhelin ja Applesta tykkäänkin, taitaa seuraava puhelin olla jossa on Android sisällä. :jahas:

Mulla on alkanu 3Gs temppuilee sen jälkee ku uudet versiot tuli käyttiksestä. ( 4.0 ja 4.1) On se prkl et ei voi tehdä kunnollista yhdellä kerralla. Nyt puhelimen näyttö zoomas ittesä niin että pari kuvaketta näkyi. Sai vähä aikaa temppuilla et sai puhelimen kiinni ja buutata systeemit. Vaikka muuten hyvä puhelin ja Applesta tykkäänkin, taitaa seuraava puhelin olla jossa on Android sisällä. :jahas:

Ettei vain olisi ollut asetuksista käyttöapu - Zoomaus päällä. Mulle joskus viime vuonna aiheutti mukavasti ylimääräistä puuhaa, kun olin zoomauksen kytkenyt päälle enkä osannut sitä ottaa pois =)

no.. ei ollu! :rolleyes: ( Olipas! :D ) No hitto.. päivityksen jälkee näköjää muutama juttu menny päälle. Toi zoomi ja sit numero tuntematon jne :)

Thanks! :worship:

(en vielä siis osta androidia. ;) )

Onko muille iPhone 4:sen hankkineille tullu mielipidekysely-meiliä joltain Medallia-nimiseltä firmalta? Jäi linkit klikkailematta kun en yleensä koskaan muutenkaan osallistu moisiin, mutta onkohan toi joku uus kusetusyritys vai ihan oikee kysely?

Et voi olla tosissasi? :D

Ne varmaan pystyy kusettamaan sua hirveästi jos vastaat johonkin mielipidekyselyyn. Mieti esimerkiksi että mistä ne ovat saaneet meiliosoitteesi tai että mistä ne tietää että sulla on iPhone jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom