Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eilen katselin ja ihmettelin kaverin uutta iPhone 4 kirkkaassa auringonpaisteessa. Aika peli se kyllä on. Näytöstä ei oikein saanut rannalla maatessa muuta kuvaa kuin että ihan hyvin näkyy kyllä valoisessakin. Tarkalta se näytti, mutta sitä wow-elämystä ei noissa olosuhteissa kyllä saa. Tai ehkä sillä tavalla, että yleensä näkee, mitä ruudussa lukee kyllä.

Muuten ihan nopsa ja näpsäkän oloinen laite. Hyvä muotoilu ja kaunis laite, tukeva kädessä. Kuulemma hieman häviää kentistä, mutta ei haitaksi asti. Takakansi repsotti tarkalla tutkimisella hieman, mutta sitä ei olisi nähnyt, jos ei olisi etsinyt vikaa.

Kaveri kehui nopeutta ja parantunutta kameraa, mutta epäili, että uudet mobiiliwindows puhelimet saattavat sittenkin viedä voiton. Androidiin ja MeeGoon laittaa paljon toiveita. Tällä kaverilla on yksi tämän maan suurimmista teknologiablogeista (yli 100,000 vierasta/viikko) ja saa laitteita käsiinsä ihan kivasti etukäteen. Kaiken kaikkiaan vaikutti ihan tyytyväiseltä puhelimeensa - ainakin verrattuna vanhaan kolmoseen.

Onkos tähän sellasta kikkaretta ladattavissa, että saisi nuo tulevat kalenterin tapahtumat jotenkin tuohon "näytölle suoraan" ilman, että niitä pitää käydä kalenterista kaivelemassa? Nokialaisen kanssa pääsin tykästymään tähän mahdollisuuteen.
Jailbreakaamalla saa kaikenlaista lockscreen-kikkaretta ja widgettiä. Omalla vastuulla sitten.

Onkos tähän sellasta kikkaretta ladattavissa, että saisi nuo tulevat kalenterin tapahtumat jotenkin tuohon "näytölle suoraan" ilman, että niitä pitää käydä kalenterista kaivelemassa? Nokialaisen kanssa pääsin tykästymään tähän mahdollisuuteen.
Mun mielestä ehdoton ominaisuus. Kännykkä on itselläni ainoa kalenteri, ja on tärkeää että juurikin ekassa näkymässä näppäinlukon avattua näkyy tulevat eventit/muistutukset. Toki jos oppii tarkistamaan kalenterisoftasta, niin sitten. Itse pidän että näkee heti home screenillä tulevia settejä.

Mun mielestä ehdoton ominaisuus. Kännykkä on itselläni ainoa kalenteri, ja on tärkeää että juurikin ekassa näkymässä näppäinlukon avattua näkyy tulevat eventit/muistutukset. Toki jos oppii tarkistamaan kalenterisoftasta, niin sitten. Itse pidän että näkee heti home screenillä tulevia settejä.
Tällaista olen itsekin kaipaillut. Myös viikkonäkymän puute on täysin käsittämätöntä (maksullisia appseja on toki saatavilla, tiedän).

Alkaa tuo jailbreikkaus kiinnostamaan yhä enemmän.

Tällaista olen itsekin kaipaillut. Myös viikkonäkymän puute on täysin käsittämätöntä (maksullisia appseja on toki saatavilla, tiedän).

Alkaa tuo jailbreikkaus kiinnostamaan yhä enemmän.

Tuo on kyllä minustakin ihmeellistä. Toivottavasti saisivat siihen iPhonen omaan kalenteriin integroitua viikotkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkaa hiukka vituttamaan, onko tämä koko iPhone 4 joku vitsi? Tänään hain takuuvaihdetun luurin ja tässä nyt sitten takakansi nauraa niin, että sinne saa laitettua paperin puoleen luuriin (saattaapi hiukka kerätä paskaa ajan saatossa). Nyt kyllä alkaa hiukkasen kyrsimään tämä apple. Eipä ole käytettävyydeltään parempaa luuria osunut vielä eteen, mutta hyvä käytettävyys ei nyt juuri lohduta kun luuri makaa huollossa ja takuuaika palaa sekä kuukausimaksut juoksee. Tämän paskan saa kiikuttaa huomenna taas vaihtoon ja katsoa mitä seuraava lähetys sisältää.

Nokioissa sun muissa muoviviritelmissä nyt nauraa milloin mitkäkin nurkat eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota, mutta kun iPhonen kohdalla ehdin tottua todella hyvään laatuun, viimeistelyyn sekä toimivuuteen (ennen surullisen kuuluista päivitystä joka kusi koko 3GS:än) ja lisää paskaa näyttäisi syytävän nyt nelosen muodossa.

Onneks on himassa edelleen päivittämätön 3GS mikä toimii kun kello!

Vittu. Ei sit mäkbuukki jaksa toimia a-linkin modeemin kanssa. Puucee menee heittämällä verkkoon ja tää mäkki ei:(. Perse. Pitää ootella huomiseen. Huoh, näiden kun piti vaan toimia.

Miten vitussa noita ikoneita pystyy järjestelemään? Omia lataamia onnistuu järjestelemään/poistamaan, mutta sitten ns. ensimmäisellä sivulla on noi vakkarisoftat (Messages, Calendar, App store etc.), toisella on yksi pikakuvake, Compass. Ja kolmannella noi omat.

Ei tule noihin vakkarisoftiin mitään ruksia päälle mistä ne saa vittuun. Eli, mun pitää poistaa joku yks ikoni, vaikka Voice Memos. Miten se tehdään, eli SÄÄDETÄÄN?

Jos ette jo ole niin kannattaa ladata tuollainen ilmainen peli kuin Epic Citadel, tai no teknologiademo se vain on pelimoottorille (jolle tulee kyllä peli/pelejä) mutta ihan hullua grafiikkaa puhelimessa.

Epic_Citadel_2.png

Miten vitussa noita ikoneita pystyy järjestelemään? Omia lataamia onnistuu järjestelemään/poistamaan, mutta sitten ns. ensimmäisellä sivulla on noi vakkarisoftat (Messages, Calendar, App store etc.), toisella on yksi pikakuvake, Compass. Ja kolmannella noi omat.

Ei tule noihin vakkarisoftiin mitään ruksia päälle mistä ne saa vittuun. Eli, mun pitää poistaa joku yks ikoni, vaikka Voice Memos. Miten se tehdään, eli SÄÄDETÄÄN?
Osaa ei saa pois laisinkaan, joten tuuppaa ne stackiin ja viimeiselle sivulle.

Radio Rock pitäisi saada kuulumaan iPhonella. Ei taida tämäkään onnistua ilman purkkavirityksiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom