Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Nyt syytää iTunes-roskaa"

http://www.taloussanomat.fi/tietoliikenne/2010/09/03/nyt-syytaa-itunes-roskaa/201012239/12

"Applen iTunes-ohjelmansa yhteyteen perustama Ping-verkkoyhteisö joutui roskapostihyökkäykseen jo vuorokausi julkaisunsa jälkeen ... Sophosin mukaan roskapostittajien on helppo luoda Ping-palveluun uusia käyttäjätilejä, sillä palvelu ei liityttäessä vaadi päteviä tunnistetietoja."

Raflaava otsikko ainakin. :) Tuleekohan tuohon jokin päivitys piakkoin..?

- H

COOL!
SCF huollon web seuranta kertoo meitsin luurista seuraavan infon :)

"Laite vaihdettu. Uusi imei: ???????????????????? Takuu jatkuu alkuperäisen laitteen ostopäivän mukaan. Aktivoitava ITunesilla. Asiakkaan sim kortti asennettu uuteen puhelimeen"

Mitään käryä missä luuri on ja koska tulee, mutta pää-asia, että uusi on matkalla, homma hoidettiin varsin mukavasti ilman mitään selittelyjä. Toivottavasti nyt tulee gurantti luuri!

eli pistit luurin simmin kanssa huoltoon ja homma on hoidettu mallikkaasti ja homma "toimii" kun "ehkä" saat uuden luurin oman simmin kans joskus takas? ei tähän voi kyllä sanoa ku että huh huh

Seuraavia innovaatioita odotellessa: 1. Joustavat ja venyvät materiaalit, mukaan lukien näyttö, helpompaa pitää taskussa ja mahdollisuus tarvittaessa venyttää näytön suuremmaksi. 2. Kosketusnäytön näppäimistön tuntuma, esim. näppäimet saisi kirjoittaessa koholle koskeusnäytöstä. 3. Kybernetiikka, eli osa laitteesta istutettu kudoksiin. 4. Lataus kinetiikasta, auringosta ja ihmisen itse tuottamasta energiasta, metaanilla toimiva känny voisi olla aika pähee :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eli pistit luurin simmin kanssa huoltoon ja homma on hoidettu mallikkaasti ja homma "toimii" kun "ehkä" saat uuden luurin oman simmin kans joskus takas? ei tähän voi kyllä sanoa ku että huh huh

Siis täh? Vein luurin Sonera pisteeseen ja kerroin mikä siinä on vikana. Micro sim jäi luuriin ja vanhaan iPhoneen mikä oli taskussani mukana Sonera piste koodasi uuden simin. Luuri lähti huoltoon ja nyt se vaihdettu uuteen ja on noudettavissa. Luurissa on minun koodaamaton micro sim joka sitten taas parilla napin painalluksella koodatan takas.
Voiko toi nyt tosta hirveesti helpommaksi muuttua? No ehkä vois jos luuri oltaisiin haettu multa himasta ja tuotaisiin takaisin mulle tohon kotisohvalle.

Onko tässä nyt mielestäsi jotain huh huhhuteltavaa?

Siis täh? Vein luurin Sonera pisteeseen ja kerroin mikä siinä on vikana. Micro sim jäi luuriin ja vanhaan iPhoneen mikä oli taskussani mukana Sonera piste koodasi uuden simin. Luuri lähti huoltoon ja nyt se vaihdettu uuteen ja on noudettavissa. Luurissa on minun koodaamaton micro sim joka sitten taas parilla napin painalluksella koodatan takas.
Voiko toi nyt tosta hirveesti helpommaksi muuttua? No ehkä vois jos luuri oltaisiin haettu multa himasta ja tuotaisiin takaisin mulle tohon kotisohvalle.

Onko tässä nyt mielestäsi jotain huh huhhuteltavaa?

aijaa. jäi sellainen kuva että olet vienyt puhelimen kortin kanssa huoltoon ja sitten kiltisti odottelet uutta puhelinta/korttia takaisin ja olet tyytyväinen kun ehkä kohta saat toimivan puhelimen :)

Testatkaas nelosella.. epic citadel peliä (kylläkin vasta tekniikka demo, peli valmistuu vielä kai tänä vuonna), mahtavat grafiikat!!!

Toinen peli, mihin itse jäänyt pahasti nyt koukkuun on plants vs. zombies.

onko tähän pidemmän puhelun katkeamiseen/omenalogon ilmestymiseen löytynyt ratkaisua 3gs luuriin? muuten toimii hyvin mutta toi alkaa oikeesti jo kyrsimään. Eli onko jo uutta bugin korjaavaa päivitystä tullut?

Tuli tänään postista Stealth Guardsin full body -suojakalvot, ihan hyvät kalvot, noiden laittamisessa tarvii vaa olla hiton kärsivällinen ja tarkka. Yksikin pölyhiukkanen jää kalvon alle pitää koko homma tehä uudestaan.

Onkos tähän sellasta kikkaretta ladattavissa, että saisi nuo tulevat kalenterin tapahtumat jotenkin tuohon "näytölle suoraan" ilman, että niitä pitää käydä kalenterista kaivelemassa? Nokialaisen kanssa pääsin tykästymään tähän mahdollisuuteen.

Back
Ylös Bottom