Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ihan, mutta melkein. Silti koko paskaa rullataan webin puolella Applella, oli tuhnu tai ei. Photoshoppi-kommentti on aika lollero :D Vai että ihan tuhnu. Maailman kovimmat kuvankäsittelijät ja valokuvaajat ovat varmaan myös tuhnuja :D Samoin suurin osa mainostoimistoista ovat tuhnuja. :D

No voi jeesus, kuinka monta kertaa täällä on saatu lukea, että Macin käyttäjät ovat fanboy-porukkaa jne? En ole kyllä kuitenkaan missään vaiheessa kusipääksi ketään leimannut. Mutta pidä toi kun kerran siinä et mitään pahaa näe.

ps. mulla on ollut Samsung, Sony, Motorola, Nokia ja 2 iPhonea, montako iPhonea sulla oli kokemusten pohjaksi? Anna kun arvaan, ei yhtään, kuten ei ole Macciakaan. Mihin helvettiin siis jengi perustaa omat haukkumisensa, onko se herne oikeasti yli-iso?

Montako kertaa mä olen haukkunut Applen tekemiä laitteita?
Mä olen ainoastaan sanonut, että Applen tietokoneet eivät sovellu minun käyttöön, mutta olen myös sanonut, että varmasti ovat hyviä koneita niille, joiden käyttötarkoitusta palvelevat.

Iphoneakaan en ole haukkunut, mähän aiemmin tässä ketjussa jopa harkitsin sellaisen hankkimista, enää en tosin harkitse.

Se kusipää kommentti meni liian pitkälle. siitä olen oikeasti pahoillani, eli anteeksi.

Taitaa omalle kohdalleni osunut sitten oikea helmi yksilö 3G iPhonesta, kun näitä teiän juttuja lukee. Ostin puhelimen julkaisu päivänä ja siinä on ollut yksi ainoa vika ja se oli näppäimistön lagittaminen tekstaria kirjoitettaessa ja Apple korjasi sen heti ensimmäisessä päivityksessä. Muuten ei ole ollut minkäänlaista vikaa.

ps. en ole todellakaan Apple fani, vaan tämä on eka Apple tuotteeni ja suhtaudun vieläkin Appleen täysin neutraalisti :D

Montako kertaa mä olen haukkunut Applen tekemiä laitteita?
Mä olen ainoastaan sanonut, että Applen tietokoneet eivät sovellu minun käyttöön, mutta olen myös sanonut, että varmasti ovat hyviä koneita niille, joiden käyttötarkoitusta palvelevat.

Iphoneakaan en ole haukkunut, mähän aiemmin tässä ketjussa jopa harkitsin sellaisen hankkimista, enää en tosin harkitse.

Se kusipää kommentti meni liian pitkälle. siitä olen oikeasti pahoillani, eli anteeksi.
Ja myös olen itsekin sanonut, että pc on paikallaan pelaajille sekä niille, joiden työ vaatii sen. Macille on oma paikkansa graafisella puolella, jossa se on omiaan. Samoin puhelimista voisin hyvinkin harkita E71 ostoa, mutta koska omalla kohdalla eniten on käytössä iPhonen iPod, email ja kalenteri, niin ei ole järkeä vaihtaa, soittimen ja puhelimen yhdistelmänä iLuuri on kyllä aika verraton.

Modeemiksi tämän mielelläni laittaisin, se ottaa pattiin ettei saa. Nyt joudun pitämään kokoajan multisimmiä ja edullisinta Nokian HSDPA luuria kyljessä, jos satun joskus tarttemaan nettiä muualla kuin wlanin alueella. En toki ole moneen aikaan tarttenut, mutta jos skippaan pois tuon multisimmin, niin eiköhän sitten samointein tule tarvetta. Eli tännepäin yksi iPhone, jonka saa modeemiksi ja mieluusti HSDPA nopeudella, mutta tuskin on tulossa kun jenkit elää vielä gprs aikaa.

Tämä ketju on mennyt ihan vammaiseksi kun ketään ei kiinnosta luurin oikeat funktiot.

Itsellä on nyt iPhonessa 119 erilaista sovellusta sisällä ja käytän niistä jokaista. Windows Mobile 6.1een jaksoin ladata jotain 10 pikkusälää mutta niiden käyttö oli niin kankeaa ettei huvittanut, myös noiden löytäminen netitä on aika arpapeliä.

IPhonelle tulee koko ajan tolkuttoman kovia kiihtyvyysjuttuja ja gps-sovelluksia. "Ocarina" on idealtaan ehkä siistein uusi juttu mitä on vähän aikaan nähty. Varmaan tulee jotain kehityneempääkin shittiä tarjolle asap.

Yli puoli vuotta iphone kokemusta takana. Eikä ole puhelut katkeillut.

Miks edes verrata iphonee ja E71:stä? Kaverilla on toi noksu ja sehän nyt oli niin anaalista ettei paljoo kannata sen loistavuudesta jauhaa..

Sitä (E71) kyllä ehdotin työkaverille (+40v), kun puhelinta oli ostamassa,mutta väkisin halus iphonen ja tykännyt on kuin hullu puurosta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tää on niinQ internetti, mehän ollaan kaiffarin kanssa pelattu Xbox livessä ja tehty kauppaa peleistä. Ei tämä niin vakavaa ole.

Juu, ei meillä näissä mitään henkilökohtaista ole nyt eikä ole ollutkaan. välillä vaan menee vähän yli nuo kommentit meikäläiselläkin, kun ei tule loppuun asti mietittyä mitä kirjoittelee.

Tässä omia kokemuksia 4kk ajalta:
– – –
Yhteenvetona tällä ei tee kovassa työkäytössä mitään, varsinkaan alueilla jossa 3g ei kanna kunnolla. Oli pakko siirtyä e71:een, jatkan siitä toisessa paikassa joskus. ps. muutamalla työkaverilla ihan samat ongelmat

Äänet kaikuu ja puhelut katkeilee. Loistava laite.

Palataksemme Appleen. Heillä on yksi vitun puhelin, eivätkä he edes sitä osaa tehdä kunnolla. Pätkimiset oli vaivana jo 2.5G-malleissa, jokatoinen johon olen törmännyt on ollu helvetin heikko esitys heidän puhelinosaamisestaan. Paskoja luureja, eikä ainakaan puhumiseen sovellu.

Ja vertailun vuoksi Nokia tekee hyviä puhelimia, ja heillä malleja riittää enemmän kuin Steve osaa laskea.

Vaikka itsekin olen aikamoinen Apple-fani, niin olen tullut siihen päätökseen, että iphone on suhteellisen paska puhelin. Ihan hauska lelu, mutta puhelimena aika surkea. Menee kyllä noi puhelimet mulla sille listalle mitä tuotteita apple ei osaa valmistaa. Siihen kuuluu myös kuulokkeet ja hiiret.

Kaivoin esiin yhden blogipostauksen 17 kuukauden takaa, jolloin Tietokone-lehden Tero Lehto ihmetteli, miksei 3G toimi: http://blogit.tietokone.fi/tietojakoneesta/2007/06/233/

Eipä tuo meno ihan katkottomalta vaikuta tuolla Nokialandiassakaan...

Tämä ketju on mennyt ihan vammaiseksi kun ketään ei kiinnosta luurin oikeat funktiot.

Itsellä on nyt iPhonessa 119 erilaista sovellusta sisällä ja käytän niistä jokaista. Windows Mobile 6.1een jaksoin ladata jotain 10 pikkusälää mutta niiden käyttö oli niin kankeaa ettei huvittanut, myös noiden löytäminen netitä on aika arpapeliä.

IPhonelle tulee koko ajan tolkuttoman kovia kiihtyvyysjuttuja ja gps-sovelluksia. "Ocarina" on idealtaan ehkä siistein uusi juttu mitä on vähän aikaan nähty. Varmaan tulee jotain kehityneempääkin shittiä tarjolle asap.
Tosi hienoja sovelluksia kyllä löytyy, ja ne on helppoja asentaa. Tässäkin eilen pelailin Iphonella biljardia netissä ja katselin samalla töllötintä. Eka vastustaja oli nainen, joka minun "Hi!"-viestin jälkeen alkoi ehdottelemaan puhelinseksiä. En kuitenkaan siihen heti suostunut, joten nainen lähti kohti seuraavaa uhria ja jäin virtuaalinen keppi tanassa biljardipöydän ääreen.

Gepsisovelluksia löytyy jos jonkinlaisia. Laitat iphonen taskuun lenkille ja aukaiset gepsisovelluksen, niin saat tietoon lenkin aikaiset korkeuserot,matkan, keskivauhdin yms. Iphone autossa taas mittaa kiihtyvyyksiä,g-voimia,0-100km/H /s ja muita "hyödyllisiä arvoja".

Säätiedot löytyypi jokaiselta suomen paikkakunnalta, jopa viikon ennusteet. 10 sekunnissa saat ruutuun myös vaikka Rovaniemen tai Tampereen webbikamerat. Voi myös tsekkailla australian uimarantoja tissien toivossa.

ja jailbreikattuun iphoneen saa SNES-emulaattorinkin :)

Vai oisko pitänyt sittenkin laittaa Noksun puhelin ja lähetellä multimediaviestejä ihmisille matopelin pelaamisen ohessa? Netissä surffauskin on varmaan aika hienosti tehty, kunhan sen selaimen pikakuvakkeen löytää sieltä valikkohelvetistä

Tosi hienoja sovelluksia kyllä löytyy, ja ne on helppoja asentaa. Tässäkin eilen pelailin Iphonella biljardia netissä ja katselin samalla töllötintä. Eka vastustaja oli nainen, joka minun "Hi!"-viestin jälkeen alkoi ehdottelemaan puhelinseksiä. En kuitenkaan siihen heti suostunut, joten nainen lähti kohti seuraavaa uhria ja jäin virtuaalinen keppi tanassa biljardipöydän ääreen.

Gepsisovelluksia löytyy jos jonkinlaisia. Laitat iphonen taskuun lenkille ja aukaiset gepsisovelluksen, niin saat tietoon lenkin aikaiset korkeuserot,matkan, keskivauhdin yms. Iphone autossa taas mittaa kiihtyvyyksiä,g-voimia,0-100km/H /s ja muita "hyödyllisiä arvoja".

Säätiedot löytyypi jokaiselta suomen paikkakunnalta, jopa viikon ennusteet. 10 sekunnissa saat ruutuun myös vaikka Rovaniemen tai Tampereen webbikamerat. Voi myös tsekkailla australian uimarantoja tissien toivossa.

ja jailbreikattuun iphoneen saa SNES-emulaattorinkin :)

Vai oisko pitänyt sittenkin laittaa Noksun puhelin ja lähetellä multimediaviestejä ihmisille matopelin pelaamisen ohessa? Netissä surffauskin on varmaan aika hienosti tehty, kunhan sen selaimen pikakuvakkeen löytää sieltä valikkohelvetistä

Öö, et ole tainnut nokialaiseen koskea pariin vuoteen? Matopeli niissä on tosin tainnut mennä paskempaan suuntaan..
Mitenkäs hyvin tuohon iPhoneen saa erilaisia GPS-softia - ja minkälaisia on tarjolla?

EDIT: äh, niin mikäs se ocaria on?

Ei siirrä. iPhone on telakassa ja voin kuunnella sitä niin kauan kun puhelin pysyy telakassa, mutta ei kyllä siirry koneelle automaattisesti.

edit: Löyty. Tiedostot -> Siirrä ostokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom