Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tääkin on huvittavaa, tulee hieman tuo apple vs. pc-ketju mieleen. Jengi toitottaa koko ajan miten hyvä tuo jeesuspuhelin on ja parasta parhautta mitä voi olla. Sitten kuitenkin sanotaan että onhan siinä sitä ja sitä ongelmaa, esim. soittamisen kanssa paljon ongelmia. Mutta silti se on hyvä/paras puhelin ja käyttö nautintoa. Ei kyllä siltä vaikuta. Eikä vaikuttanut kun tuota käytin.
Apple-lasit päässäkö? En kyllä näiden kokemuksien pohjalta ottais edes ilmatteeks jos tota pitäisi ammattimielessä käytellä. Verratkaapa vaikkapa tuohon Nokia E71 -ketjuun/kokemuksiin tätä ketjua :lol2:
Hintaakin 3x enempi kytkyineen. Eihän tämä ameriikassa paljon maksa.
:lol2:
Hintavertailu on mahdotonta, koska Soneralta ei saa Nokia E71 -puhelinta täysin samanlaisella Minun Sonera -paketilla. Mutta pikaisesti katsottuna hinnat ovat todella lähellä toisiaan. Tuo 3x on aivan täyttä soopaa. :DVerratkaapa vaikkapa tuohon Nokia E71 -ketjuun/kokemuksiin tätä ketjua :lol2:
Offtopicp
Gps-softia on paljon. Rataennusteet saa ruutuun, koordinaatit WGS84-koordinaatteina, PDOP-arvot. Moni softa käyttää taustalla googlemapsin karttoja. En ole vielä löytänyt softaa, johon voisi itse rekisteröidä ja viedä esim JPG ja siihen liittyvänä JGF/JGW orientointitiedoston kanssa omia karttoja (suomen peruskarttaa, ilmakuvia yms).
Hintavertailu on mahdotonta, koska Soneralta ei saa Nokia E71 -puhelinta täysin samanlaisella Minun Sonera -paketilla. Mutta pikaisesti katsottuna hinnat ovat todella lähellä toisiaan. Tuo 3x on aivan täyttä soopaa. :D
Niin juuri näin! Kun noksua ei saa vakiona sim-lukittuna vaan yhdeltä operaattorilta niin ei voida vertailla... :D
Mutta jos saksasta saa e71 noin 300 euroon, 2x lienee lähempänä.
Tääkin on huvittavaa, tulee hieman tuo apple vs. pc-ketju mieleen. Jengi toitottaa koko ajan miten hyvä tuo jeesuspuhelin on ja parasta parhautta mitä voi olla. Sitten kuitenkin sanotaan että onhan siinä sitä ja sitä ongelmaa, esim. soittamisen kanssa paljon ongelmia. Mutta silti se on hyvä/paras puhelin ja käyttö nautintoa. Ei kyllä siltä vaikuta. Eikä vaikuttanut kun tuota käytin.
Apple-lasit päässäkö? En kyllä näiden kokemuksien pohjalta ottais edes ilmatteeks jos tota pitäisi ammattimielessä käytellä. Verratkaapa vaikkapa tuohon Nokia E71 -ketjuun/kokemuksiin tätä ketjua :lol2:
Mua kiinnostaa se työkäyttö? Mitä se käsittää? Emailikoneena iPhone on ainakin ylivoimaisesti paras jota olen koittanut. Mutta joo, iPhone on enemmän hauska multimediakone ylivoimaisine iPodeineen kuin koodarille paras kommunikaattori.
Huppe nyt on semmoinen, että mitä hänellä on, on aina maailman parasta. Auto saa olla vain Bemari, jos siinä ei ole samoja varusteita, niin se on paska. Asua piti ennen thaimaassa ja Suomi oli paska, nyt Thaimaa ja Suomi ovat paskoja ja Saksa maapallon paras maa. Nokia on myös nyt paras kun Hupella se on, jos Hupella olisi Motorola, niin Apple ja Nokia olisivat paskoja.
Mua kiinnostaa se työkäyttö? Mitä se käsittää? Emailikoneena iPhone on ainakin ylivoimaisesti paras jota olen koittanut. Mutta joo, iPhone on enemmän hauska multimediakone ylivoimaisine iPodeineen kuin koodarille paras kommunikaattori.
Emailit saa toki hyvin iPhoneenkin gmailia myöten. Mulla on imapit Pakkiksen mailiin ihan normaalisti.
http://www.youtube.com/watch?v=i9Do3RHoBEU
Käyttöliittymä on aika hyvä iPhonen mailissa. Nokian oma maili ei kyllä ole samalla viivalla, mutta Noksuun saa Profimailinkin, joka sentään yhdistää ja toimii jotenkuten hyvin. Ongelmia Nokian mailissa oli itsellä sen päivittyvyys, ei se aina päivittänyt automaattisesti. Profimail futasi paremmin.
Huppe, et vain osaa ja eikös sun Saksa ollut paras maa? Miten minä olen onnistunut ostamaan jo kaksi iPhonea ilman kytkyä hintaan 300 euroa ja 480 euroa? Sä olet tyhmä jos meinaat maksaa tommoisia summia kun sama luuri on Suomessakin alle 500 euroa.
Tommoinen löytyi installerista. Kestää asentaa noin 30sec.
En kyllä tiedä mitä helvettiä tuolla tekee, mutta ilmeisesti se on helvetin tärkeä(olen kyllä ilman selvinnyt töistäni siitä asti kun ekan kännykän ostin). No onnistuu siis iPhonessakin ja iPodissa.
Joo, toi nokian selain on kyllä aivan hanurista, niin se on aina ollutkin. Aivan kamalaa kuraa.Nettiselain on jo niin itsestäänselvyys, ettei sitä muista edes mainita. On kyllä totaalisesti parempi kuin monissa muissa luureissa. Esim sivun scrollaaminen, kun käytin tuossa muutaman minuutin Nokiaani, niin vaistonvaraisesti sorkin ruutua ja yritin sviippaa siitä. Ei voi enää ajatella, että scrollaaminen ja skaalaaminen nettiä selatessa luurilla tapahtuisi nappuloita painelemalla vimmatusti. Mutta toki kaikissa luureissa on puolensa.