Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä toi herätys että toimii noin, hitto, joutuukohan vielä sortumaan tohon luuriin.. Nykyisessäkään puhelimessa ei todellakaan mitään valittamista mutta jotenkin vaan toi iphone kiinnostaa.

Siis onko tosi, että jos haluat jonkun biisin pätkän soittoääneksi, niin sun pitää olla ostanut se storesta ?

Eikö muka omia pätkiä mp3:sta voi ympätä soittoääneksi ?

Mulla ei nimittäin ainakaan hyväksynyt kun tein pari kappaletta 20s soittoääniä.

EDIT:

Juu, onnistuu näemmä... http://audiko.net/
Tai sitten lataa TÄMÄN

Juu tuo audiko on paras. Ja ellei ite keksi soittaria niin tuoltahan niitä löytyy.

Korjaako tuo 2.1 päivitys tekstareiden bugaamisen? Saako vielä crakattya? Millä softalla Macilla?

Meikäläisen iphone on täydellisesti jumissa:curs: Ei pysty tekeen mitää, ihan kun olis virrat pois, mutta siihen pystyy soittamaan ja hälyyttää. Lataaminen ei onnistu eikä mitenkää saa mitää eloo laitteeseen. Mitenköhän sais ton taas elvytettyä vai kannattaako viedä suosiolla takuuseen?

Meikäläisen iphone on täydellisesti jumissa:curs: Ei pysty tekeen mitää, ihan kun olis virrat pois, mutta siihen pystyy soittamaan ja hälyyttää. Lataaminen ei onnistu eikä mitenkää saa mitää eloo laitteeseen. Mitenköhän sais ton taas elvytettyä vai kannattaako viedä suosiolla takuuseen?

Mä en ainakaan lähtis kikkailemaan, vaan veisin takuuseen.

Siis onko tosi, että jos haluat jonkun biisin pätkän soittoääneksi, niin sun pitää olla ostanut se storesta ?

Eikö muka omia pätkiä mp3:sta voi ympätä soittoääneksi ?

Mulla ei nimittäin ainakaan hyväksynyt kun tein pari kappaletta 20s soittoääniä.

EDIT:

Juu, onnistuu näemmä... http://audiko.net/
Tai sitten lataa TÄMÄN
Pelkästään Itunesillakin onnistuu. Eli kun biisi on itunesissa (ei tarvi olla ostettu), niin muuta se 30 sekan pituiseksi. Ja muuta se AAC:ksi sen jälkeen. tiedostopääte m4a:sta m4r:ksi, jonka jälkeen kaksoisklikkaustiedostoa. Tämän jälkeen synkkaa puhelin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin just, nokialainen kännykkä on ihan perseestä!!
joop, ei ole Iphonen jälkeen Nokiaan tai wm-laitteeisiin siirtyminen mielessä.
Täytyy tulla jo jotain todella mullistavaa kilpailijoilta, jeesuspuhelimen käytettävyys ja monipuoliset sovellukset ovat jotain mihin muilla on matkaa valovuosi.

joop, ei ole Iphonen jälkeen Nokiaan tai wm-laitteeisiin siirtyminen mielessä.
Täytyy tulla jo jotain todella mullistavaa kilpailijoilta, jeesuspuhelimen käytettävyys ja monipuoliset sovellukset ovat jotain mihin muilla on matkaa valovuosi.

Ja sen käyttökelvottomuus PUHELIMENA on käsittämätön :D

Pelkästään Itunesillakin onnistuu. Eli kun biisi on itunesissa (ei tarvi olla ostettu), niin muuta se 30 sekan pituiseksi. Ja muuta se AAC:ksi sen jälkeen. tiedostopääte m4a:sta m4r:ksi, jonka jälkeen kaksoisklikkaustiedostoa. Tämän jälkeen synkkaa puhelin.

Mulla kyllä vaan valittaa tuota että ei ole ostettu iTunesista, joten ei voi lisätä soittoääneksi.
Paskat kun ei tunnu onnistuvan millään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom