Laitoin ton jo tähän threadiin tänään aikasemmin. Muutama sivu taaksepäin.
Katos... ei pysy enää perässä näissä keskusteluissa, kun tulee 9 sivua uutta päivässä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin ton jo tähän threadiin tänään aikasemmin. Muutama sivu taaksepäin.
Megaisen saa. Olisihan tuo ihan järjetöntä myydä 3g-puhelinta edes alle 2G Edge-tekniikan liittymän nopeuksin.Soneran kytkyn onglema on se, että siinä on vain 512kb netti. Et siis saa sitä nopeinta mobiililaajakaistaa siihen (3.9M)
Oscaria: puhut puhelimen mikkiin ja puhelin muuttaa äänesi joko darth vaderiksi tai pojaksi jolta on poistettu kivekset. Säätömahdollisuus portaatton noiden välillä. Outputtina on mahdollista myös puhelimen kaiutin.Öö, et ole tainnut nokialaiseen koskea pariin vuoteen? Matopeli niissä on tosin tainnut mennä paskempaan suuntaan..
Mitenkäs hyvin tuohon iPhoneen saa erilaisia GPS-softia - ja minkälaisia on tarjolla?
EDIT: äh, niin mikäs se ocaria on?
Oscarina oli se nokkahuilujuttu?ocarina on eri juttu :D ei nyt joku kiveksetön ääni ole mikään ihmeellinen asia
Sitä buustausta siihen megan tiedonsiirtonopeuteen kannattaa miettiä vielä kerran sillä itse otin sen aluksi mutten koskaan saanut siitä mitään hyötyä.Kannattaa ottaa minun sonera liittymä datapaketilla 14,90e/kk muistaakseni. Siihen lisäksi meganen paketti, niin muistaakseni yhteensä 19,90e/kk. Tietenkin oman käytön mukaan vielä puhelu ja tekstiviesti paketit. Itselläni koko roska jossain 40e tietämissä kuukaudessa.
Sitä buustausta siihen megan tiedonsiirtonopeuteen kannattaa miettiä vielä kerran sillä itse otin sen aluksi mutten koskaan saanut siitä mitään hyötyä.
Mittailin nuitA nopeuksia eri testeillä eri vuorokauden aikoihin ja kun poistin koko buustauspalvelun niin nopeudet eivät muuttuneet miksikään. Kirjoittelinkin asiasta joskus kesällä tänne. Muistaakseni...
En minäkään ole tämän luurin kanssa poistunut kehä3 ulkopuolelle.Kyllä itse olen saanut lähes täydet nopeudet, kunhan vaan on kunnolla 3G alueella tai WiFissä. Tietty edgellä ei huimia nopeuksia saa irti.
3g toimii ihan hyvin. Paljon paremmin kuin htc tytn II:ssa, jossa välillä heitti ihan gprs-yhteyden puolelle (4kt/s max :D )En minäkään ole tämän luurin kanssa poistunut kehä3 ulkopuolelle.
Voipi olla että oli jotain alkukankeuksia? Nyt on kuitenkin luurin softa päivittynyt välissä jne.
No hyvä jos toimii.