Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla kyllä vaan valittaa tuota että ei ole ostettu iTunesista, joten ei voi lisätä soittoääneksi.
Paskat kun ei tunnu onnistuvan millään.
Itse työstin PC-puolella sen.

Eli avasin Itunesin Kirjastosta musiikki-kansion. Ja sitten drag&drop menetelmällä siirsin kiintolevyltä mp3-kansioita em. itunesin musiikkikansioon.

Tämän jälkeen pätkin kappeleen 30 sekan pätkäksi. Muunsin lyhennetyn kappaleen AAC-muotoon, vaihdoin tiedostopäätteen ja kaksoisklikkasin tiedostoa. Tämän jälkeen ko. kappale löytyy Soittoäänet-valikosta Itunesista. Ja synkkaus puhelimen kanssa=soittoääni puhelimessa.

Tässä omia kokemuksia 4kk ajalta:

- paska äänenlaatu
- äänet kaikuu
- puhelut katkeilee jatkuvasti
- yhdistäminen kestää kauan
- akun kesto aivan surkea
- laite jumittaa
- mms-viestit ei toimi
- käyntikortit ei toimi
- naarmuuntuu aika nopeasti

+ hyvä käyttöliittymä
+ mailit toimii hyvin
+ kiva "lelu"
+ MobileMe :haart:

Yhteenvetona tällä ei tee kovassa työkäytössä mitään, varsinkaan alueilla jossa 3g ei kanna kunnolla.
Oli pakko siirtyä e71:een, jatkan siitä toisessa paikassa joskus.

ps. muutamalla työkaverilla ihan samat ongelmat

Äänet kaikuu ja puhelut katkeilee. Loistava laite.
Pääasia että on puhelin josta itse tykkää, oli se sitten nokian 1100,e71, iphone tai blackberry.
Puhelin henkilön ja käyttötarkoituksen mukaan. Itsekkään en suosittele wm tai Iphonea puhelimia kaikille, varsinkaan iäkkäämmille ihmisille tai naisille.

Pääasia että on puhelin josta itse tykkää, oli se sitten nokian 1100,e71, iphone tai blackberry.
Puhelin henkilön ja käyttötarkoituksen mukaan. Itsekkään en suosittele wm tai Iphonea puhelimia kaikille, varsinkaan iäkkäämmille ihmisille tai naisille.

Ai se on pääasia... Se ei olekaan se puhuminen. Hyvin otit kantaa, hienoa! :hyvä:

Varsinainen omenapuutarhuri.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
3G versiossa todellakin oli ainakin alussa jotain ongelmia puheluiden kanssa. Mutta kuten aina, jos ongelma on Applen tuotteessa, tehdään siitä suhteettoman iso meteli vaikka samoja bugeja olisi muiden valmistajien puhelimissa. Paska luuri jeesuspuhelin on monelle ihmiselle.

3G versiossa todellakin oli ainakin alussa jotain ongelmia puheluiden kanssa. Mutta kuten aina, jos ongelma on Applen tuotteessa, tehdään siitä suhteettoman iso meteli vaikka samoja bugeja olisi muiden valmistajien puhelimissa. Paska luuri jeesuspuhelin on monelle ihmiselle.

Susta vain tuntuu siltä, etkä oikein tunnu kestävän sitä että Applen tuotteista nostetaan joskus meilestäsi tavattoman paljon meteliä. Minusta Applen tuotteista ei juurikaan metelöidä muuten kuin teidän fanien suunnalta. Ei mullakaan ole minkäänlaisia tunteita, suuntaan tai toiseen, noita Applen tuotteita kohtaan. Jotkut on ok, jotkut on paskaa. Se siitä.

Palataksemme Appleen. Heillä on yksi vitun puhelin, eivätkä he edes sitä osaa tehdä kunnolla. Pätkimiset oli vaivana jo 2.5G-malleissa, jokatoinen johon olen törmännyt on ollu helvetin heikko esitys heidän puhelinosaamisestaan. Paskoja luureja, eikä ainakaan puhumiseen sovellu.

Ja vertailun vuoksi Nokia tekee hyviä puhelimia, ja heillä malleja riittää enemmän kuin Steve osaa laskea.

Palataksemme Appleen. Heillä on yksi vitun puhelin

Miettikää miten hyvin Noksu pärjäisi jos heillä olisi yksi 200€ luuri ja yksi 30€ luuri? Kalliimmassa olisi kaikki mahdolliset ominaisuudet mitä siihen voi tunkea ja halvemmalla voisi soittaa.

En usko, että enää tänän päivänä monellakaan on tarpeena se, että täytyy olla erilainen puhelin kuin naapurilla vaan halutaan vain hyvä luuri.

Susta vain tuntuu siltä, etkä oikein tunnu kestävän sitä että Applen tuotteista nostetaan joskus meilestäsi tavattoman paljon meteliä. Minusta Applen tuotteista ei juurikaan metelöidä muuten kuin teidän fanien suunnalta. Ei mullakaan ole minkäänlaisia tunteita, suuntaan tai toiseen, noita Applen tuotteita kohtaan. Jotkut on ok, jotkut on paskaa. Se siitä.
Vaikka itsekin olen aikamoinen Apple-fani, niin olen tullut siihen päätökseen, että iphone on suhteellisen paska puhelin. Ihan hauska lelu, mutta puhelimena aika surkea. Menee kyllä noi puhelimet mulla sille listalle mitä tuotteita apple ei osaa valmistaa. Siihen kuuluu myös kuulokkeet ja hiiret.

Minusta Applen tuotteista ei juurikaan metelöidä muuten kuin teidän fanien suunnalta..
No ehkä susta tuntuukin, mutta niin se yleensä meneekin, pc-miehet ovat todellisia mustavalkoisia puusilmiä. Lueppas vähän aikaa sitä versus ketjua ja tule sitten sanomaan mekkaloiko pc-miehet maceista, kyllä mekkaloivat. Suurimmalla osalla ei ole edes kokemusta maceista, mutta kovasti on mielipiteitä, sama taitaa päteä iPhoneen. Ei kukaan tosin sitä pakota ostamaan, tuntuu vain, että Applen kamat ovat aika vitun iso herne joidenkin patjan alla kautta linjan.

Tämän ketjun alkupuolelta voi katsoa mun kommentteja kun vielä olin pc-käyttäjä, vittu miten urpoa juttua, vähänpä tiesin.

pc-miehet ovat todellisia mustavalkoisia puusilmiä.

Nää sun tämäntyyliset kommentit on kyllä sitä parhautta. Onko se joku mäkkimiehen perusedellytys, että pitää olla kusipää vai muuttuuko sellaiseksi vasta mäkin ostettuaan?

edit:

suurin osa PC käyttäjistä tällä palstalla suhtautuu ihan asiallisesti Applen koneisiin, se näkyy ihan hyvin tuossa versus ketjussa, jos sitä vähän lukee ilman omenalaseja.

Nää sun tämäntyyliset kommentit on kyllä sitä parhautta. Onko se joku mäkkimiehen perusedellytys, että pitää olla kusipää vai muuttuuko sellaiseksi vasta mäkin ostettuaan?
No joo, en minäkään ole sinua kusipääksi alkanut henkilökohtaisesti nimittelemään, joten kiitoksia vain. Siinä taas nähdään, ei sitä nähdä omia kommentteja mitenkään pahana, varmaan tuntuu susta ihan ok:lta tuo henk. koht. kommentti.

No joo, en minäkään ole sinua kusipääksi alkanut henkilökohtaisesti nimittelemään, joten kiitoksia vain. Siinä taas nähdään, ei sitä nähdä omia kommentteja mitenkään pahana, varmaan tuntuu susta ihan ok:lta tuo henk. koht. kommentti.

kyllä mä otin tuon "PC käyttäjät on puusilmiä" kommentin henkilökohtaisena. Mä olen PC käyttäjä ja silloin kun toteat, että PC käyttäjät on sitä tai tätä niin totta helvetissä mä otan sen henkilökohtaisesti. Se kun ilmiselvästi tarkoittaa kaikkia PC käyttäjiä, kun se tuolla tavalla on muotoiltu.

edit:
ja tuo ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, kun "ilmoitat", että PC käyttäjät on idiootteja, yksinkertaisia, eivät tiedä mistään mitään jne.

edit2: mun mielestä on kusipäistä touhua heittää tuollaista kommenttia ihan yleisenä, kaikki PC käyttäjät käsittävänä kommenttina.

No voi jeesus, kuinka monta kertaa täällä on saatu lukea, että Macin käyttäjät ovat fanboy-porukkaa jne? En ole kyllä kuitenkaan missään vaiheessa kusipääksi ketään leimannut. Mutta pidä toi kun kerran siinä et mitään pahaa näe.

ps. mulla on ollut Samsung, Sony, Motorola, Nokia ja 2 iPhonea, montako iPhonea sulla oli kokemusten pohjaksi? Anna kun arvaan, ei yhtään, kuten ei ole Macciakaan. Mihin helvettiin siis jengi perustaa omat haukkumisensa, onko se herne oikeasti yli-iso?

Ei näille tuhnu-photoshoppaajille mene kaaliin, ettei ketään kiinnosta niiden omenakoneet. Tälläkin palstalla surffaa 98 prosenttia PC:eillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom