Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Manuskassa nyt ei näemmä neuvota mitään muutakaan.
Tuota sähköpostilaatikon lisäämistä ei oo löytynyt mistään. Oon selannut manuskan, hompun, applen sivut jne. läpi ja hivenen googletellutkin.

EDIT: jaahas, eli homma ratkaistu. Piti tehdä ne tuonne serveritilaan ne mailiboksit, eikä yrittää rakennella niitä iPhoneen ;)
Onko kyse exchange-sähköpostista? Varsin helppo lisätä ja toimii kuin unelma.

Onko kyse exchange-sähköpostista? Varsin helppo lisätä ja toimii kuin unelma.

Juu juu, toi on nyt ratkaistu :D

Mä kun oon tällainen 'armoton bittinikkari', eli näissä hommissa täys tumpelo, joten kysymykset yms. voi olla vähän omituisia teille tietokoneajan kasvateille.

Mua ei vaan kiinnosta heti sen jälkeen, kun koneet toimii tarkoituksenmukaisesti. Tässä 1 syy, miksi oon siirtynyt winukasta mäkkiin :eek:

Olipa sittenkin suht helppo laittaa mp3 soittoääneksi
Itunesin kauttaa onnistuu koko prosessi ja näköjään puhelin otti vastaan 40 sekunnin pätkän, vaikka monesti on mainittu 28 tai 30 sekuntia rajaksi.

Kaatuuko muilla Iphonen Safari useasti? Eilen kaatuili vähintään 5minsan välein. Jotenkin tuntui että tulee jonkinlainen buffer overload. Hieno selain, mutta paskahan tuo on jos pitää kokoajan boottailla.

Kaatuuko muilla Iphonen Safari useasti? Eilen kaatuili vähintään 5minsan välein. Jotenkin tuntui että tulee jonkinlainen buffer overload. Hieno selain, mutta paskahan tuo on jos pitää kokoajan boottailla.
Mulla oli tota kans joskus ennen, mutta korjaantui muistaakseni jonkunlaisen päivityksen ohella? Vai miten se oli.

Safari tuntuu kaatuvan aina, kun tulee liikaa dataa kerralla näyttöön.

Jep, niin ruukkaa tekemään.

Sanotaanko kuitenkin, että tähän astisista puhelimista parhain. Emailihommeli tuossa varsinkin on aivan loistava.

Muutama miinus tulee.

Safarin kaatuminen silloin tällöin.
Copy-pastea ei ole, esim. postikoodien yms. kanssa ihan hyvä.
Akun kesto ei oo kyllä mikään hyvä. (en tiedä saisko tähän muutosta vaikkapa WiFi-haun offlineen kytkemällä tmv. säädöllä...pitää tutkia jossain vaiheessa)

Kokonaisuudessaan ero E51:een on aika dramaattinen ja parempaan suuntaan, siis käytettävyydeltään.

Jep, niin ruukkaa tekemään.

Sanotaanko kuitenkin, että tähän astisista puhelimista parhain. Emailihommeli tuossa varsinkin on aivan loistava.

Muutama miinus tulee.

Safarin kaatuminen silloin tällöin.
Copy-pastea ei ole, esim. postikoodien yms. kanssa ihan hyvä.
Akun kesto ei oo kyllä mikään hyvä. (en tiedä saisko tähän muutosta vaikkapa WiFi-haun offlineen kytkemällä tmv. säädöllä...pitää tutkia jossain vaiheessa)

Kokonaisuudessaan ero E51:een on aika dramaattinen ja parempaan suuntaan, siis käytettävyydeltään.

Laita WiFi offline, se syö akkua. Ja mm. sähköpostin autom. haku jne. Turhat jutut kannattaa olla off, jos ei niitä jatkuvasti tarvi ja haluaa säästellä akkua. Mutta kuten Mikeki tuossa jossain sano, niin ei muuta ku heittäkää lelu vaan piuhan päähän, ei se niin vaikeeta oo :D

Akun kesto tosiaan on surkea. Jos on 50% jäljellä akkua ennen nukkumaanmenoa, niin ei voi olla varma että akussa olisi yhtään virtaa enää aamulla herätyksen toimimiseen.

Muutamia ilmaissovelluksia on tullut asenneltua. Viimeisimpinä:
-Galcon Lite: Testaamisen arvoinen nopeatempoinen valloituspeli. Koukuttava kuin mikä. :5:

-Ruler. Mitta.
-Dual Level: Vatupassi :D
iHammer: vasara. (vitsi vitsi)
-Flycast: nettiradio.
-worldview: selaa vaikkapa suomen kaupunkien webbikameroita helposti.

-Ilmaista kitaransoitto-ohjelmaa ei taida olla?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Akun kesto tosiaan on surkea. Jos on 50% jäljellä akkua ennen nukkumaanmenoa, niin ei voi olla varma että akussa olisi yhtään virtaa enää aamulla herätyksen toimimiseen.
Wtf?! Aikamoinen härveli toi 3gay malli sitten. Mulla on kohta vuoden vanha ekaa mallia oleva iLuuri ja vaikka olisi 10% akkua jäljellä eli se viiminen punainen varotus ennen nukkumaanmenoa ja nukkuisi 12h yöunet, niin puhelin on vielä aamulla päällä ja herättää.

Wtf?! Aikamoinen härveli toi 3gay malli sitten. Mulla on kohta vuoden vanha ekaa mallia oleva iLuuri ja vaikka olisi 10% akkua jäljellä eli se viiminen punainen varotus ennen nukkumaanmenoa ja nukkuisi 12h yöunet, niin puhelin on vielä aamulla päällä ja herättää.

Minulla 3Gay.

Samalla tavalla riittää 10 pinnaa yön yli. Edellisellä on jotain häikkää... Jossain.

Onko olemassa hyviä nappikuulokkeita, missä olis samalla lalla mikki piuhassa kiinni, niinkuin noissa iphonen messissä tulleissa? Ei taida kyllä kossi tai sennheiser valmistaa moisia.

Tykkään tosi paljon tosta tyylistä puhua ton kanssa ja samalla kuunnella musiikkia, mutta äänenlaatu on mitä on. Lueskelin ketjua ja moni muukin on valitellu noita vakiokuulokkeiden laatua musiikinkuuntelussa, mutta kukaan ei oo tainut samalla vaatia hyvää nappikuuloketta mikin kera.

Eli onko sellasia? Ei varmaan?

:Edit.

Meikäläisellä on kanssa kerran ollut aamulla puhelin sammunut, vaikka nukkumaan mentäessä ollut akkua puolet. Aika hätäseen kyllä tuntuu tyhjentyvän. Ja on 3G malli...

Mulla oli näköjään datayhteys jatkuvasti päällä, kun puhelin haki kokoajan uusia sähköposteja exchangen mailista. Katsotaan josko nyt kestäisi akku paremmin.

Safari tuntuu kaatuvan aina, kun tulee liikaa dataa kerralla näyttöön.
mikä on liikaa dataa?

Aukeaako esim laatua pojille #2 :n järeimmät sivut(yli 50 kuvaa) ok?

Kertokaas jotian kivoja ohjelmia.

Ite asensin ton Lightsaberin. Eli tota iPhonee kun heiluttaa niin se pitää semmosta ääntä ku valosapeli. Vetäsin ton esille töissä ja heiluttelin vähän niin porukka katteli ihmeissään.

Kertokaas jotian kivoja ohjelmia.

Ite asensin ton Lightsaberin. Eli tota iPhonee kun heiluttaa niin se pitää semmosta ääntä ku valosapeli. Vetäsin ton esille töissä ja heiluttelin vähän niin porukka katteli ihmeissään.
Mullakin on ollut tamakotsi ;)

Pystyykö puhelimeen asettamaan enemmän kun yhden herätysajan samalle aamulle?

Puhelimessahan ei ilmeisesti ole ns profiileja mutta äänetön tila kyllä on, jos puhelimen äänettömäksi laittaa niin toimiiko herätys kuitenkin normaalisti?

Pystyykö puhelimeen asettamaan enemmän kun yhden herätysajan samalle aamulle?

Puhelimessahan ei ilmeisesti ole ns profiileja mutta äänetön tila kyllä on, jos puhelimen äänettömäksi laittaa niin toimiiko herätys kuitenkin normaalisti?
Pystyy laittamaan vaikka kymmenen herätystä ja jokaisessa on vielä erikseen "torkkutoiminnot". Ja lisäksi tietenkin voi liittää joka häläriin vaikka eri mp3-biisin

mikä on liikaa dataa?

Aukeaako esim laatua pojille #2 :n järeimmät sivut(yli 50 kuvaa) ok?
Montako viestiä pitää yhdellä sivulla näkyä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom